Ja klopt. Ik was lekker gemakzuchtig.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:51 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat alle tips wel hier en in vorige delen staan.
corps of knorren?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef yosander het volgende:
Morgen een weekendje Antwerpen met zes vrienden. Wat zijn aanraders voor de zaterdagavond?Feest/studenten kroegen vinden we leuk, maar clubs met house/techno zijn we ook niet vies van. Grote clubs met tokkies en/of 16-jarigen zijn we minder gek op. We zijn overigens allemaal 23
Corps, dus moeten Groningen nu ontvluchtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
"Bijna" hetzelfde ja. Kreeg jij een downgrade en eventuele vergoeding daarvoor?quote:Op donderdag 1 december 2016 09:24 schreef k_man het volgende:
Pas weer eens een weekendje in Antwerpen geweest. Hoewel, ik heb er eigenlijk alleen een concert bezocht, geslapen en het station bekeken / gefotografeerd.
Wat betreft dat slapen: als je weer eens een hotel zoekt in Antwerpen, vermijd het Leonardo Hotel. Online lijkt het heel aardig: mooie, ruime kamers, vrij vriendelijk geprijsd, recht tegenover het station. In de praktijk viel het enorm tegen (zie recensie op Tripadvisor). Het is een versleten, oude bende en bij aankomst kan blijken dat je opeens een 'downgrade' hebt gekregen.
Dit is wat ik geboekt dacht te hebben (comfort tweepersoonskamer voor alleengebruik):
[ afbeelding ]'
En dit is waar ik in terecht kwam...
[ afbeelding ]
Nou, 'krijgen' is wat veel gezegd. Bij het inchecken werd niks over een downgrade gezegd. Ik moest er zelf achter komen toen ik in de kamer kwam. Er werd bij het inchecken overigens wel gezegd dat ik direct moest betalen.quote:Op donderdag 1 december 2016 14:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Bijna" hetzelfde ja. Kreeg jij een downgrade en eventuele vergoeding daarvoor?
Zat een beetje door te klikken op die pagina, tot ik de foto van het hoofdbord van dat bed zag. Gatverdammequote:Op donderdag 1 december 2016 09:24 schreef k_man het volgende:
In de praktijk viel het enorm tegen (zie recensie op Tripadvisor). Het is een versleten, oude bende en bij aankomst kan blijken dat je opeens een 'downgrade' hebt gekregen.
Ja, die luizen! Zo ranzig was het gelukkig niet toen ik er was.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zat een beetje door te klikken op die pagina, tot ik de foto van het hoofdbord van dat bed zag. Gatverdamme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |