abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165485529
Ik denk dat alle tips wel hier en in vorige delen staan. :@
pi_165490628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 23:51 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat alle tips wel hier en in vorige delen staan. :@
Ja klopt. Ik was lekker gemakzuchtig.
Dit weekend zal ik het eens doorlezen.
pi_165659089
Morgen een weekendje Antwerpen met zes vrienden. Wat zijn aanraders voor de zaterdagavond?Feest/studenten kroegen vinden we leuk, maar clubs met house/techno zijn we ook niet vies van. Grote clubs met tokkies en/of 16-jarigen zijn we minder gek op. We zijn overigens allemaal 23 :)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_165659123
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef yosander het volgende:
Morgen een weekendje Antwerpen met zes vrienden. Wat zijn aanraders voor de zaterdagavond?Feest/studenten kroegen vinden we leuk, maar clubs met house/techno zijn we ook niet vies van. Grote clubs met tokkies en/of 16-jarigen zijn we minder gek op. We zijn overigens allemaal 23 :)
corps of knorren?
pi_165659187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef MCH het volgende:

[..]

corps of knorren?
Corps, dus moeten Groningen nu ontvluchten ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_167017506
Pas weer eens een weekendje in Antwerpen geweest. Hoewel, ik heb er eigenlijk alleen een concert bezocht, geslapen en het station bekeken / gefotografeerd.

Wat betreft dat slapen: als je weer eens een hotel zoekt in Antwerpen, vermijd het Leonardo Hotel. Online lijkt het heel aardig: mooie, ruime kamers, vrij vriendelijk geprijsd, recht tegenover het station. In de praktijk viel het enorm tegen (zie recensie op Tripadvisor). Het is een versleten, oude bende en bij aankomst kan blijken dat je opeens een 'downgrade' hebt gekregen.

Dit is wat ik geboekt dacht te hebben (comfort tweepersoonskamer voor alleengebruik):
'

En dit is waar ik in terecht kwam...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2016 09:29:17 ]
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 14:35:39 #57
45833 crew  Fogel
pi_167022924
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:24 schreef k_man het volgende:
Pas weer eens een weekendje in Antwerpen geweest. Hoewel, ik heb er eigenlijk alleen een concert bezocht, geslapen en het station bekeken / gefotografeerd.

Wat betreft dat slapen: als je weer eens een hotel zoekt in Antwerpen, vermijd het Leonardo Hotel. Online lijkt het heel aardig: mooie, ruime kamers, vrij vriendelijk geprijsd, recht tegenover het station. In de praktijk viel het enorm tegen (zie recensie op Tripadvisor). Het is een versleten, oude bende en bij aankomst kan blijken dat je opeens een 'downgrade' hebt gekregen.

Dit is wat ik geboekt dacht te hebben (comfort tweepersoonskamer voor alleengebruik):
[ afbeelding ]'

En dit is waar ik in terecht kwam...
[ afbeelding ]
"Bijna" hetzelfde ja. Kreeg jij een downgrade en eventuele vergoeding daarvoor?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_167038712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

"Bijna" hetzelfde ja. Kreeg jij een downgrade en eventuele vergoeding daarvoor?
Nou, 'krijgen' is wat veel gezegd. Bij het inchecken werd niks over een downgrade gezegd. Ik moest er zelf achter komen toen ik in de kamer kwam. Er werd bij het inchecken overigens wel gezegd dat ik direct moest betalen.

Toen ik terug ging om me te beklagen werd er in eerste instantie gezegd dat er niks mogelijk was, aangezien het hotel vol was. Dus aangegeven dat - als ik niet kan krijgen wat ik geboekt heb - ik het tarief wil betalen voor wat ik gekregen heb. Aanvankelijk werd er toen gezegd dat het tarief van de single op dat moment gelijk was aan het tarief waarvoor ik de double geboekt had. Slaat natuurlijk nergens op; het gaat erom wat het tarief van de single was op het moment dat ik de double boekte. Nou, dat wist ze allemaal niet, ze werkte er nog niet zo lang, ik moest maar terugkomen als de manager er zou zijn: na 23:00 uur.

Dus 's avonds met die man gesproken en toen wel een lager tarief bedongen, maar ik vond het echt minimaal. Ik had de double geboekt voor ¤ 100 (incl ontbijt) en ik heb ¤ 20 terug kunnen krijgen. Voelt nog steeds alsof ik genaaid ben. Je kunt overigens ook nergens online vinden wat een single kost; op elke site vind je alleen maar de tarieven voor de doubles en voor de suites. Online bestaan de singles helemaal niet.

Bij het uitchecken, toen ik die ¤ 20 daadwerkelijk kreeg, werd het nota bene gepresenteerd als 'uw korting'. Alsof ik er blij mee moest zijn.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:20:25 #59
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_167148518
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:24 schreef k_man het volgende:
In de praktijk viel het enorm tegen (zie recensie op Tripadvisor). Het is een versleten, oude bende en bij aankomst kan blijken dat je opeens een 'downgrade' hebt gekregen.
Zat een beetje door te klikken op die pagina, tot ik de foto van het hoofdbord van dat bed zag. Gatverdamme :D
pi_167150985
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zat een beetje door te klikken op die pagina, tot ik de foto van het hoofdbord van dat bed zag. Gatverdamme :D
Ja, die luizen! Zo ranzig was het gelukkig niet toen ik er was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')