Lol whutquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
dat hadden we in mijn tijd niet
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tiedemonstratie.html
nou, valt niet echt mee op het momentquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hee crvis het nog een beetje te trekken daar, alles?
Spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schone grusse aus mein bettHoe ist?
HEERLIJKquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, wij zitten te fokken van jouw belastingcenten en dat wordt na gisteren alleen maar erger. Denk ik
Sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef crv het volgende:
[..]
nou, valt niet echt mee op het moment
[..]
Spannend![]()
Woonkamer van mijn schoonouders een verbouwd, bed en postoel zijn er, ze zijn nu onderweg naar ziekenhuis om mijn schoonvader te halen.
Het is een heel geregel en gedoe allemaal
het zou mij niks verbazen als wij hem zelfs nog ietsjes beter krijgen dan die gasten in het ziekenhuis. die kijken enkel op standaardlijstjes en hebben toegegeven dat zijn standaard suikerwaarde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch een stuk hoger is dan "standaard"quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SterkteIk hoop dat je hem vandaag meekrijgt en dat ie dan thuis gewoon nog kan genieten van z'n vrouw en familie
een grote aangepaste decoupeerzaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut![]()
En wat is een "fucksaw" (ik durf er niet op te googelen
) En wtf bbq
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
collega's lopen te kloten en wie is weer de lul!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He ToekWaarom ben je teleurgesteld?
en das iemand anders dan waar e die stress over had??quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het vervolg van afgelopen zondag.
Dat was een hele geslaagde date.
En we vinden elkaar leuk![]()
flesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
collega's lopen te kloten en wie is weer de lul!
ehh.. dat noemen ze gewoon "werken" hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en das iemand anders dan waar e die stress over had??
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een grote aangepaste decoupeerzaagO-M-GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom weet jij dat?
En je gaat toch geen decoupeerzaag als speeltje gebruiken
![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehh.. dat noemen ze gewoon "werken" hoor
Knuffquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
He Bosquote:
maar eh.. dacht je dat niet ook bij de vorige date??quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.![]()
En achteraf ben ik daar blij om. Dit voelt heel anders.![]()
En mijn beste vriend heeft ooit gezegd:"Als het echt goed zit voel je het." en ik begrijp nu pas wat hij bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
ik vind een decoupeerzaag een leuk speeltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
O-M-GEn waarom weet jij dat?
En je gaat toch geen decoupeerzaag als speeltje gebruiken
![]()
![]()
Eruit jij! Koffie zetten en brunchenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIs zo lekker warm
Al heb ik nu wel honger
tegen je bezoek zeggen dat ze weg moeten omdat je een afspraak hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
Leuk, een afspraak om half twaalf hebben en nu nog op je bezoek moeten wachten.
Ja, maar niet als seksspeeltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind een decoupeerzaag een leuk speeltje
maar niet daarvoor
![]()
Nee, ik blijf nog even liggenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
Leuk, een afspraak om half twaalf hebben en nu nog op je bezoek moeten wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |