Ik wil nooit seksquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wil dat toch ook af en toe?ik moet ook af en toe mn piemel ergens in steken
Spieren verbranden niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spieren verbrand je niet als je het verkeerd doet hoor. Na 20 min cardio ga je sowieso spieren verbranden.
Dit is wel echt heel sneuquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
En maar klagen over de lage straffen in Nederland...
[Upd] Pedofiel krijgt Facebook-verbod_!!
No wayquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spieren verbrand je niet als je het verkeerd doet hoor. Na 20 min cardio ga je sowieso spieren verbranden.
Oh, ja, kijk, dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
das wel jammer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een grandioze faalIk kan de discipline niet opbrengen om de vooropleiding af te ronden.
nee, spieren worden uitgerekt waardoor een miniscule scheurtjes in het spierweefsel ontstaan. die genezen weer maar met als gevolg dat er meer spierweefsel is.quote:
Ja, idd, dat is het zeker, maar gelukkig kom ik er nu achter, voor ik mijn baan heb opgezegd en een dure opleiding ben begonnen.quote:
Nog nooit een biefstukje gebakken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, spieren worden uitgerekt waardoor een miniscule scheurtjes in het spierweefsel ontstaan. die genezen weer maar met als gevolg dat er meer spierweefsel is.
Misschien in spreektaal of zo... Ik ken het nietquote:
Dit dus. Spieren verbranden niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, spieren worden uitgerekt waardoor een miniscule scheurtjes in het spierweefsel ontstaan. die genezen weer maar met als gevolg dat er meer spierweefsel is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Die laat ik nooit verbranden. Zonde van het vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |