Wat goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijna, het gemiddelde van alle cijfers telt drie keer mee, ik heb voor 6 verschillende situaties cijfers gekregen, en het gemiddelde is een 7,5!
daaldorp nog welquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner
3x raajen wat ik voor m'n daaldorp gekregen heb.
Oh goedzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijna, het gemiddelde van alle cijfers telt drie keer mee, ik heb voor 6 verschillende situaties cijfers gekregen, en het gemiddelde is een 7,5!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
daaldorp nog wel![]()
Een 5 een 7 een 9?
He meis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt weer helder
Goedenavond
Hai meisjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He meis!Voelde je je niet lekker dan?
![]()
Hoi Enferquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisjeHeb je je nieuwe bril?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Enfer
Heb een nieuwe bril
Alleen hij is van de voorkant exact hetzelfde
Alleen een andere kleur
Hoe bizar
:d straks okequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je goed uitgekozen
Pics please
![]()
Marijkje!quote:
Ik moest om je lachenquote:
Oh echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Enfer
Heb een nieuwe bril
Alleen hij is van de voorkant exact hetzelfde
Alleen een andere kleur
Hoe bizar
Fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkje!![]()
![]()
Met mij goed hoor!
Met jou?
![]()
[..]
Ik moest om je lachen![]()
[..]
Oh echt![]()
XD Leuk!
Dat lijkt me nou ook niet echt handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Echt helderwauw
op mijn oude bril zaten allemaal krasjes
Nee maar ja dat krijg je als je bril al langer mee gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt handig
Oh TFM Sterkte en gecondoleerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef TheFamousMan het volgende:
@Marieke.
Op school ging het wel wat beter dan gister, maar kreeg net te horen dat de vader van m'n aangetrouwde oom is overleden, [klinkt nogal vaag, maar zag 'm bijna iedere week]. Vorig jaar werd een tumor geconstateerd in z'n galblaas, en hij had een heel slecht hart. Z'n gezondheid was onstabiel, maar het ging net wat beter. Gistermiddag is hij uiteindelijk overleden aan een hartinfarct, gelukkig is het wel thuis gebeurd, want dat was z'n wens.
Volgende week dinsdag is de begrafenis.
Maar ja, een leuke dag kan ik het dus niet bepaald noemen.
Morgen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
foto van nieuwe bril gaat niet lukken trouwens tis te donker zonder flits en met flits dan reflecteert het montuur en zie je amper de kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |