fijn weekend wokkeltjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
verder zit ik zwaar in de overwerktijd dus![]()
prettig weekend allen
sorry.. heb geen 36 /38quote:
ja, hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. heb geen 36 /38
mja.. weet je iemand die het wel kan gebruiken? dan neem ik de zak voor de MEET mee..
quote:
36/38? meisje wat voor beeld heb je wel niet van mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. heb geen 36 /38
mja.. weet je iemand die het wel kan gebruiken? dan neem ik de zak voor de MEET mee..
OK..quote:
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hoi
maar doe je zoveel weg dan?
Dan heb je wel heel veel kledingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..
en ik kan en wil het nu niet meer aan..
dus als iemand anders er wat aan heeft..
ik heb nu zoveel kleding dat eigenlijk de helft permanent in de was ligt omdat ik het niet in de kast kwijt kan
oh, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik heb maar 1/10 ook echt regelmatig aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..
en ik kan en wil het nu niet meer aan..
dus als iemand anders er wat aan heeft..
ik heb nu zoveel kleding dat eigenlijk de helft permanent in de was ligt omdat ik het niet in de kast kwijt kan
ik heb denk ik zeker 10 blousjes die ik niet meer fatsoenlijk aan kanquote:
Dat is wel heel veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb denk ik zeker 10 blousjes die ik niet meer fatsoenlijk aan kan
heb nog wel wat zomerbroeken, wat truien en truitjes die ik ook niet meer aan krijg
en verder wat kleding die ik stom vind gewordenen dus niet meer aan doe.. en die kleding neemt nu teveel ruimte in beslag
moet ik uit gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik heb maar 1/10 ook echt regelmatig aan![]()
voor mij hoef je de 40 en 42 niet mee te nemen hoor
en wat dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
okee, anders gooi ik het alsnog zelf de klerenbak inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet ik uit gaan zoeken
ik maak wel twee zakkeneen 40/42 en een 44/46
ok ?
weet iemand dan nog een gegadigde voor de 40/42 zak?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat dan??![]()
![]()
Dan WEEKEND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk ik... WEEKEND dus.
Oeh, heel misschien wil ik dan wel even in de grootste maten zak neuzen, voor als ik ooit afgevallen benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet ik uit gaan zoeken
ik maak wel twee zakkeneen 40/42 en een 44/46
ok ?
weet iemand dan nog een gegadigde voor de 40/42 zak?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat dan??![]()
![]()
Dan ga ik leuke dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die zak neem ik mee, dus dan kan je heul makkelijk neuzenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, heel misschien wil ik dan wel even in de grootste maten zak neuzen, voor als ik ooit afgevallen ben(is een mooie beloning dan toch
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |