SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Na carnaval die woensdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wanneer potje tegen jouw clan dan?![]()
Alles helemaal opnieuw leren.quote:![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
In het begin?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prestige 14 level 28 ofzo
no life gehad in het begin![]()
![]()
Vanmiddag begonnen met de zesde prestige.. zuchtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer meequote:![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De laatste maanden speel ik alleen s'avonds alleen afgelopen week had ik vakantie dus heb ik ook beetje overdag zitten kutten. Maarja ik speel verder ook geen games behalve COD dus dan valt het ook wel weer mee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: