Ga niet van te voren boeken,quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef vakantieganger1987 het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik twijfel namelijk best wel hoe ik op weg zal gaan snachts of sochtends met overnachting haha.
Maar ik neem idd van dat insecten reiniging spul mee, voor al de vliegen die geplet op me auto liggen
En ik heb een ford ka uit 2010, met Ford Assistance, dat is net als ANWB voor pech onderweg ook in het buitenland.
En mocht er wat gebeuren met mijn auto, zoals gestolen worden ofzo, dan ben ik ook nog goed verzekerd en krijg ik een leen auto
En goed idee dat ik extra olie en koelvloeistof en dat soort spullen meeneem, voor het geval dat.
Ik neem veel cash geld mee dat ik goed ergens verstopt heb wat niet kwijt kan raken, en mijn pinpas, en die van mijn vriendin ook.
En ik ga via mijn tomtom, de snelste weg stel ik gewoon in, dus kom ik zeker langs parijs..
Ik hoop dus niet dat als ik sochtends wegga dat ik daar echt uren sta?
Als ik sochtends wegga wil ik ergens in Clermont Ferrand een hotel pakken, die ik dan miss wel van te voren ga boeken voor het geval dat het ineens overal volzit ofzo je weet maarnooit haha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop