Ja dan ben je ook echt stoer johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Oostblokker het volgende:
ja lekker zeker was gister nog dronken op fok
Standaard Pool.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt stoer joh
kuttopic omg
dat is je moederquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt stoer joh
kuttopic omg
mijn moeder zuipt zich niet klem om zo de aandacht op zich te trekkenquote:
Spierdalaj ty glupia pizdaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn moeder zuipt zich niet klem om zo de aandacht op zich te trekken![]()
(dat je mn moeder erbij betrekt zegt overigens ook wel weer genoeg over jou niveau.... )
en dat je nou in het Pools/Bosnisch/Whatever gaat lopen lullen zegt ook weer iets over je niveauquote:
is pools ik ken ook bosnich vloeken als ik wilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
en dat je nou in het Pools/Bosnisch/Whatever gaat lopen lullen zegt ook weer iets over je niveauzeg het lekker in Nederlands als je zo'n bikkel bent
[Edit]
Fuck you too stomme kut, met je forumvervuiling hier(een antwoordje op je zeer vriendelijke buitenlandse woorden
)
jij vervuilt het forum met je baggerrommelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
is pools ik ken ook bosnich vloeken als ik wil
okee doeii dan praat niet tegen mij
ik bedreig niemandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
jij vervuilt het forum met je baggerrommelValt niet echt omheen te kijken of wat ? Geen wonder dat 90% van je topics een slotje krijgt..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
jij vervuilt het forum met je baggerrommelValt niet echt omheen te kijken of wat ? Geen wonder dat 90% van je topics een slotje krijgt..
Ik wel dan ?quote:
ja kan er echt niks aan doen, ik irriteer me echt kapot aan domme aandachtshoeren die hier alleen maar komen vervuilen met hun domme topics en die perse willen horen hoe geweldig ze wel niet zijnquote:
ik weet dat ik wervelend benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef Oostblokker het volgende:
nergens maar kom dan niet zeiken als je mij niet mag simpel bericht meisje je bent vvervelend klaar dan weet ik genoeg wie mij niet mag
slotje, en ban voor TS aubquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Supertiptoptopic.
Waar gaat dit over? Of is dit een SC?
hmm ik dacht dat ban pas was als je een persoon bedreigt naakt fotos van jezelf plaatst de mensen die slotje geven uitscheld maar ok hahaha is grappig hoe iemand triest kan zijnquote:
Dit is een Oostblokkertopic...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Supertiptoptopic.
Waar gaat dit over? Of is dit een SC?
je kan ook een ban krijgen als je continue alleen maar bagger postquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hmm ik dacht dat ban pas was als je een persoon bedreigt naakt fotos van jezelf plaatst de mensen die slotje geven uitscheld maar ok hahaha is grappig hoe iemand triest kan zijn
ik heb schijt aan jouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
je kan ook een ban krijgen als je continue alleen maar bagger post
Dat interesseert mij helemaal geen holquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Naakfoto's mailen naar een mod verlaagt juist de kans op een ban.quote:
Ze is 16quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Naakfoto's mailen naar een mod verlaagt juist de kans op een ban.
haha kkrrelaxt ben je tog ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Oostblokker het volgende:
ja lekker zeker was gister nog dronken op fok
We weten dat je polskaaaaaaa bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Oostblokker het volgende:
snap de polskaa ik ben nice ik kom dope dat vind jij vind ik ook goedzo
hoor wie het zeg aandachtshoer je kent me niet eens ahahaha asublieft ga spele ga
ze krijgen toch geen naaktfotos mogen ze dromenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
jcheck al die 40-jarige pedo's dan vragen om foto's
haha ja ik was ook 15 voordat ik 16 werdquote:
ik bedeol ben nogmaar pas 16 gewordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha ja ik was ook 15 voordat ik 16 werd
o ik ben al 58 :S :$ :squote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik bedeol ben nogmaar pas 16 geworden
pedoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
o ik ben al 58 :S :$ :s
lekkere pool is backquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
jcheck al die 40-jarige pedo's dan vragen om foto's
ging je vandaag niet webcam met klinkerbotsingquote:
hoe is dat gelopen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
ging je vandaag niet webcam met klinkerbotsing
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenquote:
je moeder ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenmoet installeren ben te lui ik wil nieuwe fotos nog maken maja kan niet met deze kut cam
Begin in topic waar je om een cam vraagt, wedde dat je er één gratis thuis gestuurd krijgt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenmoet installeren ben te lui ik wil nieuwe fotos nog maken maja kan niet met deze kut cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |