quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef GGMM het volgende:
Naar hem toelopen en zeggen dat hij z'n werk niet goed doet.
Geloof me, haar moeder is daartoe in staat. En het nichtje ziet die moeder elke dag, dus weet wat het weggaan van P. veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef babipangang het volgende:
een privedetective wordt niet snel voor zulke doeleinden ingeschakeld, wat zou de reden daarvoor moeten zijn? Overigens gaat een prive detective geen rondjes lopen rijden langs een gebouw...die zet zijn auto op een vast punt waar hij goed overzicht heeft en zorgt dat hij niet gezien wordt.
Dat was ook mijn eerste gedachte... Rondjes om het huis rijden, wat is dat voor prutserquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Hellup, er rijdt een auto rondjes om mijn huis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef Leandra het volgende:
Zorgen dat je het kenteken hebt, en gewoon bij de politie melden dat je gestalkt wordt...
Dit. Of hem gewoon confronteren en een grote bek opzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef GGMM het volgende:
U HEEFT 3 RONDJES OM MIJN FLAT GEREDEN, SCHAVUITquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Dit. Of hem gewoon confronteren en een grote bek opzetten.
Dat kan een vrouw tegenover man niet doen. tenzij er een fokploeg in de buurt staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Dit. Of hem gewoon confronteren en een grote bek opzetten.
Ligt een beetje aan de werkzaamheden natuurlijk. Hij kan bijvoorbeeld op zoek zijn naar een bepaald draadloos signaal waar die het sterkst is wanneer hij nog niet exact weet waar P. zich bevind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef babipangang het volgende:
een privedetective wordt niet snel voor zulke doeleinden ingeschakeld, wat zou de reden daarvoor moeten zijn? Overigens gaat een prive detective geen rondjes lopen rijden langs een gebouw...die zet zijn auto op een vast punt waar hij goed overzicht heeft en zorgt dat hij niet gezien wordt.
Op basis van wát dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
een 'prive-detective'
dat is gewoon een werkloze kneus die wat wil bijverdienen, dus er op afstappen en zeggen dat die op moet bokken
anders gewoon aangifte doen van stalken
Was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
TS hebben jullie die privé-detective al gezien vanmorgen?
biedt hem dan effe koffie aan![]()
echt ik zou het doen !
'hinderlijk' is een breed begrip.quote:
kan je vriendin hard lopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Tomatensapje het volgende:
Ik hoop dat iemand advies kan geven over een probleem van een vriendin van mij. Ik noem haar hier maar eventjes P.
P. is onlangs 18 geworden en heeft het al jaren niet naar haar zin thuis. P. is overigens een intelligente lieve meid die studeert aan de universiteit.
Vorige week is zij met al haar spullen vertrokken en woont nu bij een vriend. Ze is vertrokken op het moment dat haar moeder niet thuis was (vader woont niet thuis). Ze heeft haar spullen meegenomen en heeft een brief achtergelaten met de boodschap dat ze met rust gelaten wil worden, en de reden waarom ze is weggegaan.
Moeder heeft politie gebeld, maar P. is 18 jaar oud en dus volwassen. Verder had ze die brief achtergelaten en de politie kon dus niets doen.
Nu heeft haar moeder een privé-detective ingeschakeld, heeft P. gehoord van haar nichtje. P. heeft vandaag al een auto opvallend vak rondjes om de flat zien rijden.
Mijn vraag is nu, wat kun je doen als je door zo'n privé-detective wordt gevolgd, of maar het vermoeden hebt? De politie bellen lijkt me niet echt zinvol namelijk, maar je kan ook moeilijk op de beste man afstappen met de vraag wat hij aan het doen is.
Verder zal P. ook gewoon haar colleges moeten volgen en ook gewoon boodschappen willen doen. Binnen blijven is dus geen optie.
Samenvatting: Zie tt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |