abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93770507
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef macondo het volgende:

[..]

Doe dan toch maar spijbelende studentes of andere kanslozen ;)
Slechte ervaringen mee ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:58:36 #177
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93770569
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:56 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee ?
Overal verstand van.
pi_93779584
Nou mijn vreugde over onze laatste 2 dates was helaas van korte duur. Zij mailde dat ze me vooral lief en aardig vindt, maar dat ze ons geen relatie ziet hebben. Ik was wel even onaangenaam verrast. Gisteravond werd ik nog aan haar ouders voorgesteld. Moet eerlijk bekennen dat ik het best wel even moeilijk vond om haar reactie te lezen. Zeker omdat ik niet zo goed kon bevatten waarom ze dan gistermiddag en avond nog zo aanhankelijk was. Ik heb maar geaccepteerd dat ze eerste echte leuke (en waarbij ik het best wel warm kreeg als ze naar me lachte) het niet ziet zitten. Jammer, want we zijn aardig gelijk gestemd.

Dan wordt het dadelijk weer terug naar de autisten, tienermoeders, 100+ kilo dames en iemand die mij wilde overhalen lid te worden van haar kerkgemeenschap (ik zat op onze eerste blinddate bij een praatgroep voor Christelijke jongeren nadat ze even ergens wat "op moest halen"...). Ze weten me altijd wel uit te zoeken... En ik hen...
pi_93780063
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Marver8 het volgende:
Nou mijn vreugde over onze laatste 2 dates was helaas van korte duur. Zij mailde dat ze me vooral lief en aardig vindt, maar dat ze ons geen relatie ziet hebben. Ik was wel even onaangenaam verrast. Gisteravond werd ik nog aan haar ouders voorgesteld. Moet eerlijk bekennen dat ik het best wel even moeilijk vond om haar reactie te lezen. Zeker omdat ik niet zo goed kon bevatten waarom ze dan gistermiddag en avond nog zo aanhankelijk was. Ik heb maar geaccepteerd dat ze eerste echte leuke (en waarbij ik het best wel warm kreeg als ze naar me lachte) het niet ziet zitten. Jammer, want we zijn aardig gelijk gestemd.
Haar ouders vonden je niet de geschikte kandidaat voor hun dochter
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 7 maart 2011 @ 18:52:54 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93780184
Het is ook niet echt gezond om op je 2e date al iemands ouders te ontmoeten. Bij mij staan de nekharen overeind iig.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93780372
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet echt gezond om op je 2e date al iemands ouders te ontmoeten. Bij mij staan de nekharen overeind iig.
Ja, achteraf ging het allemaal een beetje snel. Maar daar leer je ook weer van :).

Over de ouders... Geen idee. Volgens mij konden ze me wel waarderen, maar wie weet. Technisch gezien was het overigens de 3e, niet helemaal duidelijk vermeld :). Maar nog steeds te snel. Dus eens... Daarom heb ik ook geen "Expert" status. En jij wel!

Net even de berichten gelezen die in de tussentijd waren gestuurd maar nog niet waren gelezen. Eén leuke dame, maar ze houdt veel van rijzen en ik zie daar de lol niet van in.
  maandag 7 maart 2011 @ 18:59:30 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93780445
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Marver8 het volgende:
Net even de berichten gelezen die in de tussentijd waren gestuurd maar nog niet waren gelezen. Eén leuke dame, maar ze houdt veel van rijzen en ik zie daar de lol niet van in.
Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.
pi_93780905
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.
Een goede reisttafel daarentegen... :9.
I was an atheist until I realized I was God
pi_93781542
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.

Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik ben :P ze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...

Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
  maandag 7 maart 2011 @ 19:40:37 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93782264
Niet zo moeilijk doen en neuken die hap.
pi_93782854
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven.
Vertel haar dit gewoon letterlijk.
Kan ze er niets mee, dan hoef je geen beslissing meer te nemen.
En indien ze dat wel kan is het voor beide partijen duidelijk hoe jullie er in staan en hoeft dus ook niemand zich schuldig te voelen.
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 7 maart 2011 @ 20:02:40 #187
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93783540
Marver, de ouders ontmoeten?? Mén... dat doe ik alleen met kerstmis. En dan ook nog eens de kerstdagen van vólgend jaar.

@Jeice, je hoeft het toch niet moeilijker te maken dan het is? Hou het luchtig en licht, als het leuk met haar is dan is het toch mooi? Moeilijk doen kan altijd nog.
Overal verstand van.
pi_93784235
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef macondo het volgende:
Marver, de ouders ontmoeten?? Mén... dat doe ik alleen met kerstmis. En dan ook nog eens de kerstdagen van vólgend jaar.
Klopt, alleen zij woonde nog thuis. Dus met ophalen of wegbrengen kom je ze toch wel tegen :). Als ik belde namen ze ook wel eens op.

Overigens even weer een vraagje aan de experts. Op Relatieplanet is het merendeel toch wel zo rond de 30 lentes jong. Is er ook echt een online-dating gemeenschap meer voor jongeren? Zo rond de 20~22 jaar. Op RP krijg ik vaak reacties van voornamelijk oudere vrouwen, alleen ik lijk juist erg jong en daardoor matched dat niet echt (meestal schatten mensen mij 20).

quote:
Ik heb al een relatie, maar vind het wat saai worden en zoek wat amusement om het leven spannender te maken!

[ Bericht 9% gewijzigd door Marver8 op 07-03-2011 20:32:25 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 20:48:07 #189
108913 Godshand
guide4you
pi_93786647
Op weg naar carnaval...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93786872
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
Op weg naar carnaval...
En met wat voor outfit probeer je dames te hosselen?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:29:00 #191
108913 Godshand
guide4you
pi_93801336
Goochelaars
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:01:53 #192
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_93802048
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:
Op weg naar carnaval...
Net terug van carnaval :D
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:02:34 #193
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_93802059
Heb de halve avond met n leuke man gezoend enzo. Geen idee hoe die heet maar t was leuk :D Lang leve carnaval!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 04:12:16 #194
108913 Godshand
guide4you
pi_93803306
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Heb de halve avond met n leuke man gezoend enzo. Geen idee hoe die heet maar t was leuk :D Lang leve carnaval!
Dronken worden lukt wwel.....
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:09:18 #195
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_93803564
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 04:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dronken worden lukt wwel.....
Hij had een hele grote afropruik op. Vandaar.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:00:13 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93804698
En dan nu de vraag des levens: heeft Godshand nog gelebberd?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:09:13 #197
108913 Godshand
guide4you
pi_93818078
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:00 schreef Silenus het volgende:
En dan nu de vraag des levens: heeft Godshand nog gelebberd?
Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehad :')
Zat ik niet echt op te wachten...

Was hoog scholierengehalte met bijbehorende apres ski muziek. De meeste 25+ volwassenen hebben het denk ik voornamelijk in het weekend gevierd.Ik had gehoopt op klassieke Deurzakkers muziek enzo maar blijkbaar is dat een beetje oud. Anyway toch wel grappig om al die verklede mensen te zien, en de avond geeindigd in een kroeg met 2 Belgische Nederlanders en een Turk die mijn Disney tovermuts wilde (en de hele tijd Free Libya schreeuwde :D ). Muts maar aan hem gedoneerd, boeiend. Als hij er blij mee is.

Wel aardig bezopen geworden maar verder niks gescoord.

Op paiq verder nog 2 leuke 23 jarigen meiden na speeddates overgehouden. Wel 12 jaar jonger maar ze zijn wel leuk dus maar kijken...
pi_93819791
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.

Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik ben :P ze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...

Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik zeg: doen :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:55:06 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93820053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehad :')
Zat ik niet echt op te wachten...

Was hoog scholierengehalte met bijbehorende apres ski muziek. De meeste 25+ volwassenen hebben het denk ik voornamelijk in het weekend gevierd.Ik had gehoopt op klassieke Deurzakkers muziek enzo maar blijkbaar is dat een beetje oud. Anyway toch wel grappig om al die verklede mensen te zien, en de avond geeindigd in een kroeg met 2 Belgische Nederlanders en een Turk die mijn Disney tovermuts wilde (en de hele tijd Free Libya schreeuwde :D ). Muts maar aan hem gedoneerd, boeiend. Als hij er blij mee is.

Wel aardig bezopen geworden maar verder niks gescoord.

Op paiq verder nog 2 leuke 23 jarigen meiden na speeddates overgehouden. Wel 12 jaar jonger maar ze zijn wel leuk dus maar kijken...
wtf, dat verklaart een hoop, ouwe.
Resistance is futile.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:58:51 #200
108913 Godshand
guide4you
pi_93820240
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

wtf, dat verklaart een hoop, ouwe.
Ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')