Dat is veel te makkelijkquote:
Lijkt mij simpel:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:53 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd qat jullie fokkerrtjes hier op zetten.
en/ofquote:Pics van je vriendin/zusje
quote:Bel anders mij maar, dan doe ik de aanzet wel
Maar over een verhaaltje voor het slapengaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:38 schreef lakeland het volgende:
als ik ga slapen met mijn vriendin, dan komt het er op neer dat ik altijd de aanzet moet doen. terwijl ik weet dat zij er ook zin in heeft, en dan heb ik het niet over slapen.
Tandjes poetsen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:38 schreef lakeland het volgende:
als ik ga slapen met mijn vriendin, dan komt het er op neer dat ik altijd de aanzet moet doen. terwijl ik weet dat zij er ook zin in heeft, en dan heb ik het niet over slapen. maar als niks doe dan gebeurt het niet. weet iemand hier een oplossing op?
De man is de baas, dus dit lijkt me toch niet meer dan logisch. Als jij wil gebeurd het dus en anders niet...... prima!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:38 schreef lakeland het volgende:
als ik ga slapen met mijn vriendin, dan komt het er op neer dat ik altijd de aanzet moet doen. terwijl ik weet dat zij er ook zin in heeft, en dan heb ik het niet over slapen. maar als niks doe dan gebeurt het niet. weet iemand hier een oplossing op?
Dan heb ik een nacht ruzie, hah...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef MalaCocinera het volgende:
Maak haar helemaal gek, net voor dat ze een orgasme krijgt draai jij om en ga je lekker slapen. Doe dit een paar keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |