Het is gewoon waar, niks gemeens aan.quote:
Of moet nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag het gewoon ook niet zelf beslissen he, het MOET gewoon
Ooh zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zal van het weekend wel weer gezongen gaan worden
Alsof jij dat erg vindtquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag het gewoon ook niet zelf beslissen he, het MOET gewoon
hoe is het eigenlijk met je sterrenkunde studeren idee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bekijk energie heel natuurkundig. En bij sporten verbrand je voedsel, vet of spieren (als je het verkeerd doet), en dat wordt omgezet in onder andere warmte die je verliest m.b.v. zweet. Die energie ben je dus kwijt. Je netto energiewinst is negatief.
Dat kwam niet ter sprakequote:
Jawel, er MOET een piemel in, zegt HWquote:
Dan is er toch ook geen probleem ...quote:
Is er ook niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is er toch ook geen probleem ...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gewoon waar, niks gemeens aan.
Gelukkig maarquote:
Wiens piemel heb ik nog niet gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kwam niet ter sprake
[..]
Jawel, er MOET een piemel in, zegt HW
Het is waarschijnlijk ook wat God dacht toen hij Eva boetseerde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gewoon waar, niks gemeens aan.
Je lichaam heeft x energie opgeslagen. Dat wordt omgezet, wellicht in een andere vorm van energie die ook in je lichaam blijft, maar dat maakt netto niks uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
maar voor het gemak vergeet je even de stoffen die je aanmaakt waar je effect van voelt?
Jij wil dat toch ook af en toe?quote:
Niemand boetseert Evaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook wat God dacht toen hij Eva boetseerde.
quote:
Nee, vertelquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wiens piemel heb ik nog niet gezegd.
Spieren verbrand je niet als je het verkeerd doet hoor. Na 20 min cardio ga je sowieso spieren verbranden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik bekijk energie heel natuurkundig. En bij sporten verbrand je voedsel, vet of spieren (als je het verkeerd doet), en dat wordt omgezet in onder andere warmte die je verliest m.b.v. zweet. Die energie ben je dus kwijt. Je netto energiewinst is negatief.
Je kunt nog altijd priester worden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Jij wil dat toch ook af en toe?ik moet ook af en toe mn piemel ergens in steken
Een grandioze faalquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je sterrenkunde studeren idee?
Serieus? Hoe zit dat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spieren verbrand je niet als je het verkeerd doet hoor. Na 20 min cardio ga je sowieso spieren verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |