abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:40:01 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93601634
Ziek zooitje is het toch he??
Ze hebben het eenstemmig goedgekeurd
http://www.volkskrant.nl/(...)r-vergoedingen.dhtml
Dan zal de bijdrage van Nederland weer omhoog moeten

quote:
do 03 mrt 2011, 15:50 | 627 reacties
Europarlementariėr laakt hoge vergoedingen
BRUSSEL (AFN) - Europarlementariėrs hebben zichzelf 1500 euro extra onkostenvergoeding per maand toegekend, nadat zij eerder al een verhoging van 1500 euro waren overeengekomen. Een Britse Europarlementariėr zegt ervan te walgen in deze tijd van de ergste financiėle crisis in een generatie.

Een sessie van het parlement in Straatsburg over de Eurozone, verleden maand, werd amper bezocht door de afgevaardigden.



De begrotingscommissie van het parlement stemde donderdag in met de tweede 1500 euro. In een verklaring stelt Europarlementariėr Marta Andreasen van de UK Independence Party verbijsterd te zijn. Volgens haar zijn de bestaande vergoedingen van ruim 18.000 euro al royaal.

Andreasen wijst op de bezuinigingen en hervormingen van de Europese regeringen. De verhogingen tonen aan dat de Europese Unie volstrekt geen voeling meer heeft met de algemene publieke opinie, aldus de parlementariėr. Volgens haar steken haar collega's de kop in het zand.


[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 03-03-2011 18:46:37 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:44:03 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93601796
quote:
Europarlementariėrs hebben zichzelf 1500 euro extra onkostenvergoeding per maand toegekend, nadat zij eerder al een verhoging van 1500 euro waren overeengekomen.
En unaniem ook nog ja? Dat had ik nou niet verwacht :')
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:54:00 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_93602212
Het aloude "wie het dichtst bij het vuur zit"... :r :r :r

Walgelijk! 't Is ook niet alsof ze het zo arm hadden qua vergoedingen... En salaris... En alle andere extra's...

Heeft iemand cijfers hoeveel burgers in Europa daadwerkelijk voor de EU gekozen hebben? Bestaat er ook maar 1 land waarbij de inwoners dit wilden? En nee, Oost-Europa waar wagons geld naar toe gaan tellen nu even niet mee...
censuur :O
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:56:18 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_93602300
Dit herinnert me trouwens aan de EU Grondwet, die een meerderheid van de Nederlanders verscheurd heeft, waarna onze arrogante politici het toch doordrukten...
censuur :O
  Donald Duck held donderdag 3 maart 2011 @ 19:03:26 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_93602637
Goh, mensen over een eigen vergoeding laten stemmen. Wat een verrassende uitslag levert dat toch op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_93602641
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Het aloude "wie het dichtst bij het vuur zit"... :r :r :r

Walgelijk! 't Is ook niet alsof ze het zo arm hadden qua vergoedingen... En salaris... En alle andere extra's...

Heeft iemand cijfers hoeveel burgers in Europa daadwerkelijk voor de EU gekozen hebben? Bestaat er ook maar 1 land waarbij de inwoners dit wilden? En nee, Oost-Europa waar wagons geld naar toe gaan tellen nu even niet mee...
Ik durf keihard te stellen dat wanneer er in Nederland een referendum zou zijn gehouden over toetreding tot de EU of niet, het door een grote meederheid van tafel zou zijn geveegd, net zoals de Europese grondwet niet gepruimd werd. Datzelfde geld overigens ook voor de invoering van de Euro, waar ook helemaal niemand op zat te wachten maar die toch vrolijk door je strot geduwd werd. En ik denk dat het in de meeste andere europese landen zo'n beetje hetzelfde verhaal zal zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_93602841
Ja maar we hebben Europese samenwerking nodig. Je kan toch niet zomaar alle Europese leiders eens per maand samen laten komen op de koffie om even af te spreken welke dingen we wel en niet willen? Je hebt er een enorm fop parlement en een enorme bureaucratie nodig.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:15:31 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_93603187
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik durf keihard te stellen dat wanneer er in Nederland een referendum zou zijn gehouden over toetreding tot de EU of niet, het door een grote meederheid van tafel zou zijn geveegd, net zoals de Europese grondwet niet gepruimd werd. Datzelfde geld overigens ook voor de invoering van de Euro, waar ook helemaal niemand op zat te wachten maar die toch vrolijk door je strot geduwd werd. En ik denk dat het in de meeste andere europese landen zo'n beetje hetzelfde verhaal zal zijn.
Alle landen die gestemd hebben over de euro, hebben hem niet... Uit m'n hoofd: Zweden en Engeland.
censuur :O
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:45:47 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93604744
Er is natuurlijk wel een inflatie gaande. En die 18000 euro aan onkosten ben je zó kwijt, wat kun je daar nog van tegenwoordig? Kopje koffie drinken, concertje bezoeken business-class, ipadje kopen en het is er weer doorheen. Willen we dan Europarlementariėrs die op een houtje bijten tegen het einde van de maand?

Ik denk dat die eurocorruptariėrs doorhebben dat heel de EU-bevolking ze ondertussen uitkotst, met hun zakkenvullen, corruptie, niet-aanwezig zijn en presentiegeld. Het is pure fraude en zakkenvullerij. Het is dansen op de vulkaan, binnenkort moet dit toch voorbij gaan! Dan nog even heel snel de zakken vullen voordat het volk met zeisen en messen aan de poorten staat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_93605136
Tja, wat doe je er aan.

Klagen? Verafschuwen?

Het zal de zakkenvullers worst zijn, zolang iedereen gewoon braaf naar de stembus blijft gaan en het systeem in stand houdt.
pi_93605427
Ik snap niet dat dit zo maar ongestraft doorgaat, echt ongelofelijk die lui.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:57:49 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93605482
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Gulo het volgende:
Tja, wat doe je er aan.

Klagen? Verafschuwen?

Het zal de zakkenvullers worst zijn, zolang iedereen gewoon braaf naar de stembus blijft gaan en het systeem in stand houdt.
Een volksopstand of staatsgreep zoals in nu in veel Arabische landen plaatsvindt is in Nederland onacceptabel. Waarom niet? We kunnen immers iedere vier jaar een 'staatsgreep' plegen, door de huidige machthebbers naar huis te sturen en nieuwe te kiezen. Maken zij er door fraude, corruptie, arrogantie, incompetentie en achteloosheid er een zootje van, dan kunnen ze niet altijd blijven zitten.

Maar die EU, met al die ambtenaren, parlementariėrs en overige meevreters, daar kun je als Nederlander helemaal niet voor of tegen stemmen. Ja natuurlijk zijn er Europese verkiezingen, maar probeer maar eens iemand naar huis te sturen! Je kunt hooguit kiezen door de hond of door de kat gebeten te worden.

Daarom zou een opstand tegen Brussel, die zelfbenoemde heersers van Europa, die denken het recht te hebben ons tot de laatste druppel bloed uit te zuigen om zelf zo vadsig en vet als een dikke kater te worden in mijn ogen geheel rechtvaardig zijn.

Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:00:40 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93605666
welke nederlandse politieke afgevaardigden zitten eigenlijk het meest in het europeese pluche?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_93606071
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:
We kunnen immers iedere vier jaar een 'staatsgreep' plegen, door de huidige machthebbers naar huis te sturen en nieuwe te kiezen. Maken zij er door fraude, corruptie, arrogantie, incompetentie en achteloosheid er een zootje van, dan kunnen ze niet altijd blijven zitten.

Haha, ik heb niet zo veel fiducie in de huidige democratie, ook niet op nationaal niveau.

Het om de (maximaal) vier jaar uitschrijven van nieuwe verkiezingen is juist het fundament van het in stand houden van het huidige gecorrumpeerde systeem.

Wat dat betreft heeft men het slim bekeken. Door elke (maximaal) vier jaar mensen te laten stemmen blijven zij het idee houden iets te zeggen hebben, en zullen daarom mak blijven.

Echte revolutionaire veranderingen zullen echter nooit plaats vinden.

Als verkiezingen écht grote veranderingen teweeg zouden kunnen brengen waren ze al lang verboden.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:10:33 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93606263
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:40:30 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93608150
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef zoalshetis het volgende:
welke nederlandse politieke afgevaardigden zitten eigenlijk het meest in het europeese pluche?
Frans Timmermans en Hans van Baalen,
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_93608436
Belachelijk dit.. en maar klagen over Tunesiė, Egypte en Libiė, terwijl wij hier ook barsten (wel in mindere mate natuurlijk) van machtsmisbruik. Het Europarlement is daar een goed voorbeeld van, maar zo werkt dit door tot aan het gemeentehuis van elk dorp.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:25:58 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93611321
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef Hoogheid het volgende:
Belachelijk dit.. en maar klagen over Tunesiė, Egypte en Libiė, terwijl wij hier ook barsten (wel in mindere mate natuurlijk) van machtsmisbruik. Het Europarlement is daar een goed voorbeeld van, maar zo werkt dit door tot aan het gemeentehuis van elk dorp.
Het is een wereldwijd probleem, en moet wereldwijd worden opgelost..

"We, the people .... "
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93611917
Kan makkelijk betaald worden van de boetes op langstudeerders, niks aan het handje.
standaarddrinker
pi_93617781
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Kan makkelijk betaald worden van de boetes op langstudeerders, niks aan het handje.
Goed punt! Politici zijn de ergste eeuwige studenten...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_93618138
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:28:28 #22
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93624702
europarlement opheffen en ook de provinciale staten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_93624855
En men is er niet alleen op uit om zelf meer te verdienen:

Van Rompuy, Barroso: EU moet lonen in lidstaten gaan matigen
pi_93626358
Doe es niet die EU(RO)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 04:51:48 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93626365
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
En men is er niet alleen op uit om zelf meer te verdienen:

Van Rompuy, Barroso: EU moet lonen in lidstaten gaan matigen
USA 2.0
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93626491
Altijd weer ironisch om te zien: politici die zichzelf weer forse verhogingen geven, terwijl ze naar hun kiezers dan weer roepen dat toch vooral de lonen gematigd moeten worden.

De EU heeft daar niets mee te maken, dat gebeurt op elk politiek niveau. Ik kan me van een tijdje terug nog herinneren dat ook onze eigen regering hun salarissen met 30 (!) % hebben opgeschroefd...

Erg jammer allemaal, maar zoals iemand al terecht opmerkte: niet verrassend, als ze zelf over de hoogte van hun eigen vergoeding kunnen stemmen.
pi_93627583
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit herinnert me trouwens aan de EU Grondwet, die een meerderheid van de Nederlanders verscheurd heeft, waarna onze arrogante politici het toch doordrukten...
Dat ook inderdaad. :r
De EU moet echt eens opgeschoond worden, ranzig zooitje daar. Bekijk de filmpjes met Nigel Farage maar eens en zie met je eigen ogen hoe kinderachtig en corrupt de individuelen in dit parlement werkelijk zijn. :r!
pi_93627648
Dat doen ze uit solidariteit. Het zijn volksvertegenwoordigers, die zeer betrokken zijn bij het volk in crisistijd.
pi_93627719
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
:D , kunnen we ze niet alvast uitproberen op enkele bankiers. Dan geven we die ook een duidelijk signaal :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93627848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een volksopstand of staatsgreep zoals in nu in veel Arabische landen plaatsvindt is in Nederland onacceptabel. Waarom niet? We kunnen immers iedere vier jaar een 'staatsgreep' plegen, door de huidige machthebbers naar huis te sturen en nieuwe te kiezen. Maken zij er door fraude, corruptie, arrogantie, incompetentie en achteloosheid er een zootje van, dan kunnen ze niet altijd blijven zitten.

Maar die EU, met al die ambtenaren, parlementariėrs en overige meevreters, daar kun je als Nederlander helemaal niet voor of tegen stemmen. Ja natuurlijk zijn er Europese verkiezingen, maar probeer maar eens iemand naar huis te sturen! Je kunt hooguit kiezen door de hond of door de kat gebeten te worden.

Daarom zou een opstand tegen Brussel, die zelfbenoemde heersers van Europa, die denken het recht te hebben ons tot de laatste druppel bloed uit te zuigen om zelf zo vadsig en vet als een dikke kater te worden in mijn ogen geheel rechtvaardig zijn.

Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
De machthebbers hebben wij niet te kiezen dat zijn namelijk multinationals en bankiers, dus een volksopstand is hier zeer zeker wel acceptabel. Al is het alleen al om die walgelijke bankiers en hun corrupte fractioneel bankieren scheme te laten oprotten. Van mij mogen de guillotines ook uit het vet, maar dan houd het niet op bij de EU.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 09:57:03 #31
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_93629509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een volksopstand of staatsgreep zoals in nu in veel Arabische landen plaatsvindt is in Nederland onacceptabel. Waarom niet? We kunnen immers iedere vier jaar een 'staatsgreep' plegen, door de huidige machthebbers naar huis te sturen en nieuwe te kiezen. Maken zij er door fraude, corruptie, arrogantie, incompetentie en achteloosheid er een zootje van, dan kunnen ze niet altijd blijven zitten.

Maar die EU, met al die ambtenaren, parlementariėrs en overige meevreters, daar kun je als Nederlander helemaal niet voor of tegen stemmen. Ja natuurlijk zijn er Europese verkiezingen, maar probeer maar eens iemand naar huis te sturen! Je kunt hooguit kiezen door de hond of door de kat gebeten te worden.

Daarom zou een opstand tegen Brussel, die zelfbenoemde heersers van Europa, die denken het recht te hebben ons tot de laatste druppel bloed uit te zuigen om zelf zo vadsig en vet als een dikke kater te worden in mijn ogen geheel rechtvaardig zijn.

Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
Die redenatie is natuurlijk net zo goed geldig voor alle andere lagen van overheid.
Carpe Libertatem
pi_93629784
Het wordt tijd dat we als Libiers opstaan tegen deze gore machtsspelletjes van de zelfverrijkende bemoeizuchtige domme Elite :r

(8> ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:07:26 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93629872
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef El_Matador het volgende:
Het wordt tijd dat we als Libiers opstaan tegen deze gore machtsspelletjes van de zelfverrijkende bemoeizuchtige domme Elite :r

(8> ~O>
Ik denk dat dat niet lang op zich laat wachten. Het MO kan hun revoluties niet afmaken zonder grote veranderingen in de rest van de wereld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:10:23 #34
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_93629978
Ja maar... we hebben toch met zijn allen democratisch gekozen voor Europa in zijn huidige vorm............. toch?

:')

Europa :r
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:34:41 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_93630981
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:10 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja maar... we hebben toch met zijn allen democratisch gekozen voor Europa in zijn huidige vorm............. toch?

:')

Europa :r
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_93631168
Gelukkig want ik begon me toch al een beetje zorgen te maken over de soms schrijnende omstandigheden onder de Europarlemantariers. Fijn dat dit nu rechtgetrokken is!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_93633998
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig want ik begon me toch al een beetje zorgen te maken over de soms schrijnende omstandigheden onder de Europarlemantariers. Fijn dat dit nu rechtgetrokken is!
ik zie ze ook regelmatig met de straatkrant bij de apie, ik heb met ze te doen ;(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93634270
Ik wacht nog op de uitleg door linkse usertjes, waarom dit moet en welke zegeningen deze extra beloning ons brengt |:(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:56:54 #39
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93634338
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Oud_student het volgende:
Ik wacht nog op de uitleg door linkse usertjes, waarom dit moet en welke zegeningen deze extra beloning ons brengt |:(
De bevolking wordt boos genoeg voor een Egypte-style opstand.

Ik ben dus voor! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:04:23 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93634589
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Oud_student het volgende:
Ik wacht nog op de uitleg door linkse usertjes, waarom dit moet en welke zegeningen deze extra beloning ons brengt |:(
het meer kunnen inhuren van ondersteuning, zoals broers en zussen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 12:13:13 #41
137949 Disana
pi_93634901
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Oud_student het volgende:
Ik wacht nog op de uitleg door linkse usertjes, waarom dit moet en welke zegeningen deze extra beloning ons brengt |:(
Je zou een poging kunnen wagen uit te leggen wat dit volgens jou met 'links' te maken heeft? Maar misschien moet je eerst eens opzoeken hoeveel 'links' er nu eigenlijk precies in Brussel zit, het zou zomaar kunnen dat het merendeel christelijk of 'rechts' is.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 12:29:37 #42
230491 Zith
pls tip
pi_93635555
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

En unaniem ook nog ja? Dat had ik nou niet verwacht :')
Wat hebben de PVVers dan gestemt? :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_93649750
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:

Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
Maar zonder vet blijven ze soms toch 'hangen'? >:)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93659234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Oud_student het volgende:
Ik wacht nog op de uitleg door linkse usertjes, waarom dit moet en welke zegeningen deze extra beloning ons brengt |:(
Ben echt benieuwd waarom je denkt dat linkse usertjes hier achter zouden staan...
pi_93659657
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
Ziek zooitje is het toch he??
Ze hebben het eenstemmig goedgekeurd
http://www.volkskrant.nl/(...)r-vergoedingen.dhtml
Dan zal de bijdrage van Nederland weer omhoog moeten

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 04:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

USA 2.0
Ik snap nie?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:56:15 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93659824
Nou Nigel Farage, waar ben je? We wachten op je, vast zeer komische, preek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_93660616
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een volksopstand of staatsgreep zoals in nu in veel Arabische landen plaatsvindt is in Nederland onacceptabel. Waarom niet? We kunnen immers iedere vier jaar een 'staatsgreep' plegen, door de huidige machthebbers naar huis te sturen en nieuwe te kiezen. Maken zij er door fraude, corruptie, arrogantie, incompetentie en achteloosheid er een zootje van, dan kunnen ze niet altijd blijven zitten.

Maar die EU, met al die ambtenaren, parlementariėrs en overige meevreters, daar kun je als Nederlander helemaal niet voor of tegen stemmen. Ja natuurlijk zijn er Europese verkiezingen, maar probeer maar eens iemand naar huis te sturen! Je kunt hooguit kiezen door de hond of door de kat gebeten te worden.

Daarom zou een opstand tegen Brussel, die zelfbenoemde heersers van Europa, die denken het recht te hebben ons tot de laatste druppel bloed uit te zuigen om zelf zo vadsig en vet als een dikke kater te worden in mijn ogen geheel rechtvaardig zijn.

Wat mij betreft worden de guillotines weer uit het vet gehaald.
Ach kom op zeg, een dikke meerderheid van de Nederlanders stemt bij de EU-verkiezingen gewoon braaf blind op een grote partij en probéért niet eens iets veranderd te krijgen. Blijkbaar zijn ze nieuwsberichten als deze toch na 5 minuten weer vergeten, helaas.

En zolang dat zo blijft vind ik hoogdravende woorden, zoals die van jou, eerlijk gezegd een beetje misplaatst.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2011 21:10:56 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:13:46 #48
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93664742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef kontknager het volgende:

[..]



[..]

Ik snap nie?
In Amerika worden enorme bonussen uitgekeerd terwijl het land kapot wordt bezuinigt. Vakbonden, journalisten en mensenrechtenorganisaties worden aangevallen met alle legale en veel illegale middelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 04-03-2011 22:25:27 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93665372
tering jezus.. dit gaat weer helemaal nergens over. Dat is het totale maandsalaris van hardwerkende burgers
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:52:55 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93670319
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

In Amerika worden enorme bonussen uitgekeerd terwijl het land kapot wordt bezuinigt. Vakbonden, journalisten en mensenrechtenorganisaties worden aangevallen met alle legale en veel illegale middelen.
fuck the us of a.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:53:49 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_93670357
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fuck the us of a.
En in de EU gaat het dezelfde kant op. Vandaar mijn opmerking: USA 2.0. :)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:58:48 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93670591
Een volksopstand? In Nederland?

That'll be the day.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:05:52 #53
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_93670918
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
tering jezus.. dit gaat weer helemaal nergens over. Dat is het totale maandsalaris van hardwerkende burgers
"lichtpuntje": een getikte TBSser kost meer dan een europarlementarier o|O
censuur :O
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:30:21 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93671906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef popolon het volgende:
Een volksopstand? In Nederland?

That'll be the day.
die opstand zal heel slecht zijn voor de linkse gedachtengang die we nu al 30 tot 70 jaar tolereren. kneiterhard bloedvergieten. wo3 is allang begonnen. en nederland is het testland sinds eeuwen.

maar dan krijg je al tijden een :') naar je hoofd geslingerd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 10:03:20 #55
230491 Zith
pls tip
pi_93677598
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die opstand zal heel slecht zijn voor de linkse gedachtengang die we nu al 30 tot 70 jaar tolereren. kneiterhard bloedvergieten. wo3 is allang begonnen. en nederland is het testland sinds eeuwen.

maar dan krijg je al tijden een :') naar je hoofd geslingerd.
Joh :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:05:35 #56
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93677628
onkostenvergoeding, netto dus,

dat ze die onkosten moeten aantonen dat zal wel niet

quote:
Volgens het Statuut bedraagt in 2011 de bruto maandelijkse bezoldiging van de leden van het Europees Parlement ¤ 7.956,87. Dit bedrag is 38,5 procent van het basissalaris van een rechter bij het Hof van Justitie van de Europese Gemeenschappen. Met aftrek van de Gemeenschapsbelasting en een bijdrage voor de ongevallenverzekering houden Europarlementariėrs ¤ 6.200,72 over. Het salaris wordt betaald uit de begroting van het Parlement zelf.

Voor de belastingheffing op het salaris bestaat een speciale regeling: europarlementariėrs betalen tussen de 20 en 30 procent belasting aan de Europese Unie.
Daarnaast kunnen de lidstaten zelf nog belasting heffen.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_93677726
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
tering jezus.. dit gaat weer helemaal nergens over. Dat is het totale maandsalaris van hardwerkende burgers
Keer 2 begrijp ik uit de OP :)

En onkostenvergoedingen zijn altijd nettobedragen, dus die hebben zichzelf even 3000 euro netto op hun toch al riante maandsalaris erbij gegeven :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93756486
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die opstand zal heel slecht zijn voor de linkse gedachtengang die we nu al 30 tot 70 jaar tolereren. kneiterhard bloedvergieten. wo3 is allang begonnen. en nederland is het testland sinds eeuwen.

maar dan krijg je al tijden een :') naar je hoofd geslingerd.
Wat een fascinerende mix van diep inzicht en onzin, dat meen ik serieus.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')