zo lang niet meer gezien hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef TimKuik het volgende:
Kan iemand mij het IP van de Toothless server sturen?
Ik sta op de lijst maar ben het IP kwijt.
Greetz!
Grr, ik ga je ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zo lang niet meer gezien hier
Ik zou trouwens ook op de whitelist weer willen komen
Wat is het? Ik ken je theme ook niet echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Vind dit net op de survival server.
[ afbeelding ]
Slimesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat is het? Ik ken je theme ook niet echt.
Whehe, wat tof.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nice sssssssentry you havez therreee...
Mag ik op de Whitelist?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:55 schreef Berend. het volgende:
Server IP: 85.236.109.28:10727
Join Address: ts3server://85.236.109.28?port=10727
We zijn overgestapt naar een nieuwe Teamspeak hoster
1.3 Runnen wequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
Zeg Berend, welke versie zitten jullie nu? Ik kan er met de oude en nieuwe niet in. Een keer end of stream de ander outdated client.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Wat is precies de bedoeling van die teams enz? Ik zit er aan te denken om het te kopen, maar wil wel graag mulitplayer spelen als ik dan met jullie mee zou kunnen doen zou dat leuk zijn.
We hebben nu 2 teams en moeten elkaars base vinden en die mag je dan kapot maken en/of plunderen.quote:Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |