abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93579586
In ons huidige huis hebben we overal (uitschuifbare) gordijnrails van de Hema hangen, maar die lopen heel stroef. Binnenkort gaan we verhuizen, en dan wil ik dat natuurlijk niet weer hebben. Dus: waar kopen we gordijnrails die wel goed loopt? De meeste die we nodig hebben zijn vrij kort, maar in de woonkamer hebben 5.15 meter nodig.
pi_93579695
IKEA proberen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93579884
Inspuiten met siliconen spay.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:52:49 #4
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_93579928
ja of een heel klein beetje lagervet aanbrengen met een oorstokje ;) werkt super en minder lopend dan spray of olie
Minds are like parachutes, they work best when open!
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:09:39 #5
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_93580123
Lopen ze vanaf het begin al stroef? De runners die door de rail lopen slijten vaak of raken zelfs een wieltje kwijt, en dan loopt het niet echt soepel meer. Misschien een paar runners vervangen in combinatie met de tips hierboven.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:32:52 #6
18695 KeRsTmAnNeKe
December my ass!
pi_93580389
Hier ook uitschuifrails, alleen niet van de Hema... Stroef gaat het wel, komt dat er steeds een wieltje van een runnertje (net de voorste) uit de rails schiet. Hoe dat kan weet ik niet.. maar ze gaan er wel gruwelijk stroef van lopen
pi_93580720
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:32 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hier ook uitschuifrails, alleen niet van de Hema... Stroef gaat het wel, komt dat er steeds een wieltje van een runnertje (net de voorste) uit de rails schiet. Hoe dat kan weet ik niet.. maar ze gaan er wel gruwelijk stroef van lopen
Had ik ook, ik heb toen de rails heel voorzichtig over de hele lengte iets samengeknepen en nu loopt het als het spreekwoordelijke treintje. Enige nadeel is en blijft toch wel het stukje waar de railsen in elkaar overgaan, blijft vervelend, maar jah...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_93635326
En waar koopt een mens siliconenspray of lagervet?

Ze lopen vanaf het begin vrij stroef, vooral waar de rails in elkaar overgaan inderdaad. Inmiddels is een groot deel van de runnertjes kapot, wat ook niet helpt natuurlijk, maar goed, voor ons huidige huis ga ik daar niets meer aan doen. Ik heb er alleen geen zin in dat dat in ons nieuwe huis weer een probleem wordt.
pi_93643668
Je moet rails op maat kopen, dus niet die uitschuif rommel.
En vraag om Gefi-rails.
pi_93647717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef RVP67 het volgende:
Je moet rails op maat kopen, dus niet die uitschuif rommel.
En vraag om Gefi-rails.
of een KS Rails. ;) die zijn ook goed, ook op maat.

Als je uitschuif rails koopt, blijft het probleem denk ik.
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')