Iets wat je aait, neuk je nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat het algemeen bekend is dat je vindt dat MissB een hoge aaibaarheidsfactor heeft
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
Nu ben je Mr. Literallyquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat je aait, neuk je nietAnders zou ik toch rare gedachten krijgen bij mn kat en neefjes/nichtjes
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar van onder de indruk is
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laten we t proberenrijden we naar midden Dld ofso en proberen we daar iemand te laten verdwijnen
quote:
Moeten we niet samen reizen, als de een de lul is, is de ander dat ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
jij op jouw manier, ik op de mijne en dan kijken wie er het eerst gepakt wordt
Alleen ligt dat ook nog aan de persoon die je vermoordt, iemand die niet gemist zal worden of een geliefde huosmoeder die in de schoolraad zit en vrijwilligerswerk doet ofzo. Op mijn manier zie je dat niet.
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapensquote:
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een goede kennis van me, zijn ook echt zijn wapens
flauwe middag + Photoshopquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat bloed is omdat hij zichzelf in zijn voet geschoten heeft ofzo?
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig wil ik helemaal niemand vermoorden
Mjah, ik zeg maar niks verder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb 1 keer gehad dat ik zo bang was dat ik dacht: als er nu iemand binnenkomt, sla ik hem met een hamer van de trap af. Maar verder ook nooit de behoefte gehad.
Ik sla nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
ook eigenlijk zelden behoefte aan gehad...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een klap voor iemand z'n smoel geeft vaak al genoeg voldoening.
Nee dat is niet meer nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg maar niks verder.
zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sla nietNooit gedaan, zal nooit gebeuren
Oh nee, niets naar jou toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
huh? Ik was bang. De dag ervoor was ik lastiggevallen en die jongens wisten waar ik woonde en ik hoorde geluiden bij de deur. Ik was echt bang, heb een hamer gepakt en wist zeker dat ik zou slaan als er iemand binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |