Ik weet t..quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nova gas shit voor tac mask pro is wel echt een bitch om te halen
Die flash en stuns had ik met 5 potjes FFA al zowat bij elkaar. Alleen die gas kills zijn kut heb daarna nog 3 potjes TDM gespeeld en wel geteld 3 kills gehad daar meequote:Op woensdag 9 maart 2011 12:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik weet t..
Beste aanpak is scavenger pro + warlord pro en dan Domination of HQ.
Kan ook het beste met gas beginnen aangezien flash/stuns van teamgenoten je ook dichter bij de challenge brengen...
Zeker 3 man in de rug tegengekomen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die flash en stuns had ik met 5 potjes FFA al zowat bij elkaar. Alleen die gas kills zijn kut heb daarna nog 3 potjes TDM gespeeld en wel geteld 3 kills gehad daar mee!
Ja DoM is wel makkelijker ja maar ik had maar een maat online dus schiet dan niet opquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeker 3 man in de rug tegengekomen....
Maar TDM schiet niet op met zo'n challenge.
DoM is the wayY
Why?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja DoM is wel makkelijker ja maar ik had maar een maat online dus schiet dan niet op
Met 2 mensen DOM spelen is voor mij veel te frustrerend terwijl je TDM nog heel makkelijk wint met 2 personen. Verder heb ik echt een bloedhekel aan verliezenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Why?
gister was ook ergerlijk, heb je een super HQ party van 6 man waar je alles 250-0 mee wint.
Komt er een 7de man bij de party
Teringlijer had ook nog geen headset__!
Dan kan je idd beter geen DOM spelen, te vervelend als je met zn 2en alles moet doen en dat je andere teammates sitting ducks zijn die de tegenstanders van killstreaks voorzien die je ZELF ook nog eens uit de lucht moet knallen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met 2 mensen DOM spelen is voor mij veel te frustrerend terwijl je TDM nog heel makkelijk wint met 2 personen. Verder heb ik echt een bloedhekel aan verliezen!
Fixed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter geen DOM spelen, te vervelend als je alles in je eentje moet doen en dat je andere teammates sitting ducks zijn die de tegenstanders van killstreaks voorzien die je ZELF ook nog eens uit de lucht moet knallen en je tegen minstens 4 clanmates speelt.
heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Omdat de rest van m'n team meestal idioten zijn, die denken dat het TDM / FFA is.
Jezus wat slecht gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)peelt_black_ops.html
Ligt het aan mij of krijg je geen kills voor challenge met granaten? Paar keer gehad dat ik een nova gas gooide, hitmarkers kreeg, direct een semtex er achteraan en daarmee een double kill en vervolgens geen vooruitgang in die challengequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die nova gas shit voor tac mask pro is wel echt een bitch om te halen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef jeffreyvisser het volgende:
chill spel dit had laatst nog dikke killstreek kan nu alleen niet online spelen op ps3 balen man =(
What the?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja ik weet niet ik kreeg gwn foutmelding, iets van 17 ofzo ging wel lekker toen. jij dan
Het begint met justin en het eindigt op -er. Het is justinzwitser.quote:
Zeer slechte troll dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:56 schreef jeffreyvisser het volgende:
ja ik weet niet ik kreeg gwn foutmelding, iets van 17 ofzo ging wel lekker toen. jij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |