een geyle meetquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef Michhas het volgende:
Wat is dat voor meet zondag dan?
God ik ben hier echt te lang niet geweest
CC! beterschap meisje!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga plassen en dan weer slapen, voel me echt beroerdgadvder wat is kotsen ranzig
bedankt, nog een reden om nooit anorexia/boulimia te krijgen....quote:
werkse, tot in de pauzequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef gianni61 het volgende:
fukc. ik moet weer werken.
tot ziens in de pauze
Sterkte!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef gianni61 het volgende:
fukc. ik moet weer werken.
tot ziens in de pauze
Ik komquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ENBEETEE, weet je al ongeveer welke mensen op je bbq komen enzo?
te laatquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoelaat ben je naar bed gegaan?
heb al 1 blikje bullit weg en nu bijna een halve liter rockstarquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boefje! Dat verklaart een hoop
pff, moet al kotsen bij het idee die drankjes te drinken s'ochtendsvroegquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb al 1 blikje bullit weg en nu bijna een halve liter rockstar
Ja tja, ik leef nogquote:
Weet je hoe goed wakker worden dat isquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pff, moet al kotsen bij het idee die drankjes te drinken s'ochtendsvroeg
wedstrijdje wie wakkerder is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja tja, ik leef nog
en met jou vrouw
[..]
Weet je hoe goed wakker worden dat is
zeg tegen je vriend dat ie een dag weg moet met vriendenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef NBT het volgende:
ik weet nog niet wanneer, en wie dat er komt... en of het doorgaat, mijn vriend vond het niet zo leuk
ik denk jij, ik maak om de haverklap typo'squote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wedstrijdje wie wakkerder is?
ik denk jij want ik lig nog in bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik denk jij, ik maak om de haverklap typo's
**veren vliegen door de kamer**quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
* NBT slaat met kussens in de rondte hopend dat ze WL keihard raakt
Grrrquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk jij want ik lig nog in bed
Whooeijjjjj!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
**veren vliegen door de kamer**
ik ben ziek jaquote:
aahhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ziek jaik heb nog een logeerbed voor je
waar moet je vandaan komen?
2 persoonsbed is lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
aahhh
nee hoeft niet, kruip wel bij me vriendin in haar 2pers bed
ik weet hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
2 persoonsbed is lekkerhier lig je opgepropt tegen elkaar aan zo klein is het
ik ga als mn dekbedquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik weet het
mijn vriendin heeft er 1tje sinds dit weekend
moet trouwens nog een carnavalspak halen.
mijn vriendin gaat als roodkapje dus ik ga denk ik als de grote boze wolf
hahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga als mn dekbedwel leuk als de wolf
ik vraag nu wat is er? Zodat we niet dat ja? Of nee? Gebeuren krijgenquote:
Ni hao!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag nu wat is er? Zodat we niet dat ja? Of nee? Gebeuren krijgen
champagne en vuurwerk!quote:
eerst zien, daarna het oordeel vellenquote:
Pardonquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerst zien, daarna het oordeel vellen
Nixquote:
Welkom terug !quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
zo...dat was het weer even...
nu weer even tot rust komen hier
Jawel hoor, de dagelijkse problemen... en bij het 2e overleg had ik geen stoelquote:
Dat zuigt, daar sta je dan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, de dagelijkse problemen... en bij het 2e overleg had ik geen stoel
Nee, even een ladenblok leeggemaakt en daarop gezetenquote:
Je moet toch watquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, even een ladenblok leeggemaakt en daarop gezeten
ja, dat was de meest voor de hand liggende oplossingquote:
Soepse!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat was de meest voor de hand liggende oplossing
Maar lunchtijd![]()
Zo eerst maar even soepie halen!
Dan denk ik ook al de hele tijd, dus ik ga maar niet met mezelf kletsen hieroquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
heh gelukkig, ik dacht al dat ik alleen was
jij hebt toch van je hobby je werk gemaakt?quote:
Bijna weekend!!quote:
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt toch van je hobby je werk gemaakt?
ik moet morgen nog 9 uur werkenquote:
Dankjequote:
Zeker welquote:
Das balenquote:
alleen als je weer beter bent en zin hebt in sexquote:
uuh okequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je weer beter bent en zin hebt in sex
dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen is hard aan het werk
LOL boefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben eerder aan het internetten dan aan het werk![]()
en zo ook maar even langs bart smit een spel kopen. LOL
ik moest lachen...quote:
Ja, gaan we dat doen?quote:
Sowiesooooooo!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Komt die spannend foto elke keer als er een meet is in de OP?
quote:
Poten rammen bedoelt die.quote:
dat dus...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die PI die geselecteerd staat bij Michhas ofzo?
ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dus...
verder kon ik ook niet veel meer maken van die post van michh...
???quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post jij dat tekstvlak
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een weer buiten zeg. doet een mens toch goed een stukje fietsen
Michh je vergeet wat te typen...quote:
Ja heerlijk dat zonnetje! Ik ga zo nog maar eens roken!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een weer buiten zeg. doet een mens toch goed een stukje fietsen
Zeker, gister was het best lekker om naar huis te lopenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat zonnetje! Ik ga zo nog maar eens roken!
Ja toch wel he? Misschien een beetje koud windje, maar als je redelijk doorloopt is dat oko wel lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, gister was het best lekker om naar huis te lopen
weet je wat jij kan doen ?quote:
rustig lopen is slenteren... en daar word ik moe van... en daar heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja toch wel he? Misschien een beetje koud windje, maar als je redelijk doorloopt is dat oko wel lekker
Met lange benen kan ik me dat wel voorstellen jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig lopen is slenteren... en daar word ik moe van... en daar heb ik een hekel aan
Ja, is alleen lastig als ik met een groep loop... dan krijg ik vaak commentaar dat ik te snel loopquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Met lange benen kan ik me dat wel voorstellen ja
Haha, klinkt bekend.... ik ben altijd degene die het roep...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, is alleen lastig als ik met een groep loop... dan krijg ik vaak commentaar dat ik te snel loop
Ach, ik pas mn tempo wel aan hoor, zo moeilijk ben ik niet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, klinkt bekend.... ik ben altijd degene die het roep...
zijn het dan kleinere stapjes, of gewoon trager de stappen zetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik pas mn tempo wel aan hoor, zo moeilijk ben ik niet...
Liefje!!quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
zijn het dan kleinere stapjes, of gewoon trager de stappen zetten?
Aardbeien?quote:
Vanavond ga ik naar We Will Rock Youquote:
Daar ben ik pasgeleden ook geweest. Echt leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar We Will Rock You![]()
![]()
![]()
auwwieverbal (oude wijven bal)quote:
Ik ga voor de 6e x, Idd echt superleukquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ben ik pasgeleden ook geweest. Echt leuk
QDK is er al 5quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar ben ik pasgeleden ook geweest. Echt leuk
leuk, en wees blij dat het geen koeienmaag was want dan stinkt het hele lokaal naar koeienschijtquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik heb net een schapenhart ontleed :\ Heb er een filmpje van
TOFquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik heb net een schapenhart ontleed :\ Heb er een filmpje van
en dan moet je met oude wijven dansen ofzo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
auwwieverbal (oude wijven bal)
is een groot carnavalsevenement hier in de buurt er worden 25000 mensen verwacht
quote:
Ik ben aan het werk joh!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Kan ik iemand een Corona aanbieden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
OKeequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ga voor de 6e x, Idd echt superleuk
nee, ben ziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
3x John, 1X Charly en 1x Sandör..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee![]()
Iedere keer John gehad als Galilieo of ook een keer CHarly?
Okee ik had John en volgens mij ook gewoon Marjolein. Maar John vond ik het prima doen. Had het niet zo op hem, tijdens Op Zoek naar Joseph, maar dat is wel veranderd nu.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
3x John, 1X Charly en 1x Sandör..
Charly doet hem dan wel het leukst maar John ken ik persoonlijk
Marjolein trouwens ook :\
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Keep in mind dat Charly de rol VEEL beter kent doordat hij hem ook in Duitsland heeft gespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ik had John en volgens mij ook gewoon Marjolein. Maar John vond ik het prima doen. Had het niet zo op hem, tijdens Op Zoek naar Joseph, maar dat is wel veranderd nu.
Zal ik die zo maar komen brengen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nou een leffe dubbel had gehad... dan was het anders geweest
Corona is ZOVEEL beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar moet eerst die Hertog Jannetjes uit de koelkast maar eens opmakenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik die zo maar komen brengen dan?
veeleisend jijquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
neuh... kwestie van smaak...quote:
Je mag pas net drinken, er is nog zoveel bier te proeven!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Corona is ZOVEEL beterMijn favo biertje
Ik wil wel helpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar moet eerst die Hertog Jannetjes uit de koelkast maar eens opmaken
Ik _mag_ pas net drinken, maar ik deed het alquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag pas net drinken, er is nog zoveel bier te proeven!
[..]
Ik wil wel helpenEn NBT ook wel
Ik kan er wel een paar meenemen, maar ik weet niet of ze nog lekker zijn, ze liggen er al een tijdjequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag pas net drinken, er is nog zoveel bier te proeven!
[..]
Ik wil wel helpenEn NBT ook wel
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van bier, de enige die ik lust is hertog jan
Foei. Mijn top 3 is beter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik _mag_ pas net drinken, maar ik deed het al
Top 3 is tot zover
1. Corona
2. Grolsch (de beugels welteverstaan)
3. Hertog Jan
Ik heb vanavond waarschijnlijk cheap ass bierquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef NBT het volgende:
Ik neem vanavond een koud Hertog Jannetje na het sporten
Heb je daar dan nog puf voor dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:40 schreef NBT het volgende:
Ik neem vanavond een koud Hertog Jannetje na het sporten
De mijne ookquote:
Ben jij dan pas 16?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik _mag_ pas net drinken, maar ik deed het al
Top 3 is tot zover
1. Corona
2. Grolsch (de beugels welteverstaan)
3. Hertog Jan
Met de assistente van dokter van der Ploeg...quote:
1. Palmquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je daar dan nog puf voor dan?
[..]
De mijne ook
Jij mag mijn bed in.quote:
Oh hallo assistente.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met de assistente van dokter van der Ploeg...
eensch met je 2e voor de rest drink ik liever andere dingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. Palm
2. Hertog Jan
3. Warsteiner
als we het over pils hebben dan.
Ooit Palm gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eensch met je 2e voor de rest drink ik liever andere dingen
Is palm pils?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. Palm
2. Hertog Jan
3. Warsteiner
als we het over pils hebben dan.
Nee..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh hallo assistente.
Heb jij een hond?
Palm is geen pilsquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is palm pils?
Voor mij is het dan:
1. Hertog Jan
2. Palm
3. Heineken
Voor bier in het algemeen:
1. Leffe Dubbel
2. Heineken Oud Bruin
3. Hertog Jan
nee maar smirnoff ice is een kinderdrankje maar ik blijf het lekker vindenquote:
Voor de afwisseling is het opzich niet erg...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar smirnoff ice is een kinderdrankje maar ik blijf het lekker vinden
ik meestal àlleen met het uitgaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor de afwisseling is het opzich niet erg...
maar ik drink echt bijna nooit alcohol, hooguit na de wedstrijd even een pilsje maar verder eigenlijk niet...
nee heel veel mensen gaan wel verkleed als oud wijf (ik niet)quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan moet je met oude wijven dansen ofzo?
wil je mij dronken voeren ermee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef NBT het volgende:
Ik vind smirnoff ice ook wel lekkerMaar liever hertog Jan.
en dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je mij dronken voeren ermee?
uit welke stappen bestaat dan plan dan?quote:
Weet je al wat plan A is dan?quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Michhas het volgende:
Hoi met Roderick, ik ben op zoek naar het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het ophalen van de vuilnis in Gemeente Montferland.
Kan u mij misschien helpen?
hoi roderick, ga buiten zitten op de dag dat de vuilnis wordt opgehaald..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Michhas het volgende:
Hoi met Roderick, ik ben op zoek naar het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het ophalen van de vuilnis in Gemeente Montferland.
quote:
Dan moet u in drievoud een formulier invullen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef Michhas het volgende:
Alles Oke? Nog iets leuks meegemaakt laatste tijd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
EnBeeTee
[..]
Wel redelijk. 'Het gaat' klinkt niet erg enthousiast. What's up?
Gewoon het gebruikelijke. Loop er al (Te) lang mee..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
EnBeeTee
[..]
Wel redelijk. 'Het gaat' klinkt niet erg enthousiast. What's up?
Andriesquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
middag![]()
bijna tijd om naar huis te gaan
middag![]()
middagquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
middag![]()
Geen idee, moet ik nog ff kijken....quote:
middag![]()
Hoe slecht is dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef lipjes het volgende:
whehe ik heb het beste carnavals kostuum gevonden.
en ik ga hem vanavond halen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
jij liever dan ik... ik loop van mezelf al genoeg voor lulquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar gaan NBT en ik als tietenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gaat wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Alles Oke? Nog iets leuks meegemaakt laatste tijd?
Niet handig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het gebruikelijke. Loop er al (Te) lang mee..
Ik vind het pils.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is palm pils?
Voor mij is het dan:
1. Hertog Jan
2. Palm
3. Heineken
Voor bier in het algemeen:
1. Leffe Dubbel
2. Heineken Oud Bruin
3. Hertog Jan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgend jaar gaan NBT en ik als tieten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zaterdag zo:quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
is toch gewoon geweldig om daarmee de kroeg in te lopen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon als potloodventer gaan
[ afbeelding ]
ja inderdaad, schrikken mensen misschien eens niet zo....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kan het eindelijk een keer legaal zeker
Omg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef lipjes het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon als potloodventer gaan
[ afbeelding ]
bahahahahahaha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef lipjes het volgende:
hoewel deze ook wel baas is, is alleen zo moeilijk drinken denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef lipjes het volgende:
hoewel deze ook wel baas is, is alleen zo moeilijk drinken denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef lipjes het volgende:
en voor de zure fokkers onder ons:
[ afbeelding ]
dat is wat voor mij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
past niet bij mn haarstijlquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:13 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vies.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:15 schreef lipjes het volgende:
die opblaas kostuums zijn echt geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn haar is er te kort voor dus dat zal niet helpenquote:
quote:
Echt? dat meen je nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar gaat het hier volgens mij echt 9 van de 10 keer over.
neuhquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar gaat het hier volgens mij echt 9 van de 10 keer over.
nee, meestal alleen over boobsquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef NBT het volgende:
Dat valt best mee, als ik er ben gaat het bijna nooit over sex!
Dat komt omdat we al genoeg aan onze trekken komen als jij er bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef NBT het volgende:
maar dat is dus geen sexquote:
TETTENquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:19 schreef NBT het volgende:
Ah, weer wat geleerdquote:
ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we al genoeg aan onze trekken komen als jij er bent
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we al genoeg aan onze trekken komen als jij er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |