Heb jij geen klonen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
Maar ik wil helemaal geen Single identiteit jatten
Wie is Isabelle?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een handtekening van Isabelle.
Pick me, pick me!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Ripley het volgende:
Ik zou wel een dagje willen ruilen met iemand die totaal anders is dan ik. Ik ga even nadenken wie
Er gaat ergens heel ver weg een belletje rinkelen.quote:
Klopt, met een heel beroerd liedje, maar die werkt nu bij mijn cursus en ik ben net ff bij dr langsgeweest om iets op te halen, en dr handtekening staat op de kwitantiequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er gaat ergens heel ver weg een belletje rinkelen.
Hebben we die niet ooit naar het songfestival gestuurd?
Email toe berliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, met een heel beroerd liedje, maar die werkt nu bij mijn cursus en ik ben net ff bij dr langsgeweest om iets op te halen, en dr handtekening staat op de kwitantie.
Ze is.
Ja, diequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Email toe berliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toch?
Oh, gadverdammequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die.
[ afbeelding ]
Rrrrrrrrrrrrr.
tsk, ze is cute jaquote:
of is heel domquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tsk, ze is cute ja.
Ze heeft me stiekem een hele dure muis meegegeven ipv een cheap-ass ding, she loves me.
Who cares?quote:
Je kon hem gewoon inkoppen en je schiet hem naast het doel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares?.
Nee, ze vroeg het heel zachtjes of ik er een mighty mouse bij wou ipv de standaard muis met draadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |