Had ik ook al last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, was maar ff gaan tandenpoetsen etc, Fok was toch stoek
Nee joh geen puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,
de fusil, gekkie *maakt geweer van handen en schiet met pgoequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zeker
Zekersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee joh geen puntWeet dat je het goed bedoelt toch. Hoop iig dat je je beter voelt nu
ja dat jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de fusil, gekkie *maakt geweer van handen en schiet met pgoe
fluitbekzeenaald, makkelijk zatquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
@Fluitbek: pfffff wat een moeilijke Nick, zullen we die afkorten
Je doet maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
@Fluitbek: pfffff wat een moeilijke Nick, zullen we die afkorten
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoequote:
Je vergat de 2.0quote:
quote:
TFM noemen we anders ook altijd TFMquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoe
Acceptabelquote:
voor hem ben jij toch de 1.0?quote:
lekker bekkiequote:
fbzquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoe
klik nou maar gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
z'n kop doet me op het eerste gezicht denken Aan Sting.
Hij kent me als allebei als het goed is. Ons contact stamt al uit mijn begintijd hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor hem ben jij toch de 1.0?
Maar noem me idd maar fbz ofzo, das herkenbaarderquote:
Ja. Willy Wonka. Johnny Depp als Willy Wonkaquote:
Dan doe ik wel Fluitjequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar noem me idd maar fbz ofzo, das herkenbaarder
slakjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij kent me als allebei als het goed is. Ons contact stamt al uit mijn begintijd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |