Ik dacht hem te hebben, maar hij klopte niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand het IP van de toothless server voor me?
Ohja,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:22 schreef Shnees het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in de server, lijkt me idd leuk om samen bases van een andere team neer te maaien
Ik wilde even mededelen datk door de peoples in de server bij team Sosua ben ingedeeldHeb alleen nog geen kleurtje. Ik kom zeker nog wel een keer vaker spelen!! Geen lag, nederlanders.. Jottum
In game name: CKToxin
See you guys there
Dpain is bij ons gekomenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ohja,
Krijgen wij er nog wel es mensen bij? Hoog tijd dat ik eens op ''jacht" ga en de boel uitdun ^^
Mijn bos-plateau op 3:10quote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Toen was Minecraft mooier, jammer dat je toen niet langs mijn huge stadion liep..
...en toen ging het idee van het spel down the drain. Jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Berend. het volgende:
In ons team zijn er een aantal dingen gestolen.(door eigen team neem ik aan) Vanaf nu worden de logs zo streng gecontroleerd dat het niet meer leuk wordt. Nog een keer zo'n geintje en ik ga maatregelen nemen
Inderdaad. Wij hadden het ook kunnen zijn. Wat zeik je nou Berend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
...en toen ging het idee van het spel down the drain. Jammer.
Dat wilde ik inderdaad ook zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad, relax even. Je bent een team misschien had iemand het nodig. In een team deel je alles toch?
Kijk, als er een aantal dagen diamanten worden gestolen noem ik dat geen teamwork. Als er geen teamwork is is er geen spel. Hierom was ik boosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad, relax even. Je bent een team misschien had iemand het nodig. In een team deel je alles toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |