Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef Techno het volgende:
Handig van die social network sites, zodat je anderen op andere sites om de status kan vragen.
Jullie slapen in een tentje op de heide!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat houdt me tegen om daar hulp bij te halen?
En je komt met een zeeeeeeeeeeeerrr hypotetische situatie, die je ook nog eens zo beperkt dat of mijn vriendin laten verkrachten of slaan mijn enige optie's zouden zijn. Die situatie is enorm hypotetisch. Ik denk dat mijn vriendin wel veilig is.
Ik vind het wel geil klinken eigenlijk. Weet je zeker dat we die kerel niet hebben geregeld via een advertentie? En dat hij niet bi is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie slapen in een tentje op de heide!
hulp halen houdt in dat je je vriendin zeker 10 minuten alleen moet laten met die vent.....
Wat doe je dan?
ik gok dat je in mijn zeeeeeeeeer hypotetische situatie heeeeeeel misschien toch geweld zou gebruiken
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is er eindelijk zon en nog lopen klagen ook
Oh nee, ik ben deze opdrachtgever gewoon spuugzat. Enorm gekloot elke keer, het kan ook nooit eens normaal gaan. Dus ik kap met die opdrachtgever, tot ze alles op een rijtje hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal je straks vanuit de trein ff een uitgebreider berichtje sturenTenminste, als je post serieus was.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben deze opdrachtgever gewoon spuugzat. Enorm gekloot elke keer, het kan ook nooit eens normaal gaan. Dus ik kap met die opdrachtgever, tot ze alles op een rijtje hebben.
Neukeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Bier, slechte muziek en seks iddquote:
Ik pak die aarde vanavond wel ff terug, ik laat mijn wagen onnodig stationair draaien Mwhoehahahaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet de schuld van de zon, schuld van de Aarde. Die vergroot de afstand zon - Nederland.
Eh ja... dat pak je de Aarde niet echt mee...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik pak die aarde vanavond wel ff terug, ik laat mijn wagen onnodig stationair draaien Mwhoehahahaha!![]()
gastquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil klinken eigenlijk. Weet je zeker dat we die kerel niet hebben geregeld via een advertentie? En dat hij niet bi is?
Ja, kom, wat de n. moet ik anders in een tentje op de hei in de middle of fucking nowhere waar ook nog eens blijkbaar (hoe komt hij erbij om daar op zoek te gaan naar iets om te neuken, in de stad lijkt me makkelijker) een verkrachter rondwandelt. Dat kan haast niet anders dan van te voren opgezet zijnquote:
Met al dat gesport van haar zal er wel wat verzuring optreden gok ikquote:
Maar vandaag is de dag voor de dag dat het bijna weekend isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Babe
Vandaag is de minste dag van de week
Maar verder wel oké.. Met jou?
de ozon, die is er toch wel een beetje onderdeel van?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh ja... dat pak je de Aarde niet echt mee...
maar in deze vooropgezette situatie bestaat de kans dat jij nu binnen moet stormen om hem... let op komtie...... te slaan met je zweepje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, kom, wat de n. moet ik anders in een tentje op de hei in de middle of fucking nowhere waar ook nog eens blijkbaar (hoe komt hij erbij om daar op zoek te gaan naar iets om te neuken, in de stad lijkt me makkelijker) een verkrachter rondwandelt. Dat kan haast niet anders dan van te voren opgezet zijn
Eh ja, maar dan wordt het warmer. (overigens heeft je auto-uitstoot geen invloed op de ozonlaag).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
de ozon, die is er toch wel een beetje onderdeel van?
Ja, dat klopt wel. Morgen wel lekker thuis dus langer slapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:55 schreef rival het volgende:
Maar vandaag is de dag voor de dag dat het bijna weekend is
Hier erg goed
wrom minste dag?
Ah, maar dat is dus iets anders. Heb mrs. stbabylon al meerdere malen blauwe plekken geslagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar in deze vooropgezette situatie bestaat de kans dat jij nu binnen moet stormen om hem... let op komtie...... te slaan met je zweepje!
Maar je slaat nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar dat is dus iets anders. Heb mrs. stbabylon al meerdere malen blauwe plekken geslagen
Kinderen die vragen....quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, een dag of wat geleden zat ik met mijn vriend online naar wat schoenen te kijken. Hij zag schoenen die hij voor mij geweldig vond en wilde ze gelijk voor me kopen maar ik vond ze niets dus het feest ging niet door. Nu heb ik schoenen gezien die ik geweldig vind maar veel te duur (190). Is het nu misbruik maken van de situatie als ik vraag of hij misschien de helft zou willen betalen en ik de helft? (Ik wil sowieso niet dat ie alles betaald).
Heel 'subtiel' de schoenen laten zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Hm, een dag of wat geleden zat ik met mijn vriend online naar wat schoenen te kijken. Hij zag schoenen die hij voor mij geweldig vond en wilde ze gelijk voor me kopen maar ik vond ze niets dus het feest ging niet door. Nu heb ik schoenen gezien die ik geweldig vind maar veel te duur (190). Is het nu misbruik maken van de situatie als ik vraag of hij misschien de helft zou willen betalen en ik de helft? (Ik wil sowieso niet dat ie alles betaald).
Heb ik overwogen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel 'subtiel' de schoenen laten zien
Nee, dát is het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef vencodark het volgende:
Heb ik overwogen.Maar dat vind ik dan weer zo'n omweg. Ik stel het liever gelijk voor maar ik vroeg me af of dat chique is.
Haha, ja, dat dus..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wrom niet, ik heb liever dat ze het vraagt. Niet te vaak, ik zeg toch altijd ja
.
Snap ik, maar chique is het natuurlijk niet. Sowieso niet. Het is nou ook weer geen enorme ramp, maar toch, chique is het ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Nee he. Maar ik denk wel dat hij het zou doen, zeker als hij de schoenen ook mooi vindt. Maar vragen of hij iets voor mij koopt/betaald doe ik ook weer liever niet. Als ik iets van hem krijg, doet ie dat hij zichzelf. Hij wilt zoveel voor me kopen maar ik zeg altijd nee.quote:
Nee, dit zou de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Ik vind t niet erg, kan ik dr tenminste ook iets geven wat ze echt leuk vind.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, maar chique is het natuurlijk niet. Sowieso niet. Het is nou ook weer geen enorme ramp, maar toch, chique is het ook niet.
Dat is zo maar hij kan zeker wel 'nee' zeggen, daar heeft ie geen moeite mee. Hij wilde schoenen voor me kopen die ík niet eens mooi vond. Waar gaat het dan om?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik zou dat niet vragen. Je kunt als man dan bijna geen nee zeggen en daarnaast vind ik dat een cadeau niet om het geld gaat maar om de spontaniteit en de intentie die er achter zit.
Ik zoek mn cadeaus altijd zo uit:quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik zou dat niet vragen. Je kunt als man dan bijna geen nee zeggen en daarnaast vind ik dat een cadeau niet om het geld gaat maar om de spontaniteit en de intentie die er achter zit.
Denk dat de meeste mannen zo zijnquote:
Ja zondag gaat ze mee naar de Arena, zij komt uit Alkmaar maar ze heeft belooft te gaan juigen als Ajax scoortquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Morgen wel lekker thuis dus langer slapen.
Mooi zo, date las ik![]()
Eeuuhhm, ja chagrijnig, moe.
Klinkt wel alsof hij het zo zou doen inderdaad.. Ik zou me schuldig voelen, dus ik zou het niet vragen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
Nee he. Maar ik denk wel dat hij het zou doen, zeker als hij de schoenen ook mooi vindt. Maar vragen of hij iets voor mij koopt/betaald doe ik ook weer liever niet. Als ik iets van hem krijg, doet ie dat hij zichzelf. Hij wilt zoveel voor me kopen maar ik zeg altijd nee.
Want anders geef je alleen maar troep?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind t niet erg, kan ik dr tenminste ook iets geven wat ze echt leuk vind.
ben het hiermee eens..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wrom niet, ik heb liever dat ze het vraagt. Niet te vaak,
.
Misschien moet ik eens een vriendin zoeken die gewoon zelf een goeie baan heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ben het hiermee eens..
chique is het niet.. maar liever eerlijk en direct dan via een omweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |