Hallo allemaal,
Ik bij het begin beginnen.
Op dit moment woon ik nog thuis bij mijn vader, broertje en mijn vriend woont er ook gezellig bij

Omdat mijn vader niet weet hoe lang hij nog hier blijft wonen (gaat waarschijnlijk ooit samenwonen met nieuwe vriendin) en ons interieur toch wel erg aan vervanging toe is willen we gaan herdecorreren. Als mijn vader dan ooit weg gaat, blijven mijn vriend en ik hier waarschijnlijk wonen. Het nieuwe interieur moeten we dus eigenlijk allemaal leuk vinden en niet zodra pap weg is er weer alles uitslopen.
Ik zal even wat foto's showen van hoe het er nu uit ziet....dan kunnen jullie zien wat voor circus we nu in huis hebben....
![Foto-UVYD46FP.jpg]()
![Foto-VKBGYJCE.jpg]()
![Foto-7THBRFLB.jpg]()
De voorkant van het huis
![Foto-6TJS864S.jpg]()
De achterkant
![Foto-YGWOJGWV.jpg]()
Close up van behang
![Foto-V4PD4SQA.jpg]()
Close up van gordijnen
Zoals jullie zien is het heeeeel erg oranje. We willen dus nu ook een nutrale kleur, waarbij we makkelijk andere kleuren bij kunnen combineren en als er dan bijv iets veranderd we niet weer het hele huis hoeven te herdecorreren.
Omdat nu alles zo goed bij elkaar past, moeten sowieso de vloer, gordijnen en het behang eruit.
(het liefst zou ik dan ook direct de meubels aanpakken, maar ben bang dat pap dat ons zelf laat doen over een tijdje)
Maar nu....we hebben tips nodig! Wat vinden jullie passen en wat zou allemaal bij elkaar kunnen. Mij spreken de kleuren taupe en grijs heel erg aan...maar wordt het dan niet te donker?
Ik was eerst ook aan het denken aan letterbehang, maar pap was van mening dat dat leuk is voor een studieruimte ofzo
http://www.gamma.com/assortiment/behangen/vtwonen-behang/alpha/Hoop dat jullie mij/ons kunnen helpen
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:JIj bent raar, dat snap je wel he? :D