abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93617806
Hallo Fokkers!

Wie heeft er nog een moederbordje met CPU over waarvan de chipset volledig ondersteund word in windows 7?
Het moet wel AGP v3.0 8x (De Nvidia GeForce 7600 GS prop ik er in :P ) en DDR 333 ramkaartjes ondersteunen.

Voor een leukere videokaart en snellere ram, tezamen met het moederbord wil ik wel wat lappen.

Verzendkosten neem ik voor mijn rekening.

Groeten,

Geluidstechnicus :)
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
pi_93629512
ik ga even voor je kijken, heb nog wel een aantal bordjes liggen.
even kijken wat het is, en of het aan je eisen voldoet.
zo uit mijn hoofd weet ik niet of het met windows 7 goed zit.

ik weet dat ik nog een asrock am2nf3-vsta met een 3200+ of een x2 6000+ 4 gb ddr2 en een ati hd4670 1 gb heb liggen
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_93629638
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef soulfly1983 het volgende:
ik ga even voor je kijken, heb nog wel een aantal bordjes liggen.
even kijken wat het is, en of het aan je eisen voldoet.
zo uit mijn hoofd weet ik niet of het met windows 7 goed zit.

ik weet dat ik nog een asrock am2nf3-vsta met een 3200+ of een x2 6000+ 4 gb ddr2 en een ati hd4670 1 gb heb liggen
Oke nice!

Ik wacht ff af :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:14:38 #4
53151 T42
Pinball Wizard
pi_93630135
heb wel een p2 bordje liggen :+
pi_93630753
zal waarschijnlijk van het weekend worden voor je het weet wat er nog ligt.

bordje wat ik had is trouwens geen afdankertje, draait nu nog.
maar omdat ik gister een nieuw systeem heb gekocht, kan deze weg.
kan eigenlijk zelfs weg met een kast en voeding.
draait nog als een zonnetje, alleen haal ik er waarschijnlijk 2 gb geheugen uit.

zal van het weekend proberen even een totaal plaatje te geven van wat ik nog heb liggen.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_93631076
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef soulfly1983 het volgende:
zal waarschijnlijk van het weekend worden voor je het weet wat er nog ligt.

bordje wat ik had is trouwens geen afdankertje, draait nu nog.
maar omdat ik gister een nieuw systeem heb gekocht, kan deze weg.
kan eigenlijk zelfs weg met een kast en voeding.
draait nog als een zonnetje, alleen haal ik er waarschijnlijk 2 gb geheugen uit.

zal van het weekend proberen even een totaal plaatje te geven van wat ik nog heb liggen.
Hoeveel zou je er voor willen hebben?
pi_93631091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef T42 het volgende:
heb wel een p2 bordje liggen :+
Daar kom ik zelf ook in om :')
pi_93631844
cpu moederbord videokaart en geheugen daar wil ik toch eigenlijk wel 100/150 euro voor hebben denk ik.
voor minder zet ik hem liever op zolder als backup, mocht mijn nieuwe tijdelijk niet inzetbaar zijn.

moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van prijzen van deze hardware op dit moment, en wat een redelijke vraagprijs is.
dus ik kan wel roepen ik vind het 200 waard, maar dat is niet wat de waarde in werkelijkheid is.

wat lijkt je een redelijke prijs, ga er even vanuit dat het geheugen 2GB ddr2 is, ik heb iemand de andere 2GB aangeboden, en ga er vanuit dat die er dus uitgaan.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_93633950
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef soulfly1983 het volgende:
cpu moederbord videokaart en geheugen daar wil ik toch eigenlijk wel 100/150 euro voor hebben denk ik.
voor minder zet ik hem liever op zolder als backup, mocht mijn nieuwe tijdelijk niet inzetbaar zijn.

moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van prijzen van deze hardware op dit moment, en wat een redelijke vraagprijs is.
dus ik kan wel roepen ik vind het 200 waard, maar dat is niet wat de waarde in werkelijkheid is.

wat lijkt je een redelijke prijs, ga er even vanuit dat het geheugen 2GB ddr2 is, ik heb iemand de andere 2GB aangeboden, en ga er vanuit dat die er dus uitgaan.
Ik vind 200 een beetje too much. Maar we kijken wel ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:50:30 #10
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_93634065
PM MacorgaZ maar. Die heeft er een aantal dacht ik! Wou er maar 22,50 voor
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_93634272
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:47 schreef geluidstechnicus het volgende:

[..]

Ik vind 200 een beetje too much. Maar we kijken wel ;)
dat snap ik, is het ook niet waard, ik zal even kijken wat er nog ligt als ik thuis ben en dan post ik het wel ff, kan je altijd kijken wat er bij zit en wat je ervoor over hebt.
pm ff als je al iets hebt, dan hoef ik morgen niet alle kasten los te schroeven :P

als ik mij niet vergis heb ik ook nog 2 verschillende agp kaartjes liggen. een x1650 pro en nog 1 maar daar kijk ik ook wel even naar. weet niet of je daar iets mee kan. zijn natuurlijk goedkoper dan die hd kaart.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_93635200
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

dat snap ik, is het ook niet waard, ik zal even kijken wat er nog ligt als ik thuis ben en dan post ik het wel ff, kan je altijd kijken wat er bij zit en wat je ervoor over hebt.
pm ff als je al iets hebt, dan hoef ik morgen niet alle kasten los te schroeven :P

als ik mij niet vergis heb ik ook nog 2 verschillende agp kaartjes liggen. een x1650 pro en nog 1 maar daar kijk ik ook wel even naar. weet niet of je daar iets mee kan. zijn natuurlijk goedkoper dan die hd kaart.
Kijk maar wat je nog hebt, en maak er iets leuks van :P
Met mobo's vanaf 2006 heeft Windows 7 geen problemen heb ik gemerkt.
pi_93722764
even snel een berichtje, helaas heb ik door omstandigheden dit weekend geen tijd gehad om nog te kunnen kijken.
sorry daarvoor.
weet niet hoeveel haast je ermee hebt, maar zal als ik tijd heb even op papier zetten wat ik heb en dan hoor je het alsnog.
als je dan nog ergens belang bij hebt dan komen we daar vast wel uit.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')