@myr, leek me logisch toch ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef sharr het volgende:
Ik huntte zodat die klonen niet de lapo hadden, ja
Grenadequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Judithh het volgende:
Zijn er nog leuke lovesongs gedraaid vanavond
Kom skypenquote:
Braafquote:
quote:Ezekiel Ezeh
Doorgaan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
ik vraag het nog een keer.
Wie wil er om 00:00? of gaat draakje dan? Of moet ik nog een uur hardstyle doen, een goeie mixanders ben ik er om 00:00 uit als ik voor de tijd geen antwoord heb.
Bij wie valt trouwens nog meer FOK telkens weg wegens database problemen?
Ja, meer van deze muzak!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:27 schreef utopie het volgende:
ik vraag het nog een keer.
Wie wil er om 00:00? of gaat draakje dan? Of moet ik nog een uur hardstyle doen, een goeie mixanders ben ik er om 00:00 uit als ik voor de tijd geen antwoord heb.
Bij wie valt trouwens nog meer FOK telkens weg wegens database problemen?
PLS'je downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
hoe moet ik afspelen via site lukt niet
http://www.onzinradio.nl/tunein/quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Je moet de link in de OP gebruikenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ow bedankt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet de link in de OP gebruiken
Zekurquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
ik draai hardstyle tot 12uur. dan doe ik wat random top40 tot 1 uur. daarna ben ik eruit
goed idee ?
Neen, hardcorequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
ik draai hardstyle tot 12uur. dan doe ik wat random top40 tot 1 uur. daarna ben ik eruit
goed idee ?
stoute meidquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef sharr het volgende:
Ik ben muziek aan het binnenhalen, voelt lekker illegaal
Of een avondje Stunned Guysquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
miss wat nummers van The Third Movement
Niks illegaal aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef sharr het volgende:
Ik ben muziek aan het binnenhalen, voelt lekker illegaal
Bedankt, alleen besta ik langerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef utopie het volgende:
[..]
volgensmij heb ik je niet eerder gezien hier..
welkom
Ow, interessantquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens op het rooster, elk uur is anders![]()
www.onzinradio.nl/rooster
leuk man! ha-haquote:- Vinnie. zegt:
*jah
*me playlist
*19 seconde over 1
*ik heb 2 uren en 19 sec aan muziek in playlist
*tot 1 uur. daarna is playlist afgelopen en kan iemand anders
AlcatraZ <<Met de fameuze verzoekjensmasjien!>> zegt:
*me
*m'n of mijn
*niet me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef utopie het volgende:
ff nummertje hierna om iedereen wakker te houdenserieus, bij dat nummer moet je je vingers doen alsof het een gun is, en dan tegen je slaap houden, je tong uit je bek en scheelkijken
!
join the clubquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Broekenvangertje het volgende:
Hallo, nieuw op Fok, ff mee luisteren
Klup.quote:
nee, maar serieusquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef sharr het volgende:
Oke tong uit mond en vingers als pistool tegen slaap
Ik heb geen idee wat je bedoeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef utopie het volgende:
[..]
nee, maar serieus!
doet dit nummer jou niet denken aan jeepers creepers achtig iets? die vogelverschrikker achtig dingessen...
ahahaha grappig.quote:
Oké thank. geen vervroegde nachtbaggers meer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
vaak om 00:00. moet je effe topicje maken als deze nog niet aangemaakt is
is niet toegestaan geloof ik. ik kom nooit in dat soort topicsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Oké thank. geen vervroegde nachtbaggers meer?
Slechte zin. Anders zou ik je doen, dus als ze niet real was zou je haar doen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Judith ben je real. anders zou ik je doen.
dirty sanchez kijken op MTVquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jezus wat rustig.. waar is iedereen?
sharrquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Slechte zin. Anders zou ik je doen, dus als ze niet real was zou je haar doen?
Ps: Schenken.
daar hebben we onze grammar nazi welquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Slechte zin. Anders zou ik je doen, dus als ze niet real was zou je haar doen?
Ps: Schenken.
Bier voor paupersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van het werk vandaag
Netjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef utopie het volgende:
yvonne op de hoogte gesteld van vanmiddag en vanavond over de kloons, topic kaapers en mensen die de boel verzieken
ik heb ook koorts, samen ziek zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
milde keelontstekingnu ook nog eens koorts erbij
volgens mij heb ik veel gemist....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef sharr het volgende:
Ik moet bekennen dat ik, buiten dat kloons gewoon bloedirritant zijn, vooral als ze trollen, klonenvangertje best een originele username vind
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij heb ik veel gemist....
Je zin klopt niet helemaal, of je bent wat in de war.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Judith ben je real. anders zou ik je doen.
Nee, juist niet. Ongeveer 10 kloon-accounts. Ik heb zo'n hekel aan kloons van usersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
morgen zelfde tijd, ongeacht weer de ziekdoeners. kom maar eens terug rond 3 uur morgenmiddag ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hebbes, dit is er 1!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Judithh het volgende:
[..]
Je zin klopt niet helemaal, of je bent wat in de war.
allebei, maar geef antwoord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Judithh het volgende:
[..]
Je zin klopt niet helemaal, of je bent wat in de war.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit nummer ga ik zo kijken
wtfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit nummer ga ik zo kijken
je ruikt mijn ziek zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
Bij jou ruik ik er ook een, maar het klopt niet helemaal.
quote:Van dit nummer ga ik zo kijken
quote:
kan je ook ruiken dat ik een gedoogkloon benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef Klonenvangertje het volgende:
[..]
Bij jou ruik ik er ook een, maar het klopt niet helemaal.
wie of wat is van 1 tot 3?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je staat niet meer op het rooster.
Dat is al op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:08 schreef Judithh het volgende:
djkoelkast, valt er nog wat lekkers uit jouw opening te schenken. Pak melk ofso.
Alles zit al in sharr, die is zichzelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:08 schreef Judithh het volgende:
djkoelkast, valt er nog wat lekkers uit jouw opening te schenken. Pak melk ofso.
ik zal er komende tijd niet op staan. Eerst zorgen dat mijn vader weer thuis kan komen. Ben helemaal kapot, heb gewoon ff tijd nodig voor mezelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je staat niet meer op het rooster.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zal er komende tijd niet op staan. Eerst zorgen dat mijn vader weer thuis kan komen. Ben helemaal kapot, heb gewoon ff tijd nodig voor mezelf.
ik ben echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af wie iedereen is. Echte vrouw enzo, onbedwingbare nieuwsgierigheid.
wie of wat van 1 tot 3 isquote:
*knuffel*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zal er komende tijd niet op staan. Eerst zorgen dat mijn vader weer thuis kan komen. Ben helemaal kapot, heb gewoon ff tijd nodig voor mezelf.
rooster zegt gat van 1 tot 3 en dan draakje... kijk ik een keer op het rooster en dan klopt tie nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik gok dat draakje om 1 uur komt, ik ga niet meer draaien iig, dat komt morgen weer.
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met lippenstift op aan het hosselen, ik zeg je!
djkoelkast is mijn kloon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal uit de doeken doen: Mijn kloon is PresidentRutte
Ik ben de kloon van Ezechielkquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef yvonne het volgende:
kappen met dat gekloon, ik kiep ze weg en gooi je oorspronkelijke account erachteraan.
Kijk ff in ONZ-fbquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal uit de doeken doen: Mijn kloon is PresidentRutte
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef utopie het volgende:
[..]
morgen zelfde tijd, ongeacht weer de ziekdoeners. kom maar eens terug rond 3 uur morgenmiddag ofzoik ben al in gesprek met yvonne
Onopvallende kloonaccountsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ooit 1 kloon gehad. De naam van dat account was porsche2
Ik had een ban op de FP en dacht van, hey ik maak een nieuw account. Dan kan ik weer lekker verder met fipo's scoren.
je kloon porsche2 noemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb ooit 1 kloon gehad. De naam van dat account was porsche2
Ik had een ban op de FP en dacht van, hey ik maak een nieuw account. Dan kan ik weer lekker verder met fipo's scoren.
Ik was 13 ofzo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef porsche1 het volgende:
Ik dacht al, wat voel ik tussen m'n ballen zitten?Bleken het die touwtjes van mijn australian te zijn.
Ik vind 1 monopoly eik ook meeeeeeeeeer dan genoegquote:
Eensch met dit!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind 1 monopoly eik ook meeeeeeeeeer dan genoeg
mama !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Terechte klachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het al te veel. Hij moet zich laten castreren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Hoi lieve Yvonnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Met je andere account doe je nooit zo aardig tegen me hoorquote:
DV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met je andere account doe je nooit zo aardig tegen me hoor
Ik ben verder een rustig, vriendelijk persoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met je andere account doe je nooit zo aardig tegen me hoor
Over het algemeen zijn de meeste kloontjes gewoon niet zo slim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Mensen van FOK! die denken dat kloons altijd te detecteren zijn
Truequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de meeste kloontjes gewoon niet zo slim.
Automatisch? Tenminste, hij deed het hier meteen. Doe eens een skype testgesprek?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Myr, hoe stel ik die ingebouwde microfoon van die klotetyfuskut iMac in
Met een moker op het toetsenbord slaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Myr, hoe stel ik die ingebouwde microfoon van die klotetyfuskut iMac in
Dan hoor ik mezelf dus nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Automatisch? Tenminste, hij deed het hier meteen. Doe eens een skype testgesprek?
Ik wil weten wie Judithh is en waar hij zij die foto vandaag heeft. Ik ken dat kindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben wel echt een zij. Sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil weten wie Judithh is en waar hij zij die foto vandaag heeft. Ik ken dat kind
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil weten wie Judithh is en waar hij zij die foto vandaag heeft. Ik ken dat kind
Rietjesterreur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan ken je mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Top, maar waar heb je die foto vandaan? Ik ken dat kind erop.
liever niet. dan krijg ik jou als zusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik al een lieve mama heb, anders zou ik Yvonne als mama lenen.
ik ben blij dat je hebt kunnen lachen om mijn gescheld toen er een kaap actie was geplant door de onz maffia.quote:
Nee, gezien jij een kloon bent en die foto's waarschijnlijk gewoon ergens vandaan gehaald hebt.quote:
Ik heb een kloon die ik heb gemaakt na dit account.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, gezien jij een kloon bent en die foto's waarschijnlijk gewoon ergens vandaan gehaald hebt.
Een kloon gemaakt na twee dagenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Judithh het volgende:
[..]
Ik heb een kloon die ik heb gemaakt na dit account.Voor de 3e keer.
Hoe kom ik daar ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke microfoon staat er ingesteld bij je instellingen? Skype instellingen.
Ik heb je al in de groep opgenomen hoor, je bent liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Judithh het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om als nieuwe user ertussen te komen, man. Select groepje users dit.
Echte mensen zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Judithh het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om als nieuwe user ertussen te komen, man. Select groepje users dit.
Je typt best wel anders dan in het begin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Judithh het volgende:
Omdat je een zus niet hoort te schenken zekerquote:
Bij de skype, en dan linksboven, dan voorkeuren en dan bij geluid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar ?
Hij laat bij mij binnen de mac bij de instellingen ook niet overal ingebouwde microfoon staan
haha, snap je 'm ?! hee? hee snapst mquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Omdat je een zus niet hoort te schenken zeker
Ja, via mijn kloon dus. Ik PM je wel wie het is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Je typt best wel anders dan in het begin.
Ik snap je niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:31 schreef Judithh het volgende:
[..]
Ja, via mijn kloon dus. Ik PM je wel wie het is.
Blijf dat maar denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik werd slordig bij mijn kloon, en had geen zin meer om me te verbergen, maar het is heel makkelijk te verbergenquote:
Klopt, dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr en ik vernederen trollende users anaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |