Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede opbouw, rare woordkeuze en aparte zinstructuur.
Ik geef jouw klacht een 4,5.
Lastig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef das_phantom het volgende:
Vervolgens moet mn vriend het met een emmer schoonmaken.
Neger?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef das_phantom het volgende:
Haha dit is nog niks, luister maar eens naar dit verhaal TS
Ben eens samen met een donkere vriend naar buiten geweest. Toen ging de donkere vriend plassen. Komt er een man naar buiten met een politieshirt aan en ondervraagt hij hem: ben je wel van hier enzo, komen je ouders hier vandaan? Vervolgens moet mn vriend het met een emmer schoonmaken.
Goede vraag!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Leipo666 het volgende:
als ik buiten de bebouwde kom ga pissen, maar mijn pis land net (zo langs het plaatsnaambordje) binnen de bebouwde kom: ben ik dan strafbaar?
Inderdaad. ál plassend omdraaien als je aangesproken wordt, al raak je maar een schoen of een broekspijp ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
Die lafaards komen natuurlijk pas aankakken als je uitgezeikt bent.
Anders kun je je sleurf gewoon op de vijand richten.
Kijken of ze nog kunnen schrijven nadat alles nat gezeken is.
Wild spuiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Quibo het volgende:
ik hoorde dat als je zegt dat je aan het fappen bent de boete minder hoog is
Alleen als ze mee mogen doen, anders ben je extra de lul.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Quibo het volgende:
ik hoorde dat als je zegt dat je aan het fappen bent de boete minder hoog is
Je zat te lopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moest een keer een verklaring geven waarom ik door rood liep op maandagochtend om 8:45. Terwijl ik al aan die lul had verteld dat ik niet zat op te letten, kankerzooi!
Dan kan je zeggen dat de reden dat je aan het wildplassen was, omdat je last hebt van een blaasaandoening. Dan kan je daarna gewoon in beroep gaan tegen die boete en die schelden ze dan kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Elmostyle het volgende:
Hooggeachte FOK'ers,
[...]
Klacht: Verklaring bij Wildplassen!
Dat dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hij zei toch al dat hij niet op zat te letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |