Oke nice!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef soulfly1983 het volgende:
ik ga even voor je kijken, heb nog wel een aantal bordjes liggen.
even kijken wat het is, en of het aan je eisen voldoet.
zo uit mijn hoofd weet ik niet of het met windows 7 goed zit.
ik weet dat ik nog een asrock am2nf3-vsta met een 3200+ of een x2 6000+ 4 gb ddr2 en een ati hd4670 1 gb heb liggen
Hoeveel zou je er voor willen hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef soulfly1983 het volgende:
zal waarschijnlijk van het weekend worden voor je het weet wat er nog ligt.
bordje wat ik had is trouwens geen afdankertje, draait nu nog.
maar omdat ik gister een nieuw systeem heb gekocht, kan deze weg.
kan eigenlijk zelfs weg met een kast en voeding.
draait nog als een zonnetje, alleen haal ik er waarschijnlijk 2 gb geheugen uit.
zal van het weekend proberen even een totaal plaatje te geven van wat ik nog heb liggen.
Daar kom ik zelf ook in omquote:
Ik vind 200 een beetje too much. Maar we kijken welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef soulfly1983 het volgende:
cpu moederbord videokaart en geheugen daar wil ik toch eigenlijk wel 100/150 euro voor hebben denk ik.
voor minder zet ik hem liever op zolder als backup, mocht mijn nieuwe tijdelijk niet inzetbaar zijn.
moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van prijzen van deze hardware op dit moment, en wat een redelijke vraagprijs is.
dus ik kan wel roepen ik vind het 200 waard, maar dat is niet wat de waarde in werkelijkheid is.
wat lijkt je een redelijke prijs, ga er even vanuit dat het geheugen 2GB ddr2 is, ik heb iemand de andere 2GB aangeboden, en ga er vanuit dat die er dus uitgaan.
dat snap ik, is het ook niet waard, ik zal even kijken wat er nog ligt als ik thuis ben en dan post ik het wel ff, kan je altijd kijken wat er bij zit en wat je ervoor over hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ik vind 200 een beetje too much. Maar we kijken wel
Kijk maar wat je nog hebt, en maak er iets leuks vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
dat snap ik, is het ook niet waard, ik zal even kijken wat er nog ligt als ik thuis ben en dan post ik het wel ff, kan je altijd kijken wat er bij zit en wat je ervoor over hebt.
pm ff als je al iets hebt, dan hoef ik morgen niet alle kasten los te schroeven
als ik mij niet vergis heb ik ook nog 2 verschillende agp kaartjes liggen. een x1650 pro en nog 1 maar daar kijk ik ook wel even naar. weet niet of je daar iets mee kan. zijn natuurlijk goedkoper dan die hd kaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |