4 days 10 hours 40 minutesquote:Op zondag 6 maart 2011 10:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Word net wakker, meid ligt nog in bed dus ik snel een code online gekocht. Download voor First Strike aangezet > wachttijd 6400min voor dat ie klaar is met downloaden WTF.
Bij mij was het in een half uurtje binnen en kon ik spelen. Wat dat betreft dus geen klachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
PS3 en dingen downloaden, daarna moet ie nog 5 dagen instaleren en dan weer 3 uur updaten.
Niet in de TDM-lobby's die ik tegenkom. In iedere lobby zitten er dan wel een man of 5-6 in een donker hoekje te campen met ghost pro en silencer.quote:
En daarom de stakeout of de spasquote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet in de TDM-lobby's die ik tegenkom. In iedere lobby zitten er dan wel een man of 5-6 in een donker hoekje te campen met ghost pro en silencer.
Oude kirbiequote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
Dit liedje speeld zich constant af in de hoofden van alle mentaal geretardeerde cod spelers die in mijn team komen.
Oja, het liedje gaat zich ook afpelen door mijn mic
Waarom zou je verminderde effecten willen?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Vermindert effecten van alcoholgebruik.
Pro: Geen kater de volgende dag.
Ff editten.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je verminderde effecten willen?Zodat je nog meer geld uit kan geven op een avond?
Hahaha, wat een figuurquote:
grapje zeker?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:26 schreef Tical2000 het volgende:
Trouwens, als bijv. een vriend van jullie al die map pack heeft gekocht dan kan je hem gratis van z'n PSN account downloaden.
Dit scheelt €15.
Nee, tuurlijk niet. Ik heb dat ook gedaan, al m'n vrienden hebben het van één vriend. Lekker makkelijk!quote:
Al je vrienden. Dan heb je ook weinig vrienden aangezien het maar 5x kanquote:Op zondag 6 maart 2011 20:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Ik heb dat ook gedaan, al m'n vrienden hebben het van één vriend. Lekker makkelijk!
Jup koos-vriendloos.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Al je vrienden. Dan heb je ook weinig vrienden aangezien het maar 5x kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |