Misschien kan je vluchten op het moment dat ze er van in de lach schietenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla ook niet. Heeft totaal geen zin
Ik denk dat ze bedoelen dat er natuurlijk altijd een situatie kan ontstaan waarin je ms geen keus hebt. Als jij denkt dat je zoiets nooit zou doen, vind ik dat ook best naïef, er kan toch altijd een situatie zijn waarin je je moet verdedigen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je doof (blind)?
Ik sla niet PUNT
Wat hebben je maten nou verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig niet meer, de jurisprutendie op dat vlak is gewijzigd. Zelfverdediging is in meerdere maten toegestaan tegenwoordig.
Jij vindt het prima om iemand per ongeluk dood te slaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had die niet aan m'n vriendin moeten zitten en m'n huis binnen moeten komen.
Zijn probleem.
Plus weer een stuk tuig minder op straat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. ik deed niks verkeerd. lokte niks uit... Hij was gewoon gek....
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat er natuurlijk altijd een situatie kan ontstaan waarin je ms geen keus hebt. Als jij denkt dat je zoiets nooit zou doen, vind ik dat ook best naïef, er kan toch altijd een situatie zijn waarin je je moet verdedigen?
Was het die rooie uit Gessel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. ik deed niks verkeerd. lokte niks uit... Hij was gewoon gek....
eh, dit slaat nergens op, als jij in de gevangenis zit, hoe kan het dan een ander smst probleem zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had die niet aan m'n vriendin moeten zitten en m'n huis binnen moeten komen.
Zijn probleem.
Plus weer een stuk tuig minder op straat.
Maar dat betekent toch niet dat jij zelf geen geweld gebruiken moet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.
vertel je er wel ff bij dat dit is dankzij Rechts!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, tegenwoordig niet meer, de jurisprutendie op dat vlak is gewijzigd. Zelfverdediging is in meerdere maten toegestaan tegenwoordig.
Dat zeg ik niet, maar ik zal me niet inhouden laat ik het zo zeggen. Hij maakt toch zelf de keuze, zijn de gevolgen ook z'n eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt het prima om iemand per ongeluk dood te slaan?
Ik niet.
Ik kan mij prima verdedigen met allerlei grepen en blocks. Dus dan sla ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat jij zelf geen geweld gebruiken moet?
Let's agree to disagree.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan mij prima verdedigen met allerlei grepen en blocks. Dus dan sla ik niet.
Jij moet met doodslag leven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik zal me niet inhouden laat ik het zo zeggen. Hij maakt toch zelf de keuze, zijn de gevolgen ook z'n eigen verantwoordelijkheid.
ik word vastgehouden door een. Vent, kan me met geen mogelijkheid los trekken, hij is sterker dan ik. Dan is hem tussen zijn benen schoppen geen oplossing om te zorgen dat hij los laat en ik weg kan komen volgens Jou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verdedigen kan je ook doen zonder zelf aan te vallen.
Ik denk dat wel, sterker nog, ik weet het zeker en laat het nou juist over mij gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Let's agree to disagree.Denk namelijk niet dat je geheel kunt uitsluiten dat jij ooit geweld zal gebruiken.
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing, maar dat is er 1 die ik niet zal toepassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik word vastgehouden door een. Vent, kan me met geen mogelijkheid los trekken, hij is sterker dan ik. Dan is hem tussen zijn benen schoppen geen oplossing om te zorgen dat hij los laat en ik weg kan komen volgens Jou?
Let op: ik zeg niet dat het ALTIJD een oplossing is, ik geef een voorbeeld.
eigenwijs dondertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, sterker nog, ik weet het zeker en laat het nou juist over mij gaan
Zijn probleem dat hij ervoor kiest vriendin te verkrachten en huis binnen te komenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
eh, dit slaat nergens op, als jij in de gevangenis zit, hoe kan het dan een ander smst probleem zijn?
Naast of t waar is of niet.
En dan ben ik de lul. Tis niet anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.
Nooit erop vertrouwen dat je verdediging goed genoeg is, of dat je altijd snel genoeg zult zijn.
Zolang je verdedigd ben je altijd in het nadeel inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke seconde dat jij de kans niet benut om je aanvaller uit te schakelen geef jij hem de kans om door je verdediging te breken.
Nooit erop vertrouwen dat je verdediging goed genoeg is, of dat je altijd snel genoeg zult zijn.
ik had een vriend die me met een hand vast kon houden zodat ik me totaal niet meer kon bewegen, heel raar was dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Principes zijn vaak goed, maar dit is achterlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan ben ik de lul. Tis niet anders.
Ik sla niet.
ik vind t een goede.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een oplossing, maar dat is er 1 die ik niet zal toepassen.
Ochquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef rival het volgende:
Babs, we horen je nog wel een keertje als je iemand tegen bent gekomen die je niet in een greep kan houden
Het is ook heel lekker buitenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Pffff vervelend die zon als je moet werken...
Het wordt hier best warm als de zon schijnt, zit hier dus een beetje duf te wezen. Nou ja, om 16:00 ben ik vrij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Is er eindelijk zon...en nog lopen klagen ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een opdracht from hell waar ik nog tot en met maandag mee bezig ben. alweer.
Ik laat me ook niet zomaar in elkaar tikken. Ik tik alleen niet terug. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Principes zijn vaak goed, maar dit is achterlijk.
Ik sla uit principe ook geen vrouwen, maar als er 1 met een mes op me probeert in te steken wijk ik daar denk ik toch van af.
in dat voorbeeld wat ik net gaf, de verkrachter van je vriendin die jij niet in een greep kon houden... gaf je geen antwoord meer... (in het geval, 8# dan ben ik de sjaak, is nu dus je vriendin de sjaak)quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
7) in dit zeeeeeeeeeeeeer hypotetische geval, dat ik geen hulp heb, diegene blijft doormeppen, kan ik me behelpen met grepen en blocks
8) en als dat allemaal niet lukt, dan ben ik de sjaak
Maar goed, op puntje 8... ik verwacht niet dat ik daar in kom. De kans is er, geef het toe. En als het wel gebeurt, laat ik het jullie weten. Om vervolgens vol trots te zeggen: maar ik sloeg niet.
Tsja, voetbal hequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:39 schreef rival het volgende:
FC Twente-fans belagen FC Utrecht-spelers
Altijd die boeren
Handig van die social network sites, zodat je anderen op andere sites om de status kan vragen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
ja maar ik snapte je niet helemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je nog naar mn reactie op Facebook gekeken?
Wat houdt me tegen om daar hulp bij te halen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
in dat voorbeeld wat ik net gaf, de verkrachter van je vriendin die jij niet in een greep kon houden... gaf je geen antwoord meer... (in het geval, 8# dan ben ik de sjaak, is nu dus je vriendin de sjaak)
maarja jij hebt je principes.... leuk voor je vriendin
Ik was straks ff buiten bezig en was wel lekker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...
maar het was alsnog koud, Ja waar is ie dan mee bezig?
Ik zal je straks vanuit de trein ff een uitgebreider berichtje sturenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar ik snapte je niet helemaal
Niet de schuld van de zon, schuld van de Aarde. Die vergroot de afstand zon - Nederland.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren scheen ie de hele tijd in mijn ogen, toen ik op de weg zat...
maar het was alsnog koud, Ja waar is ie dan mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |