Op het juist moment Monique troosten, vertellen dat ze langs kan komen voor een knuffel. En hij heeft het geheim van Alex ontrafeld, vanaf het begin met de blauwe bloempot.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga me bed opzoekenWeltrusten en tot morgen
Die heeft bij mij vanavond ook punten gescoord, ja.quote:
ja, maar in limburg zit meteen het hele dorp aan je bed medelijden te hebben, minimaal 3 dagen langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Jezus!!!!Die Mo ligt nog de zielepiet uit te hangen.
Huilt ze nog :| ik hoor niks..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Net zo lang tot ze eindelijk dat huis uit gegooid gaat wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Coos het volgende:
Voor de zekerheid een spuitje dan maar??quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ga me bed opzoekenWeltrusten en tot morgen
In dat huis lijk je al snel hoogbegaafd denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Guido is gewoon hoogbegaafd, zeker foutje gemaakt en Mootje en Guido eerste avond omgewisselt
Ja, hij kan zo meespelen in GTST....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Op het juist moment Monique troosten, vertellen dat ze langs kan komen voor een knuffel. En hij heeft het geheim van Alex ontrafeld, vanaf het begin met de blauwe bloempot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |