als die nee zegt moeten we hem hard slaan de 12equote:Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe voel je je, nu Limburg ineens extreem rechts is geworden? Heb je nu niet de behoefte om naar beschaafd gebied te verhuizen?![]()
.
en zandvoort is een provincie aldus Agema van PVVquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel goed.
Het verstand zal zegevieren over de PVV-tokkies.
Overigens woon ik dan ook in een tokkiedorp, daar is pvv tweede partij![]()
.
en daar komen toek en muck en barretje en koen en Solique en friemelaar ook nog bij.quote:
Als je komende zondag niks te doen hebt, kan je me meeten hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en daar komen toek en muck en barretje en koen en Solique en friemelaar ook nog bij.
nou jij nog
Morgenquote:
Ik heb er ook nog een aantal gemist in mijn vorige telling, kom op 19 van de huidige KSC'ers nu:quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom op 14
ST, MZ, LL, enfer, pien, OA, Pheno, MPG, DaMart, pgr, trev, fles, cablegunmaster en symp
Mogguhquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft op stoel neer en gaat genieten van haar kopje koffie
Goeiemorgen
oh ieuw koude koffie, dat is wel vies vind ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh
toen ik je post las, zag ik ineens dat ik ook nog een bakkie had staan
![]()
Lovelyquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
Ik ook. Drink ook meestal maar een half bakkie, want daarna is het lauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ieuw koude koffie, dat is wel vies vind ik
snel naar binnen gieten en een nieuwe halenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel naar binnen gieten en een nieuwe halen
Wat wok zegtquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook. Drink ook meestal maar een half bakkie, want daarna is het lauw
Hai mopquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen
Ik geniet liever van m'n koffiequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat wok zegtsneller drinken
Goed hoorquote:
De OP wordt ook niet meer bijgewerkt zie ikquote:
Hij was nog niet koudquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |