Met je goeie ideeënquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, zo een gesprek met de manager omdat heb ik aangegeven geen avond en nachtdiensten te willen doen
dat is gekoppeld aan de voordeur, als jij thuis komt staat ie goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je goeie ideeën![]()
Heb je m'n TV alweer teruggezet?
Goedemorgenquote:
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, zo een gesprek met de manager omdat heb ik aangegeven geen avond en nachtdiensten te willen doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is gekoppeld aan de voordeur, als jij thuis komt staat ie goed
Nee toch? Volgens mij niet hoorquote:
jawel hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij niet hoor
Nee man, dat mag echt niet zomaar tenzij het zo bepaald is in je contract natuurlijk... Want jij zit in de detacheringsbusiness toch? Hoe dan ook, zo'n vaart zal het niet lopen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel hoorgewoon contract opzeggen, 1 maand opzeg termijn.
Jij kan het gewoon opzeggen, je baas moet meer moeite doen: ofwel een ontslagvergunning aanvragen via UWV, ofwel ontbinding vragen bij de rechter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werken jullie met medewerkersprofielen? Daarin kun je een voorkeur aangeven voor bijv n vaste vrije dag, of een dienst die je niet wil draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben gedetacheerd en in het contract staat een wederzijdse opzegtermijn van 1 maand.
werkeloos zal ik dus niet worden, moet alleen op zoek naar een andere opdracht.
hmm, we hebben wel connecties met gemeente Zwollequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zoNou niets aan het handje dan
Dan moet je maar iets in Zwolle vinden, kun je hier koffie komen drinken en m'n ketel bijvullen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga in elk geval nog even naar Breda zaterdag, langs een fokker
je blijft het proberen he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan kom je lekker bij ons werken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, we hebben wel connecties met gemeente Zwolle
Nee, geen date, is gewoon vriendschappelijkquote:
Haiquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
een bakkie thee erbij om op te warmen
Houdt je nieuwequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook carnavallen met mn nieuwemorgen. Zometeen even shoppen voor n outfit voor ons allebei
![]()
Hoop dat ie het leuk vindtis natuurlijk wel n maf iets waar je echt iets mee moet hebben wil je het leuk vinden, maar ach
komt vast wel goed
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen date, is gewoon vriendschappelijk![]()
Ook goedemorgen![]()
[..]
ja geen idee of ie het leuk gaat vindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houdt je nieuweer ook van?
En hoe lang zijn jullie al samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |