Daar lijkt het inderdaad op, dit zijn bizarre getallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef erikkll het volgende:
Dat zou ik wel erg vreemd vinden? Of je router is stuk ofzo? Mijn modem heeft echt geen packet loss naar een willekeurig adres hoor?
Hij klapt er wel vaker helemaal uitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef erikkll het volgende:
Overigens had KPN vandaag wel een landelijke storing he. Weet niet of je eerder vandaag helemaal geen verbinding had?
Check rTorrent. Dat is text based, maar er zijn leuke GUI's van te vinden (en omdat je meerdere opties hebt, dus meer kans iets van je gading te vinden). Ik ben zelf prima tevreden met Transmission (heb pas de webclient ontdektquote:Op zondag 13 maart 2011 10:56 schreef sbientje het volgende:
iemand suggestie voor een andere bittorrentclient dan transmission? bevalt me niet zo
Ik heb nog een PCI lan-kaartje. Is al wat ouder, maar heeft altijd prima gewerkt onder Ubuntu. Hij is overbodig geworden, omdat ik een geheel nieuwe pc heb gekocht. Jij mag hem indien nodig tegen verzendkosten hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lui. Zondagavond. PC stuk. Moederbord gereset. 3 uur bezig je netwerkkaart aan de praat te krijgen...
Uiteindelijk lijkt het weer te werken, dus wil ik het handmatig oplossen.
En anders wordt het een PCI-kaartje ja.
Graagquote:Op zondag 13 maart 2011 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb nog een PCI lan-kaartje. Is al wat ouder, maar heeft altijd prima gewerkt onder Ubuntu. Hij is overbodig geworden, omdat ik een geheel nieuwe pc heb gekocht. Jij mag hem indien nodig tegen verzendkosten hebben.
Volgens mij heb ik er ergens nog een liggen. Ooit meegenomen van een klus was ik servicedeskcoördinator was.
USA international with dead keys, maar het werkt niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:09 schreef Toryu het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk instellen dat ik trema's op dezelfde manier als in Windows kan typen? Dus dat ik met eerst [e] en daarna ['] de letter é krijg etc.
Beetje late reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Graag. Als je hem vindt kan ik je mijn adresgegevens mailen
.
Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 12:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beetje late reactie. Ik ga vanavond ff zoeken voor je!
.
1 2 | # find ./ -mtime +15 -exec rm {}\; UX:find: ERROR: Incomplete statement |
ja, dat was hetquote:Op maandag 21 maart 2011 09:23 schreef wdn het volgende:
zet eens een spatie achter de {}
old school Unix
Tsk!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat was het
ik had het ook al op een andere manier voor elkaar gekregen (met -print | xarg rm )
Thanx!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | # LOL!!1 alias wtf='dmesg' alias onoz='cat /var/log/errors.log' alias rtfm='man' alias visible='echo' alias invisible='cat' alias moar='more' alias icanhas='mkdir' alias donotwant='rm' alias dowant='cp' alias gtfo='mv' alias hai='cd' alias plz='pwd' alias inur='locate' alias nomz='ps -aux' alias nomnom='killall' alias cya='reboot' alias kthxbai='halt' |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |