Loempia zoals hierboven afgebeeld kost een euro...Wat denk je kan ik de bet aangaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef Riffey4 het volgende:
Wat kost een loempia daar? 3 euro?
Dan betaal jij de loempia's (kost je hooguit 90 euro) maar als ie het niet redt krijg jij je geld terug PLUS 90 euro.
Probeer het?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:28 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Loempia zoals hierboven afgebeeld kost een euro...Wat denk je kan ik de bet aangaan?
Ja maar dat zijn hele kleintjes....quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Flurry het volgende:
Hier doet iemand 23 in 2 minuten
http://www.thestranger.co(...)/Content?oid=1508461
Ik gok de bovenste aangezien TS het heeft over loempia's uit zo'n 'kraam'. Bedoelt hij vast van die Vietnamese dingen mee.quote:
Klopt....quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik gok de bovenste aangezien TS het heeft over loempia's uit zo'n 'kraam'. Bedoelt hij vast van die Vietnamese dingen mee.
ah... dat moet makkelijk lukken, das 1 loempia per zes minuten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik gok de bovenste aangezien TS het heeft over loempia's uit zo'n 'kraam'. Bedoelt hij vast van die Vietnamese dingen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |