quote:Een seriemoordenaar is een moordenaar die minstens drie slachtoffers op verschillende tijdstippen doodt, met een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden. Een seriemoordenaar onderscheidt zich hierin van de massamoordenaar (die vooral veel mensen ombrengt, maar niet noodzakelijk op verschillende tijdstippen of locaties) en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden).
We zouden het niet over kinderen hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:
jullie hebben het nu over racisme, en moordenaars... maar er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor..
carnavalquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:
jullie hebben het nu over racisme, en moordenaars... maar er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor..
Ik heb zondag een date gepland maar zou eigenlijk al vanaf zaterdag in het zuiden zitten vanwege carnaval
Je eerste mening waar ik het mee eens benquote:
een racistische seriemoordenaar die het op kinderen heeft voorzien dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zouden het niet over kinderen hebben.
En daarom doe ik geen TT'squote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
Geen zin om terug te lezen, waarom zijn we moordlustig?
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Draak van een TT, maar goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seriemoordenaar
jippiequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je eerste mening waar ik het mee eens ben.
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...
Hoe noem je zo'n gek die z'n AK-47 leegschiet op het schoolplein eigenlijk?
dat is dan weer wel leuk. Heb wel ooit carnaval meegemaakt, vond het heeeel erg nep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh jeetje, mensen die plezier hebben... ja bah zeg
Blijkbaar lees je zelf niet goed. Eén schoolplein != verschillende locaties.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?
en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden)
1 schoolplein is dezelfde plek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haar quote helemaal uit lezen was te moeilijk?
en van de spreekiller (die minstens drie mensen op verschillende locaties ombrengt zonder een afkoelingsperiode tussen de verschillende moorden)
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is dan weer wel leuk. Heb wel ooit carnaval meegemaakt, vond het heeeel erg nep.
Van de week zag ik een perfecte quote op een nieuwssite: Eindelijk weer een weekendje het masker af.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh jeetje, mensen die plezier hebben... ja bah zeg
Nou, dat dus. Maar tekno is nogal een commaneukertquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
Volgens mij valt dat wel gewoon onder spree hoor
en met mensen die normaal nooit gaan en zich geen houding weten te geven omdat ze zich niet lam kunnen zuipen want de kinderen zijn erbij...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |