En een excuus om je helemaal lam te zuipenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is gewoon feestvieren, maar nu incl verkleedpartij......
Echte mannen hebben daar geen excuus voor nodigquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
En een excuus om je helemaal lam te zuipen
Nou dan ben jij deze maand dus mooi ontmandquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte mannen hebben daar geen excuus voor nodig
Dat we er geen excuus voor nodig hebben om te doen, betekend niet dat we het ook perse moeten doen lieverd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou dan ben jij deze maand dus mooi ontmand
Je Sloveense komafquote:
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotischquote:
Klinkt oplossingsgerichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotisch
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben Solveens? Dat klinkt exotisch
Spot on lijkt me dusquote:
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Het eindresultaat blijft een massa doden. Dus...
Hoe noem je zo'n gek die z'n AK-47 leegschiet op het schoolplein eigenlijk?
idd en als hij naar t volgende lokaal gaat, dan is die en spree-killerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de week zag ik een perfecte quote op een nieuwssite: Eindelijk weer een weekendje het masker af.
Dat zegt het helemaal. Een grote groep mensen die blijkbaar alleen hun zelf kunnen zijn met carnaval terwijl ze in een duf pakje zich laveloos zuipen en allerlei dingen doen die ze buiten het carnaval om nooit zouden doen.
Wat een plezier.
Een Spree-Mass Murdererquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd en als hij naar t volgende lokaal gaat, dan is die en spree-killer
Dus Hitler is geen massamoordenaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DAT is een massamoordenaar. Eén plek, veel doden in één keer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
CL, veel van mijn boeken zitten nog in dozen, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden voor je. Ik kan je iig de boeken van robert ressler aanraden.
Ik heb ook een dvd boxje over seriemoordenaars door de jaren heen, die mag je ook hebben.
Dat waren toch ook heel geen mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus Hitler is geen massamoordenaar
Het merendeel doet met carnaval dingen die ze normaal niet doen. Dat is het punt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja iedereen daar is hetzelfde... allemaal mensne die normaal stil in een hoekje zitten maar nu met een masker op wel durven....
Ik ga overal heen, bevrijdingsfestivals, oudjaarsfeesten, houseparty's, kroegen, discotheken.. en nu carnaval!
gewoon om feest te vieren
oh wacht, dat bestaat natuurlijk niet
De hele wereld is ook één plekquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus Hitler is geen massamoordenaar
Inderdaad, en vaak heel intelligent, daarom lukt het ze vaak ook zo goed en lang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
Ik vind massa en spreekillers stukken minder interessant overigens. Die zijn bijna altijd gedesorganiseerd terwijl serial killers ook georganiseerd kunnen zijn.
Er zat vorig jaar zo'n fijne bijlage bij zo'n Engelse sensatiekrant (quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Ripley het volgende:
Ik vind massa en spreekillers stukken minder interessant overigens. Die zijn bijna altijd gedesorganiseerd terwijl serial killers ook georganiseerd kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |