van VGA -> DVI heb ik ze volgens mij niet meer liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef apenkont het volgende:
sorry voor het topic kapen, maar heb jij misschien ook deze voor me liggen : [GEZ] VGA/DVI Adapter
DVI kabels heb ik welquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef apenkont het volgende:
DVI-D -> VGA of VGA ->DVI ik kan ze allebei wel gebruiken![]()
heb namelijk alleen vga kabels liggen thuis, mijn videokaart heeft alleen dvi poorten.
maar mijn monitor heeft zowerl vga als dvi poort....
ik hoop dat je het nog snapt :p
Hmm, ok, apart. Heb duidelijk gezien dat de zwarte voor de HD2XXX serie is. Maar nr klopt wel. De grijze heeft het nummer: 6140063500G. Je hebt deze getest met HD3XXX en het geluid werkt dan ook gewoon? Ik heb nu namelijk een andere DVI-HDMI adapter en dan zegt ie dat de HDMI audio 'not plugged in' is. Met jouw adapter zegt ie dus wel dat ie plugged in is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Re.active het volgende:
Ja de adapter stuurt geluid mee![]()
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar zoals op bovenstaande pica. Dus zonder de 4 puntjes rondom het - links
De hdmi aansluiting is female.
Laat maar weten wat je er voor over hebt. Minimaal de kosten voor een envelop + zegel(s) offcourse
De adapter die ik heb liggen is wel zwart. Je zegt dat die niet werkt?
Ik heb ook een gele ATi adapter liggen.
De gele heb ik zelf in gebruik, maar ik teste de zwarte net en die werkte op mijn graka (hd38xx) net zoals de gele ook gewoon werkt.
Waar kan ik de rev. zien? zie alleen een nummer: 6140063500G en het ATi logo op de zwarte adapter.
ff kijken of ik het nu ook nog snapquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:14 schreef apenkont het volgende:
Oeh ik snap het zelf allemaal ook ff niet meer zal proberen de huidige situatie uit te leggen.
*Videokaart met 2 DVI-I (dual) poorten ( zoals op jouw plaatje te zien is )
ik wil graag 2 monitoren aansluiten.
1 heeft zowel vga als dvi-i dual link poort.
de ander heeft geen poort, maar zit een vaste snoer (vga) aan.
nu zit aan mijn pc een monitor aangesloten via een vga kabel (aangesloten op vga poort monitor) met daarop een vga - DVI-A (?) adapter. (die werken blijkbaar ook op DVI-I dual poorten? )
nu wil ik dus mijn 2e monitor aansluiten...
dus heb ik denk ik nodig:
een dvi kabel met DVI-i dual link naar DVI-A / DVI-I dual poort
of een extra vga-Dvi-a adapter.
ik hoop dat we/ik het nu snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |