zijn alle mannen zo gesloten?
quote:De echte wel!
Op woensdag 12 juni 2002 13:44 schreef Ravebabe het volgende:
zijn alle mannen zo gesloten?
En degenen die het niet zijn overdrijven het meestal weer zodanig dat je met de beste wil van de wereld geen lustgevoelens meer voor ze kan krijgen
Ik was tot een jaar of zes zeven geleden heel erg gereserveerd, bijna contactgestoord. Dat heb ik langzaam verbeterd met veel geduld en hulp van mijn zus en nu kan ik redelijk normaal mijn gevoelens uiten...
alleen word ik nu net verliefd op een meisje dat zelf helemaal dichtgeklapt is....
ik huil soms , en wordt soms emotioneel
quote:Ik
Ik word momenteel echt ff helemaal gek van die mannen die hun gevoelens niet aan een vrouw willen vertellen omdat ze denken dat het zelf allemaal wel op kunnen lossen. En dat ze daar al zeker niet iemand van het vrouwelijk geslacht mee lastig moeten vallen..zijn alle mannen zo gesloten?
of ben ik nou een echte man?
[Dit bericht is gewijzigd door PocketRocket op 12-06-2002 13:48]
quote:grinnik
Op woensdag 12 juni 2002 13:46 schreef Vivi het volgende:[..]
De echte wel!
En degenen die het niet zijn overdrijven het meestal weer zodanig dat je met de beste wil van de wereld geen lustgevoelens meer voor ze kan krijgen![]()
![]()
![]()
Ik ben het helemaal eens met [betreffende user]
quote:Ten eerste, niet gelezen,
Op woensdag 12 juni 2002 13:44 schreef zaiga het volgende:
waarom stellen mannen zich nooit kwetsbaar op?
sja.. die zal je egt niet gaan vertellen wat hij voelt..
(wil niet generaliseren, maar het gaat om het idee..)
Die lieve jongen, die eigelijk een beetje verlegen is, die zal het je wel vertellen, op het moment dat hij zich op zijn gemakt voelt..
Wil je dus weten wat een jongen voelt/denkt/wil, zal je tog egt op een ander soort jongen moeten gaan vallen...
Maar goed.. dat is mijn idee..
[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 12-06-2002 13:49]
quote:*Meldt
Ik word momenteel echt ff helemaal gek van die mannen die hun gevoelens niet aan een vrouw willen vertellen omdat ze denken dat het zelf allemaal wel op kunnen lossen. En dat ze daar al zeker niet iemand van het vrouwelijk geslacht mee lastig moeten vallen..zijn alle mannen zo gesloten?
mijn problemen zijn mijn problemen , daar val ik niemand mee lastig ....
en dit gaat dan als het me vriendin is...
sommige dingen hou je wel voor jezelf.. iets simpels... maar tog dingen die verloop van tijd erger kunnen worden niet
[Dit bericht is gewijzigd door ThaNetRunner op 12-06-2002 13:49]
[Dit bericht is gewijzigd door Hiawatha op 12-06-2002 13:50]
Kan je toch helemaal niets mee!!!
ik heb een schattig persoontje achter me aanlopen. En hij wil graag zoveel mogelijk over me weten. Nou ben ik zelf niet heel erg gesloten, en kan ik op zich wel wat vertellen. Geef er vaak dus wel antwoord op. Maar zodra ik wat terug vraag krijg ik een ontwijkend antwoord. Dat is 1 richtingsverkeer... Bij mijn exje heb ik dat gevoel ook vaak gehad.
quote:Ja.
quote:Volgens mij kun je ook een onderscheid maken tussen vrouwen aan wie een man wel zijn gevoelens wil uiten en vrouwen waaraan je dat niet wil. Ik heb weinig behoefte om bepaalde dingen te bespreken met mijn zus, die toch heel dicht bij me staat, terwijl ik die dingen wel met mijn vriendin bespreek. En sowieso hoef je ook niet altijd over alles te praten IMHO.
[ot]
Vivi: gave signature!
alleen is apathisch wel met een h
quote:en waarom dan wel alles over mij willen weten? (voor de duidelijkheid, geen betrekking verder op jou... met een blik op antwoord al helemaal niet geloof ik....)
Op woensdag 12 juni 2002 13:50 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ja.
Wij worden gek van dat gezeur van jullie.
Laat ons lekker zelf het oplossen. Wij zitten ook niet te wachten op gemier dus....
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 12-06-2002 14:28]
Mevrouw, Juffrouw, Vriendin, Verloofde, Vrouw, Echtgenote en alle andere vrouwen,
1. Als je denkt dat je dik bent, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Stel me de vraag niet, ik weiger om te antwoorden.
2. Als je iets wil, dan volstaat het om het tevragen. Laten we de zaken even duidelijk stellen: Wij zijn simpel. We begrijpen geen subtiele indirecte vragen. De indirecte directe vragen werken niet. De voor de hand liggende indirecte werken eveneens niet. Zeg het zoals het is.
3. Als je een vraag stelt waarop je geen antwoord verwacht, wees dan niet verrast dat je een antwoord krijgt dat je niet
wilde horen.
4. Wij zijn SIMPEL. Als ik je vraag om het brood door te geven, dan bedoel ik niets anders dan dat. Ik verwijt je niet dat het niet op tafel staat. Er zijn geen toespelingen noch verwijten. Wij zijn echt SIMPEL.
5. Wij zijn SIMPEL. Het dient tot niets om me te vragen waaraan ik denk, 96.5% van de tijd denk ik aan seks. Neen, wij zijn niet geobsedeerd. Het is eenvoudigweg hetgeen ons het meeste bevalt.
6. Wij zijn SIMPEL. Soms denk ik niet aan jou. Dat is niet erg. Word er aub aan gewoon. Vraag me niet waaraan ik denk, tenzij je bereid bent om te praten over politiek, economie, filosofie, voetbal, drankverbruik, borsten, billen of mooie wagens.
7. Vrijdag/Zaterdag/Zondag = Veel vreten = vrienden = voetbal voor TV = Bier = Boertige manieren. Het is zoiets als volle maan of het getij. Het is onvermijdelijk.
8. Winkelen is niet leuk, en ik, ik zal het nooit leuk vinden.
9. Wanneer we ergens naar toe gaan, wat je ook draagt van kledij, het staat je perfect. Ik zweer het.
10. Je hebt genoeg kledij. Je hebt genoeg schoenen. Wenen, dat is chantage. Mezelf blut maken zie ik niet als een teken van liefde voor jou.
11. De meeste mannen hebben 3 paar schoenen. Ik herhaal het nog eens, wij zijn simpel. Hoe kom je er bij om te geloven dat ik je kan helpen om te beslissen welke van je 30 paar schoenen jou het beste gaan?
12. Eenvoudige antwoorden zoals JA of NEEN zijn volkomen aanvaardbaar, wat de vraag ook moge zijn.
13. Als je een probleem hebt, kom me dan alleen maar om hulp vragen om het probleem op te lossen. Vraag me niet om je te beklagen alsof ik een van je vriendinnen was.
14. Hoofdpijn die 17 maanden duurt is geen hoofdpijn. Ga naar een dokter.
15. Als ik iets zeg dat op 2 verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden en een van beide maakt je ongerust of ongelukkig, dan is het mijn bedoeling het andere te zeggen.
16. ALLE mannen zien maar 16 kleuren. Pruimen zijn fruit en geen kleur.
17. En wat is dat voor klotekleur Fuchsia? En daarenboven, hoe schrijf je dat klotewoord?
18. Bier bevalt ons even erg zoals jullie handtassen graag hebben. Jullie snappen dat niet, wij snappen het ook niet.
19. Als ik je vraag wat er scheelt en je antwoordt "Niets", dan zal ik je geloven en doen alsof alles in orde is.
20. Vraag niet "Hou je van me?". Wees er van zeker dat wanneer dit niet het geval zou zijn, ik niet bij jou zou zijn.
21. De basisregel, in geval van de minste twijfel in eender welk opzicht: Neem het meest eenvoudige. WIJ ZIJN ECHT SIMPEL.
GELIEVE DIT MANIFEST TE VERSPREIDEN ONDER ZOVEEL MOGELIJK VROUWEN, ZODAT ZE UITEINDELIJK MANNEN ZOUDEN BEGRIJPEN, VOOR EENS EN VOOR ALTIJD. VERSPREID HET OOK ZOVEEL MOGELIJK ONDER MANNEN DIE JE KENT, ZODAT ZE WETEN DAT ZE NIET ALLEEN STAAN IN HUN GEVECHT.
[Dit bericht is gewijzigd door Hiawatha op 12-06-2002 13:54]
quote:Ik had het niet beter kunnen zeggen. En alles wat we niet willen is zo'n zeurmiep als vriendin, die zelf geen vriendinnen heeft en al haar miezerige probleempjes tegen ons begint te vertellen.
Op woensdag 12 juni 2002 13:50 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ja.
Wij worden gek van dat gezeur van jullie.
Laat ons lekker zelf het oplossen. Wij zitten ook niet te wachten op gemier dus....
quote:Hmmm... en als je allebij bent wat je hierboven beschrijft?
Op woensdag 12 juni 2002 13:48 schreef Phreak het volgende:
een vent met een goude ketting, een grote muil en het idee dat hij helemaal de man is..sja.. die zal je egt niet gaan vertellen wat hij voelt..
(wil niet generaliseren, maar het gaat om het idee..)Die lieve jongen, die eigelijk een beetje verlegen is, die zal het je wel vertellen, op het moment dat hij zich op zijn gemakt voelt..
En persoonlijk ja het blijft gewoon moeilijk als "man" om de juiste woorden te vinden om gevoelens zoals jij het noemt over te brengen. (vrouwen zijn daar toch stukken beter in) Vaak ben je dan een kwartier iets aan het duidelijk maken en dan komt de vrouw er tussen die in twee zinnen zeg bedoel je dat en dat ..........Ja precies dat zo ja.
gr Alex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |