Slechte ervaringen mee ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Doe dan toch maar spijbelende studentes of andere kanslozen
Haar ouders vonden je niet de geschikte kandidaat voor hun dochterquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Marver8 het volgende:
Nou mijn vreugde over onze laatste 2 dates was helaas van korte duur. Zij mailde dat ze me vooral lief en aardig vindt, maar dat ze ons geen relatie ziet hebben. Ik was wel even onaangenaam verrast. Gisteravond werd ik nog aan haar ouders voorgesteld. Moet eerlijk bekennen dat ik het best wel even moeilijk vond om haar reactie te lezen. Zeker omdat ik niet zo goed kon bevatten waarom ze dan gistermiddag en avond nog zo aanhankelijk was. Ik heb maar geaccepteerd dat ze eerste echte leuke (en waarbij ik het best wel warm kreeg als ze naar me lachte) het niet ziet zitten. Jammer, want we zijn aardig gelijk gestemd.
Ja, achteraf ging het allemaal een beetje snel. Maar daar leer je ook weer vanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet echt gezond om op je 2e date al iemands ouders te ontmoeten. Bij mij staan de nekharen overeind iig.
Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Marver8 het volgende:
Net even de berichten gelezen die in de tussentijd waren gestuurd maar nog niet waren gelezen. Eén leuke dame, maar ze houdt veel van rijzen en ik zie daar de lol niet van in.
Een goede reisttafel daarentegen...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.
Vertel haar dit gewoon letterlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven.
Klopt, alleen zij woonde nog thuis. Dus met ophalen of wegbrengen kom je ze toch wel tegenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef macondo het volgende:
Marver, de ouders ontmoeten?? Mén... dat doe ik alleen met kerstmis. En dan ook nog eens de kerstdagen van vólgend jaar.
quote:Ik heb al een relatie, maar vind het wat saai worden en zoek wat amusement om het leven spannender te maken!
Dronken worden lukt wwel.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Heb de halve avond met n leuke man gezoend enzo. Geen idee hoe die heet maar t was leukLang leve carnaval!
Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:00 schreef Silenus het volgende:
En dan nu de vraag des levens: heeft Godshand nog gelebberd?
Ik zeg: doenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.
Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik benze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
wtf, dat verklaart een hoop, ouwe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehad
Zat ik niet echt op te wachten...
Was hoog scholierengehalte met bijbehorende apres ski muziek. De meeste 25+ volwassenen hebben het denk ik voornamelijk in het weekend gevierd.Ik had gehoopt op klassieke Deurzakkers muziek enzo maar blijkbaar is dat een beetje oud. Anyway toch wel grappig om al die verklede mensen te zien, en de avond geeindigd in een kroeg met 2 Belgische Nederlanders en een Turk die mijn Disney tovermuts wilde (en de hele tijd Free Libya schreeuwde). Muts maar aan hem gedoneerd, boeiend. Als hij er blij mee is.
Wel aardig bezopen geworden maar verder niks gescoord.
Op paiq verder nog 2 leuke 23 jarigen meiden na speeddates overgehouden. Wel 12 jaar jonger maar ze zijn wel leuk dus maar kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |