Ochtendstemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
pul is toch gewoon bier glas?
is koelkast verkouden?
wat ik heb gehoord vond ik wel leukquote:
en daar ben je blij om?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu heb ik weer dat deuntje de hele week ijn mijn hoofd
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind die onzin gesprekken op Skype altijd wel leuk, ook om te luisteren van anderen
ik vind het een fijn deuntjequote:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind die onzin gesprekken op Skype altijd wel leuk, ook om te luisteren van anderen
vind ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
mjawhmjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er saaie mensen bij onzinradio dan
neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik draai vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en call of duty !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar echt, het ging nergens over.
Ik weet niet hoe lang we geskyped hebben, maar het enige wat ik nog weet waar het over ging waren de pulletjes.
Dat zegt wel wat over de inhoud van het gesprek haha
^ Ja ^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het was wel leuk om te horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar echt, het ging nergens over.
Ik weet niet hoe lang we geskyped hebben, maar het enige wat ik nog weet waar het over ging waren de pulletjes.
Dat zegt wel wat over de inhoud van het gesprek haha
mysterieeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Nu weten we nog niet waar "ajacied422" voor staat
Ik wil ook skypenquote:
Die moet bloemkool vermaken nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook skypen![]()
Met Sop_Sop_Baby
Uitleg aub, ik ben blondquote:
12:30 mag ook hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut, ik wilde van 12 tot 13, maar zie dat het al zo laat is en heb nog niks voorbereid.
Met micquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kut, ik wilde van 12 tot 13, maar zie dat het al zo laat is en heb nog niks voorbereid.
quote:4. Dj. Tiesto - He's a pirate
5. Vangelis - Spiral
6. Kraftwerk - Boing boom tschack
7. Eva Rivas - Apricot stones
8. Bassie & Adriaan Theme
9. Oli P. - Fluegzeuge im bauch
10. Jean Michel Jarre - Oxygene 2
11. Jean Michel Jarre - Magnetic fields part 2
Multimix Part 8:
1. Swedish House Maffia - One
2. Ocean Drive - Some People (Tom Snare Remix)
3. Tim Berg - Bromance (Avicii's Arene Edit)
4. Sunrise Inc vs. Starchild - Lick Shot (Sono Deejay Extended Club Remix)
5. Ricky L ft. Mck - Born Again (Funkerman Remix)
6. Mario Più - Communication (somebody answer the phone) Yomanda Remix
Multimix Part 9:
1. Joy Kitikonti - Joyenergizer
2. Dave Darell & Klingenberg - T! (Original Mix)
3. Shemian - 1927 (Original Mix)
4. Jessy Matador - Allez Olla Olé
5. Joe Harnell and His Orchestra - Fly Me To The Moon (Bossa Nova version)
6. Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)
7. Luxe - Simple Attraction (Hippie Torrales & Mena Keys Remix)
8. Tom Waes - Dos Cervesas
Multimix Part 10:
1. De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
2. Martin Solveig and Dragonette - Hello (Radio Edit)
3. Milk and Sugar vs. Vaya Cons Dios - Hey (nah ney nah)
4. Eric Prydz - Niton (The Reason)
5. Duck Sauce - Barbra Streisand
6. Dj. Antoine - Move on Baby
7. Chicane ft. Marie Brennan of Clannad - Saltwater (Original Mix)
8. De Bos - On the Run (Radio Edit)
9. Anita en Ed - Wat gaan we nu eten?
Multimix Part 11:
1. Greg Parys - Why Don't We Just Fuck (Extended Edit)
2. Party Harders vs. the Subs - The Pope of Dope
3. D-Pad Hero - Harder Better Faster Stronger
4. Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
5. Headhunterz - Dit is niet mijn winkel
6. Shpongle - Dorset Perception
7. Marlous & Rene Karst - Ik wil een kerstboom versieren met jou
8. Kejsi Tola - Carry Me In Your Dreams
9. Technoboy - Catfight (radio edit)
10. Machinarium Soundtrack - Gameboy Tune
11. Tooske Breugem & Bastian Ragas - Alles
12. Dj Cooske - Broek af tetten bloot, Hollandse hoeren
13. Arash - Always
14. Walter Vermeer - Houdoe en bedankt
15. Bondi Boyz - Patricia Paay
Multimix Part 12:
1. Katy Perry - Teenage dream
2. Klubbheads - Hiphopping
3. Dj. Boozywoozy - Raise ya hand up (Uh Oh)
4. TV Tune - Nightrider
5. Klubbheads - Kicking Hard (remix)
6. Sandy Rivera & Rae - Hide U (Sandy Rivera's Club Mix)
7. Laurent Wery ft. Swiftkid - Hey Hey Hey
8. Adele - Rolling In The Deep
9. Bellini - Samba De Janeiro
10. David Guetta ft. Rihanna - Who's That Chick
11. The Partysquad, Adonis, Gers & Jayh - Ik Ga Hard
12. Dj.Jean - Every single day
13. R.I.O. - Like I Love You (Money G Radio Edit)
14. System F - Cry (ian round remix)
15. Lawyer - I Wanna Mmm (DJ Fisun Latino Extended Mix)
16. Dizzee Rascal and Armand van Helden - Bonkers
17. Missy Elliot - For my people
18. Klubbheads - Bounce 2 Tha Beat
19. Fat Boy Slim - Right Here, Right Now
Moet alles nog instellen met vdj, staat nog amper muziek op en moet de mic snel kunnen muten...quote:
VDJ 7 2 deck skin zit een mic mute knopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet alles nog instellen met vdj, staat nog amper muziek op en moet de mic snel kunnen muten...
Jij hebt heel geen muziek nodig en mic muten is ook overratedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet alles nog instellen met vdj, staat nog amper muziek op en moet de mic snel kunnen muten...
dat wordt 'm dus nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De enige gekraakte die ik voor mac kon vinden was vdj6quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
VDJ 7 2 deck skin zit een mic mute knop
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Popje aan de lijn "vanavond gaan we niet vroeg naar bed toe hoor, je blijft maar wakker!"
Popje aan de lijn "vanavond gaan we niet vroeg naar bed toe hoor, je blijft maar wakker!"
Wat zei je? Alweer????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
't iswatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
We moeten vannacht weer skypen, ze wil meedoen en is nu jaloers.
I'm in!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
We moeten vannacht weer skypen, ze wil meedoen en is nu jaloers.
Nee grenade welquote:
Pope of Dope for monsterhit!quote:
Het toevalquote:
We moeten zsm even om tafelquote:
16 maart grote dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Wacht even dat van Grenade is serieus?
Wat ben ik blij dat ik tot 16 maart geen internet heb.
wees blij dat je accu hebtquote:
Want?quote:
Oh dan lanceren we de monsterhit dan welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Wacht even dat van Grenade is serieus?
Wat ben ik blij dat ik tot 16 maart geen internet heb.
Sharr jarig dan?quote:
Mijn vriend is programmeur misschien wil die iets maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten zsm even om tafel
nieuwe ONZ Radio site want die van nu wordt gewoon niet onderhouden
Die tafel waar jij weekelijks wild masturberent omheen rent?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten zsm even om tafel
nieuwe ONZ Radio site want die van nu wordt gewoon niet onderhouden
Oh leuk.quote:
Dalando is designer, die maakt echt mooie dingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is programmeur misschien wil die iets maken?
Nee, die anderequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die tafel waar jij weekelijks wild masturberent omheen rent?
Dagelijks toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die tafel waar jij weekelijks wild masturberent omheen rent?
Okiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dalando is designer, die maakt echt mooie dingen
Ik heb op zich wel systeempjes liggen (waarom het wiel 2x uitvinden), maar wellicht kan hij wel bijstaan in bepaalde functies, ik zal het in het achterhoofd houden
Er gaat geen deuntje door de hele tijd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef utopie het volgende:
ik vind dat deuntje wat constant door gaat echt zo vreselijk irritant en eentonig hezal wel aan mij liggen..
ja maar dat ding... op de achtergrond, die beat ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaat geen deuntje door de hele tijd?
ik dacht ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er gaat geen deuntje door de hele tijd?
Dan moet je daar niet op lettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar dat ding... op de achtergrond, die beat ofzo
Wel volkoren he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal maar een lekker broodje hebbenen er gewoon niks van proeven want snot
Nee een wit bolletjequote:
Wat heb jij op je broodje dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal maar een lekker broodje hebbenen er gewoon niks van proeven want snot
Betere speakers/oortjes kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja. maar dat doe ik wel. kutbeathele tijd ''dung dung dung dung dung dung dung dung''
Zeur niet. Wees blij dat ik überhaupt eetquote:
Je gaat maar eens gezond eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet. Wees blij dat ik überhaupt eet
Wat is er nou weer slecht aan een wit bolletje?quote:
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen vindt dit tof, behalve jij.
Voor iemand die de hoeveelheid eet die zij eet alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer slecht aan een wit bolletje?
Utopie mattie. Wie hebben er allemaal ban gekregen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef utopie het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Weet je hoe duur dat isquote:
mag niet over gesproken wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utopie mattie. Wie hebben er allemaal ban gekregen?
Bij mij krijg je koffie en daarna kun je oppleurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat is![]()
Ik heb het idee dat als ik ooit langskom bij jou dat je me meteen volstouwt met gezond eten
Ik mis het bantopic...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef utopie het volgende:
[..]
mag niet over gesproken wordenweet je toooogggggggggggg
bij mij ging er een keer sinas over mijn toetsenbord, het pijltje -> is nu echt zachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
onee.. er ging net koffie over mijn laptop heen
Dat lust ik dus nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij krijg je koffie en daarna kun je oppleuren
MSN maar als het wel kan, dan gooi ik voor zo Draakje aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
zit aan de tel met een domme gebruikster, heb nog niks kunnen instellen
Ik hoor al genoeg gedreun van meneer gabber op de hoekquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Graag even uw stem:
Willen we Draakje of willen we dj Utopie
let me know
ja ik heb net aangevraagd. bedankt hehquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
En nog niet aanvragen want ik flikker alles er uit
Ik heb aangevraagdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Je weet dat dat pas mag als je draakje hoort
nu dus
Utopiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Graag even uw stem:
Willen we Draakje of willen we dj Utopie
let me know
8 maart = over 2 weken ben ik jarigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg ik een mailtje... 8 maart vrouwendag WTF
quote:
quote:
Dat zit in Skype, werkt dus ook met VLC.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met iTunes speelt het echt ideaal af
Als ik Skype dempt hij automatisch, en als ik opgehangen heb met skype tuned hij weer in!
1-0 voor LoLaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat niet, heb alleen medelijden
jawel nerd, leeuwarden is de hoofdstadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leeuwarden wil toch juist niet bij Friesland horen?
Hmm met windows 7, skype en wmp werkte het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zit in Skype, werkt dus ook met VLC.
WMP, dan noem je ook wat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm met windows 7, skype en wmp werkte het niet
friesland is om liwwaden heen gebouwdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Leeuwarden wil toch juist niet bij Friesland horen?
Ja dat weet ik, maar dacht juist dat ze afkeer hadden tegen de rest van Friesland om hun achterlijke taal enzo...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef utopie het volgende:
[..]
jawel nerd, leeuwarden is de hoofdstad
is geen achterlijke taalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dacht juist dat ze afkeer hadden tegen de rest van Friesland om hun achterlijke taal enzo...
jonguh carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze ga ik zo hard spelen met carnaval met die optocht heh
Dat is zo leukquote:
Omdat jullie aan de overkant wonenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef utopie het volgende:
mensen die aan carnaval doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom hebben wij die shit hier niet?
Wat verwacht je? Zijn Nederlands is al crap dan kan zijn Engels echt niet veel beter zijn hoorquote:
" Dan is het toch down, downtje ! "quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan is het toch down, taalwondertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2011 12:44:59 ]
google translator zegt dat lower - lager is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dan is het toch down, taalwondertje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zo en nou ga ik even lekker zuigenstof zuigen is evengoed smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stofzuigen is 1 woord![]()
En wat zegt google translate over het woordje up?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef utopie het volgende:
[..]
google translator zegt dat lower - lager is.
ja maar lower down dan, niet lower upquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef utopie het volgende:
[..]
google translator zegt dat lower - lager is.
jaaaaaaaa zie mijn editquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
stof zuigen is evengoed smerig
stofzuigen is 1 woord
Van:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat zegt google translate over het woordje up?
Is het..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
stof zuigen is evengoed smerig
stofzuigen is 1 woord
ik word hier niet warm vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou het meteen niet meer kunnen
Ik vind het een goed nummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou het meteen niet meer kunnen
gestofzuigdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het..
Ik heb stofgezogen, gestofzuigd of weer iets heel anders?
Ik zeg nu expres altijd: Ik ben even met de stofzuiger door het huis gegaan.
Gewoon omdat ik niet weet wat het is
Als jij er doorheen zou praten dan zou het nog kunnenquote:
Logische uitleg wel. Nu ga ik het wel onthoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gestofzuigd
stofgezogen = met je mond stof opgezogen
Ik vind die beat gewoon chill, en die viool achtige dingen op de achtergrond...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met uitdroging![]()
[..]
Als jij er doorheen zou praten dan zou het nog kunnen
ik hoor geen viool hoor ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind die beat gewoon chill, en die viool achtige dingen op de achtergrond...
Wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
En toch weer k3 aanvragen om te zieken he
Bijna goedquote:
Skip en ipban van een uurquote:
Eurovisiesongfestivalclosetcasenicht dat je er bentquote:
ik heb 'm aangevraagd voor huppelmuts haar zoontje, en mijn nichtje die niet luisterd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
En toch weer k3 aanvragen om te zieken he
Je maakt mijn zoon echt niet blij met K3 hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb 'm aangevraagd voor huppelmuts haar zoontje, en mijn nichtje die niet luisterd.
Dat was FUCKING geniaalquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Deze hebben we karaoke gedaan tijdens de marathon
mamase mamasa mamasakaboembaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echt, laat je eens nakijken man...
Gezien je hemmo'ende taal en je liefde voor K3 denk ik nu dat je een jaar of 9 bentquote:
ik draai allemaal pirouetjes hier in de kamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien je hemmo'ende taal en je liefde voor K3 denk ik nu dat je een jaar of 9 bent
Op je spitzen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef utopie het volgende:
[..]
ik draai allemaal pirouetjes hier in de kamer
ik heb laatst een leven gevonden op googlequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spitzen
Fusion 2010, mijn beste feest van vorig jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef utopie het volgende:
[..]
al te vaak gehoord in die fusion yearmix
Omdat je een poort moet open zetten, zie preferences van aMSNquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom is het internet zo traag op msn met die kut iMac...
Met bestanden sturen dan...
Ik wist het niet meer zeker. Maar goed gegokt dus. Portugal, belgium en ukrainequote:
quote:
Er zijn er nog wel meer die ik tof vindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist het niet meer zeker. Maar goed gegokt dus. Portugal, belgium en ukraine
Van die kutlanden die het Eurovisie Songfestival te serieus nemen.quote:
Wat anders zegt ie danquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Wat anders
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik zet ONZ Radio aan en ik hoor Grenade.
ESFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van die kutlanden die het Eurovisie Songfestival te serieus nemen.
Heb ik aangevraagd voor jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik zet ONZ Radio aan en ik hoor Grenade.
Wat lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik aangevraagd voor jouJason Mraz!
appelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gr gr graseter
wanneer fix je de site
Nog Dromenvangertje geneuqt?quote:
Hmm moet ik dat ook doen voor dat NZBVortex ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat je een poort moet open zetten, zie preferences van aMSN
Jouw dock.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HeheMilan heeft de ' Ultimate sleepover' gewonnen...
homoquote:
SabNZBdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vraag overal grenade aan want Goudvis_ zou kunnen luisteren.
Wut?quote:
Ik heb Merel in mijn kelder gevangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij ook, want jij hebt haar ook niet geneuckt.
Omdat aangifte...quote:
Sla haar met een cactus en post pics.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb Merel in mijn kelder gevangen.
Heb je er nog wat van gehoord?quote:
geen sharr lapoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Hallo allemaal, goeiemorgen, goeiemiddag, wat je wilt enzulks, ik ben laat wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |