vannacht heb ik al iets op de planning staan, namelijk 1 hele uur lang metallica. Morgen overdag van 12 t/m 2 kan je requesten of anders in de nacht van 0.00 t/m 1.00quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik zal vannacht naar je luisteren en requesten als je dat leuk vind
Metallicaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
vannacht heb ik al iets op de planning staan, namelijk 1 hele uur lang metallica. Morgen overdag van 12 t/m 2 kan je requesten of anders in de nacht van 0.00 t/m 1.00
Eeuwen geledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef quaas het volgende:
LAY WHERE YOU LAYIN'
DON'T MADE A SOUND
GIVIN HEAD WHILE IM DRIVIN'
I'M DRIVIN'
Wat een vernedering.quote:Als de definitieve prognose van de Provinciale Statenverkiezingen een correcte voorspelling is van de uitslag, heeft het minderheidskabinet van VVD en CDA in de Senaat de steun van niet meer dan 26 van de 75 zetels. Met gedoogpartner de PVV erbij blijft Rutte steken op een minderheid van 35 zetels en ook met mogelijke steun van de SGP is er nog geen meerderheid.
Pics?quote:
No spang mattiequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft shaggy aangevraagd?
die persoon verdient een
Jij wilt van iedereen kusjes en aandacht krijgen. Wat is je doel nou eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft shaggy aangevraagd?
die persoon verdient een
sharr met sigaretje is geil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken de wel alle foto's alJammer van die picca met die sigaret dat vind ik niet zo
quote:
KPD-materiaal?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
hij bestaat echt, zag een link voorbij komen een paar topics terug
ga even in een hoekje huilen om voetbalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij wilt van iedereen kusjes en aandacht krijgen. Wat is je doel nou eigenlijk?
spuitpoep in je gezichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga even in een hoekje huilen om voetbal
Posten nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb echt Sharr.rar voor de genen die het niet geloven
Doe eens online plempen dan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Ja, maar dat zijn vast foto's uit haar fotoboek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Vermoed ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vast foto's uit haar fotoboek.
je bent echt van slag he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf niet te antwoorden, bang dat je serieus bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan foto's uit jou fotoboek?
morgen ben ik weer normaal ja......quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt van slag he?
normaal kun je beter dan dat
Ik ben serieus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden, bang dat je serieus bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Straks ben je publiek bezit net als IJsmeis.quote:
okequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
morgen ben ik weer normaal ja......
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden, bang dat je serieus bent.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
Hier shar rarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!
dat is alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Straks ben je publiek bezit net als IJsmeis.
nee serieusquote:
avondquote:
Hij woont hier.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja no way, maar hoe komt hij aan de originelen? is ie bij je thuis geweest ofzo?
Morgenochtend lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik meot ook nog leren
Jullie verpesten mijn schoolcarrière
Ben je nou serieus of niet? Goffedomme, ik merk het gewoon nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef quaas het volgende:
[..]
Ah, ja ik bent niet bekent met waar iedereen woont hier...
Dit. Als ik dit jaar niet slaag, en dus geen OV jaarkaart krijg, en dus niet gratis op en neer kan reizen naar DV, is het jullie schuld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik meot ook nog leren
Jullie verpesten mijn schoolcarrière
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel serieusquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of niet? Goffedomme, ik merk het gewoon niet
quote:
Ik wil ook naar DV reizen, maar ik denk dat ze mijn niet zoo aardig vind..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit. Als ik dit jaar niet slaag, en dus geen OV jaarkaart krijg, en dus niet gratis op en neer kan reizen naar DV, is het jullie schuld.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ik snap het dan gewoon nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben heel serieussorry soms komt ik wat sarcastisch over in mijn klemtoon, ookal typ ik
1. Ze is van mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik wil ook naar DV reizen, maar ik denk dat ze mijn niet zoo aardig vind..
Ben jij nou serieus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik snap het dan gewoon nietJe weet wat een fotoboek is?
jij bent te oud.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Ze is van mij
2. Ze vindt mij wel aardig![]()
3. Hoop ik
JIJ HEBT GEEN FOBO EN WEET NIET WAT EEN FOBO IS, JE BENT EEN NOOB.quote:
Nee. Ik ben 17 zij is 15 ze wordt bijna 16quote:
Waarom weet je dan niet waar ik het over heb?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat een fotoboek is...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd kan ik rekenen op deze man![]()
JApieman is echt een eindbaas. Niks meer, niks minder.
Nee, gewoon m'n fobo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
Staan er nog nieuwe foto's in die sharr.rar?
jij ookalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
Staan er nog nieuwe foto's in die sharr.rar?
Ik weet niet wat een fotoboek isquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom weet je dan niet waar ik het over heb?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef quaas het volgende:
Sharr, je bent te knap om op internet te zitten... Ik ben serieus.
Toen ik op de middelbare school zat scheet sharr nog in haar luiers.quote:
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
sry sharr was in een flauwe bui toen ik op het idee kwam
Dag spetter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aargh.. waarom update fok niet meer autometatiesch? ik ga opnieuw opstarten.. tozo piepels
FOK! updaten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aargh.. waarom update fok niet meer autometatiesch? ik ga opnieuw opstarten.. tozo piepels
autometatieschquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik heb het zelfde probleem!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Ragboer het volgende:
Nou sharr nu maar een viro.rar maken. Alle dames kwijlen weg bij het zien van zijn lul...
Ragboer is gewoon. Gewoon ragboer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef quaas het volgende:
Ragboer is boos op mij, moet ik bang worden?
Of wat ik eerst moet vragen, is ie een neger?
ik ben zo'n noob.
Ragboer is niet zo angstaanjagend hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef quaas het volgende:
ik ben zo'n noob.
Zou geen ruzie maken met hem na die wedstrijd van vanavondquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef quaas het volgende:
ik ben zo'n noob.
Geen autoupdate idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelfde probleem!Normaal krijg je de nieuwe posts meteen te zien zonder te F5'en, maar nu niet meer!
Idd hier ookquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef quaas het volgende:
ik ben zo'n noob.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ragboer is niet zo angstaanjagend hoor.
Ik ben Ragboer, ik kom uit Utrecht en ik loop de hele dag in een Cavello.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou geen ruzie maken met hem na die wedstrijd van vanavond
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JIJ HEBT GEEN FOBO EN WEET NIET WAT EEN FOBO IS, JE BENT EEN NOOB.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
heb de foto;s van sharr in de geschiedenis van firefox gevonden. Firefox staat al 2 weken open hier
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Viro het volgende:
heb de foto;s van sharr in de geschiedenis van firefox gevonden. Firefox staat al 2 weken open hier
Proestquote:
PSEUDODUITSER!quote:
Geef mij jou msn dan. Dan gaan wij dik chillen in arnhem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef Snuf. het volgende:
Lama en Goudvis hebben mij een halfuur geleden verlaten op de MSNs en nu verveel ik me de eets
ickkkkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef wiebelstront het volgende:
wie kijkt er nu nog naar Nederland 1?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef wiebelstront het volgende:
wie luistert er nou om 5 uur nog naar radio onz???
je hebt vakantie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker![]()
Succes Viro en leuk gedraaid Rockiejj!
slaap lekker meisquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
thnx en truste sharrquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Onwerkbaar inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
Maar wel een KUT uitslag dit (in potentie)
België 2 here we come!
Trusten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Dag Sharr.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Hoeveel was het ook alweer? Ben te lui om hem te zoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
België 2 here we come!
Trusten Sharriequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben moe door codeine. Ook welterusten Snuf.
2e kamer was ik voor d66, maar ik wou nu zo graag een werkbaar kabinet.quote:
44,7% nu, maar dat komt ook door plaatsen als Amsterdam, Rotterdam enz. waar veel PvdA is gestemd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
België 2 here we come!
Ik ben minderjarigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb cda gestemd! Sta er zeker niet achter maar ik wil een meerderheid in de 1e kamer.
Het is imho ook SCHANDALIG dat provinciale staten (die over lokale zaken zouden moeten gaan) de eerste kamer vormen.
Dit HOORT lokaal te zijn!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zeg. Gegroet. Tot morgen. Ik heb geen leven. En ik verwacht niet dat ik die morgen vindt. Dus ik ben er gewoon weer.
Trustenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zeg. Gegroet. Tot morgen. Ik heb geen leven. En ik verwacht niet dat ik die morgen vindt. Dus ik ben er gewoon weer.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik zeg. Gegroet. Tot morgen. Ik heb geen leven. En ik verwacht niet dat ik die morgen vind. Dus ik ben er gewoon weer.
Trustenquote:
Laterzzz niggaquote:
Staat goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
zeg ff wanneer de muziek te hard staat, hoor het zelf namelijk niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef quaas het volgende:
Ik ga slapies doen lieve Fok!kerenaars,
WelterustenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
WelterustentrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterustenslaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel plezier in dromenland
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ben jij daar ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
veel plezier in dromenland
de eerste tijd nog niet.. zoek je wel op als ik er ben..quote:
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de eerste tijd nog niet.. zoek je wel op als ik er ben..
Ik zit met een blauwe op skype dus kan niet luisteren naar jequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef Viro het volgende:
is iedereen verbaasd dat ik metallica draai of is iedereen gaan slapen?
ik geen van beiden..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef Viro het volgende:
is iedereen verbaasd dat ik metallica draai of iedereen gaan slapen?
foei huppel speciaal voor jou een uurtje metallica ingepland en dan niet luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met een blauwe op skype dus kan niet luisteren naar je
Huppelsquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met een blauwe op skype dus kan niet luisteren naar je
iedereen is gaan slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef quaas het volgende:
[..]
ikvon je net echt heel zieligmaar nu ga ik je echt verlaten dag rauwe ragneger
Ik ga straks luisterenquote:
idd, gelukkig zijn knetter en huppel er nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja ik denk het, zonder temelden ook nog
Leuk, zo dj'en
ben moe vandaar dat ik zo klink. Ik ben hier opgegroeid vandaar geen neger accentquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef quaas het volgende:
Nou dan ga ik maar, jestem klonk echt zielig, waarom heb je trwns geen neger accent, ik luister nu niet dus als je effe hier reageert
Maar je broertje hebt die wel, hoorde ik gister..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ben moe vandaar dat ik zo klink. Ik ben hier opgegroeid vandaar geen neger accent
deed ie met opzet, waren met zijn allen in een melige buiquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef quaas het volgende:
[..]
Maar je broertje hebt die wel, hoorde ik gister..
Haha oke, maar nu ga ik echt echt slapen, tot morgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
deed ie met opzet, waren met zijn allen in een melige bui
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Haha oke, maar nu ga ik echt echt slapen, tot morgen
*Ragboermode on* : Ja gaat prima! Volhouden ditquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik probeer minder te posten. lukt goed he
Knetterquote:
Ik luister niet mee hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Viro het volgende:
[..]
jij bent er op tijd bij, nog een half uur alleen maar metallica
omdat het niet gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
*Ragboermode on* : Ja gaat prima! Volhouden dit
*Ragboermode off* : En wat is de reden als ik vragen mag?
k draai voor jan lulquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Knetter
[..]
Ik luister niet mee hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat het niet gewaardeerd wordt
Hoezo? Er zijn toch nog wel anderen die luisteren?quote:
die reageren niet als ik wat vraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn toch nog wel anderen die luisteren?
verschillende mensen.. heb zo mijn bronnenquote:
Ahwwwquote:
sorry.. van metallica weet ik niet zoveelquote:
Succes ermee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
verschillende mensen.. heb zo mijn bronnenik hou me een poosje gedeisd
dat snap ik welquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. van metallica weet ik niet zoveel
Zit ff die verkiezingsuitslagen te checken maar heb gewoon ONZ radio opstaan hoorquote:
gelukkig is stokstaart erquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit ff die verkiezingsuitslagen te checken maar heb gewoon ONZ radio opstaan hoor
Wat dacht jij dan! Metallicaquote:
Lekker wijfquote:
Niet overdrijven hequote:
quote:Now I lay me down to sleep
Pray the Lord my soul to keep
If I die before I wake
Pray the Lord my soul to take
Hush little baby, don't say a word
And never mind that noise you heard
It's just the beasts under your bed
In your closet, in your head
Iets met waarheidquote:
truste SVquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tot morgen
UNFORGIVEN!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:40 schreef Viro het volgende:
nog een lekker nummer voor de mensen die gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |