quote:
Ja kisten zit alles nog in enzo, en ik heb net alle lava en water opgeruimd, het was een helquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
maar muahaha mn diamanten zijn veilig.
Voor zover ik weet niet. Berend moet maar even in de logs kijken of het iemand van team sos was, dan is er niks aan de hand, of iemand van ons eigen team, dan gaat er dingen fout.quote:
Die van team pix ja, hij word nu best hard gesloopt, ik heb zoveel mogelijk waardevolle shit geredquote:
Dat wordt leuk spawnen straksquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die van team pix ja, hij word nu best hard gesloopt, ik heb zoveel mogelijk waardevolle shit gered
weet niet of ze er nog steeds zijn op dit moment.....quote:
Ben nu onderweg, ben de enige was ons team online nu ben een beetje nieuwe locatie aan het scoutenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Me meuk is goed verstopt, ga het straks wel halen
Hebben we een nieuwe locatie?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef drumstickNL het volgende:
meh ik weet het wel, maurisioo heeft per ongeluk de coords doorgegeven.
ow ja als je dat nou nog een keer zei:Pquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Drebbelman het volgende:
Sorry Mo
een paar diamanten waren genoeg geweest
Je kon er niks aan doen dat je coordinaten aan de vijand geeftquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef maurisioo het volgende:
He nu heb ik het gedaan, ik kon er ook niks aan doen en ik had niet verwacht dat drebbelman het zou gaan gebruiken!
Precies. Zo deden we dat ook in het vorige potje, waarbij (aardbei) onze base als eerst werd gevonden en we alsnog wonnen met een 2-1 stand.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Moch het doel was meuk behalve je eigen te slopen en hoe dat maakte niet uit dus lijkt me dat we ons er niet zo druk over moeten maken toch?
Nieuwe loc zoeken en gaan weer met die banaan
Als iemand van ons eigen team de locatie veraad vind ik dat wel een kwalijke zaak. Als hij gewoon had gezegd dat ze onze coordinaten wisten hadden we makkelijk kunnen verkassen op tijd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Moch het doel was meuk behalve je eigen te slopen en hoe dat maakte niet uit dus lijkt me dat we ons er niet zo druk over moeten maken toch?
Nieuwe loc zoeken en gaan weer met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |