Aan het einde wanneer je hij zijn vrachtwagen in de rotonde geparkeerd heeft. Misschien is dat in het filmpje niet te zien, maar in het echt was dat duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Civilian het volgende:
En waar in het filmpje zie je precies dat zn rijbewijs afgepakt wordt?
Welke omleiding bedoel je precies? bij de hefbrug zijn er in ieder geval geen opleidingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef Meddo het volgende:
Op steetview is een omleiding te zien voor vrachtauto's. Was deze er nog?
Grappig dat bijna een zelfde vrachtauto in streetview is te zien op die rotonde
Als je de rotonde op rijdt vanuit de andere richtingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Ifartnakedd het volgende:
[..]
Welke omleiding bedoel je precies? bij de hefbrug zijn er in ieder geval geen opleidingen.
Het is toch heel menselijk dat je zo een bord over het hoofd ziet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:14 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
De maximale doorrijhoogte wordt aangegeven als je die weg inrijdt of op de route naar die brug toe (als het goed is tenminste). Die vrachtwagenchauffeur had hierop moeten letten (hij/zij wordt geacht te weten hoe hoog zijn/haar vrachtwagen is).
Fouten maken kan, maar op het filmpje is ook te zien dat deze chauffeur een aardige puinhoop van het verkeer op die weg en rotonde maakt.
Rijbewijs afpakken gaat misschien wat ver, maar dat de politie hier niet blij mee is vind ik begrijpelijk.
niet als je beroepschauffeur bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Ifartnakedd het volgende:
[..]
Het is toch heel menselijk dat je zo een bord over het hoofd ziet?
Ow nee dat was tijdelijk. Er gaan sowieso dagelijks tientallen zo niet honderden vrachtwagens over de hefbrug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als je de rotonde op rijdt vanuit de andere richtingen
Die borden waren tijdelijk, er kunnen sowieso wel vrachtwagens over de hefbrug(lager dan 4 meter). Dus ergens moest waarschijnlijk een bord staan met : hefbrug < 4 hoogte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Meddo het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,53.89,,1,8.23
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,113.43,,1,3.34
[..]
niet als je beroepschauffeur bent
hier in Groningen zijn genoeg tunnels en bruggen waarvan de max. doorrijhoogte pas bij e tunnel word aangegeven; en dan hebben we ook nog een tunnel die lager is als dat op de borden staan. En dat scheelt min. 10cm..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:
Bij mij in de buurt is er een spoorbrug, die ongeveer 3,8 meter is. Het wordt heel duidelijk van tevoren aangegeven. En toch proberen zoveel vrachtwagenchauffeurs het, terwijl ze weten, dat het krap wordt. Zo vaak komen er vrachtwagens vast te zitten, of ze beschadigen hun eigen vrachtwagen en de brug. Eigenwijs noem ik dat.
Nou toen ik begon met filmen stond hij al meer dan een half uur stil hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
vind dat ie het nog wel aardig oplost.. zo lang staat ie er nou ook weer niet. beetje overdreven om 'm te straffen.
Bij jou in de buurt. Jij kent die weg dus en weet na weet ik hoe vaak daarlangs rijden dat dat bordje er staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:
Bij mij in de buurt is er een spoorbrug, die ongeveer 3,8 meter is. Het wordt heel duidelijk vantevoren aangegeven.
Ja, en dat doen ze allemaal expres, gewoon om te pesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef tong_poh het volgende:En toch proberen zoveel vrachtwagenchauffeurs het, terwijl ze weten, dat het krap wordt. Zo vaak komen er vrachtwagens vast te zitten, of ze beschadigen hun eigen vrachtwagen en de brug. Eigenwijs noem ik dat.
TS is een kloon van je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nou toen ik begon met filmen stond hij al meer dan een half uur stil hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |