quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
getver die tong wordt gekust door jan en alleman iew
Maar wel een hele lieve en toffequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook een enorme slettebak
ooh laat je tieten een s zien danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en lekkerequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig
ik krijg er straks ook 1 op bezoek![]()
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en lekkere![]()
met goddelijke voorlees stem
Dan wil ik je nummer om te kijken of ik het kan horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..
had ik gister al 10 minuten iemand aan de lijn die ik afgelopen weken elke dag zag, herkende hij mijn stem niet eens![]()
ik heb een werkstem
Mijn werknummer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
Dan wil ik je nummer om te kijken of ik het kan horen
Jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn werknummer?
Maar daar nemen ook wel eens andere mensen op hoor
dat had je ook met MZquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..
had ik gister al 10 minuten iemand aan de lijn die ik afgelopen weken elke dag zag, herkende hij mijn stem niet eens![]()
ik heb een werkstem
Was het Marijke?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een werkstem
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat had je ook met MZdie herkende je ook niet
GMTAquote:
het was zelfs zo erg dat de jongen die een woning kreeg via ons en die mij echt wel 10 keer had gesproken door de telefoon bijna omviel toen hij me zag, hij had verwacht dat ik minstens 43 was en 3 kinderen had ofzoquote:
Nou zelfs daar pas ik niet inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
weet iemand nog iemand die een zak kleding maat 40-46 kan gebruiken?
ik ga als ik thuis ben eens de kleding kast uitruimen ..
en als er mensen in NL zijn di ehet kunnen gebruiken dan hoeft die kleding helemaal niet naar Somalie ofzo
en maat 40, 42, 44, 46 omdat ik nu nog niet weet wat ik weg ga gooien
je doet het nog echt ookquote:
Lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was zelfs zo erg dat de jongen die een woning kreeg via ons en die mij echt wel 10 keer had gesproken door de telefoon bijna omviel toen hij me zag, hij had verwacht dat ik minstens 43 was en 3 kinderen had ofzodat zei hij ook gewoon letterlijk
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
verder zit ik zwaar in de overwerktijd dus![]()
prettig weekend allen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
weet iemand nog iemand die een zak kleding maat 40-46 kan gebruiken?
ik ga als ik thuis ben eens de kleding kast uitruimen ..
en als er mensen in NL zijn di ehet kunnen gebruiken dan hoeft die kleding helemaal niet naar Somalie ofzo
en maat 40, 42, 44, 46 omdat ik nu nog niet weet wat ik weg ga gooien
fijn weekend wokkeltjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
verder zit ik zwaar in de overwerktijd dus![]()
prettig weekend allen
sorry.. heb geen 36 /38quote:
ja, hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. heb geen 36 /38
mja.. weet je iemand die het wel kan gebruiken? dan neem ik de zak voor de MEET mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |