Nee helaasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef Tompsen het volgende:
Geen interesse in ruil met andere telefoons dus?
De kop van Noord Hollandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef LoggedIn het volgende:
Mogen andere mensen ook weten waar ie is op te halen?
Dat is mijn laatste optie inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef jacobussss het volgende:
http://www.envirofone.nl/Apple/iPhone+3G+S+32GB/details.aspx
krijg je nog 250euro voor
lol, je moet wel goed opletten waar je 'm stuurt, er zijn veel sites en sommige betalen echt veel meer dan anderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef jacobussss het volgende:
http://www.envirofone.nl/Apple/iPhone+3G+S+32GB/details.aspx
krijg je nog 250euro voor
Klopt! Het loont wel de moeite om even een rondje langs dat soort sites te doen jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
lol, je moet wel goed opletten waar je 'm stuurt, er zijn veel sites en sommige betalen echt veel meer dan anderen
Eeuhm, nee. Hoezo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Werk je niet toevallig in Amsterdam ofzo?
Ik ben veel in Amsterdam/ omgeving, maar tijdens de lunch ff op en neer naar anna paulowna wordt krapjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Brawler het volgende:
[..]
Klopt! Het loont wel de moeite om even een rondje langs dat soort sites te doen ja
[..]
Eeuhm, nee. Hoezo?
Anna Paulowna kom ik nooit, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik ben veel in Amsterdam/ omgeving, maar tijdens de lunch ff op en neer naar anna paulowna wordt krapjes
Genoteerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:18 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Al verkocht? Zo nee, dan wil ik er ¤325 voor geven. (Als ik vandaag geen antwoord krijg ben ik er vrijdag pas weer.)
Hoogste bod was van iRemco, ¤350,-. Maar die besloot op het laatste moment toch van de koop af te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef kebabkever het volgende:
hoeveel is er nu geboden op het toestel? Ik wordt er niet veel wijzer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |