loop je achter?quote:
medium?quote:
ooh die schijt hoerquote:
2 is al genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen met meer dan 3 vingers kan die spelen man!
heeeeeeeeeeerlijkquote:
Hoerenzonen daar in twente ofnoh broeder?quote:
wat cold reading?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef quaas het volgende:
[..]
Nah dragems, er zijn maar weinig mensen die haar vak uitoefenen hoor...
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef sharr het volgende:
Welke kortzichtige mensen stemmen nou weer PVV?
Je zou je moeten schamen met je club. Zo slecht spelen, zo winnen en alsnog zingen ze "helemaal niets in Utrecht". Kom op man.quote:
Te veelquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef sharr het volgende:
Welke kortzichtige mensen stemmen nou weer PVV?
Op dit nummer kan je zo meezingen:quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben echt gefrustreerd. Godverdomme, klotezooi, tiefusscheids. Die scheids van gewoon een Duitser.
IK WIL NU HELEMAAL NIKS LUISTEREN. IK WIL GODVERDOMME ROKEN EN HEB NIKS IN HUIS. IK BEN VERDOMME BOOS EN GEFRUSTREERD. BEGRIJP JE ME!!!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
Ragboer zaterdag moet je luisteren. Ik doe hardcore only. Geen hardstyle. Sowieso Noisekick zit erin. PM nog requests als je wilt.
Kom hier kretekje blazeng man, even tot rust komen alles !quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
IK WIL NU HELEMAAL NIKS LUISTEREN. IK WIL GODVERDOMME ROKEN EN HEB NIKS IN HUIS. IK BEN VERDOMME BOOS EN GEFRUSTREERD. BEGRIJP JE ME!!!!!!!
Rokenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
IK WIL NU HELEMAAL NIKS LUISTEREN. IK WIL GODVERDOMME ROKEN EN HEB NIKS IN HUIS. IK BEN VERDOMME BOOS EN GEFRUSTREERD. BEGRIJP JE ME!!!!!!!
Wat doet het ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de mensen die SoulSeek niet snappen maar het willen gebruiken een tutorial: http://www.onzinradio.nl/ss/
Heeft je leiding je shag afgepakt ja?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben quaasquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft je leiding je shag afgepakt ja?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muziek downloaden, snel, goede kwaliteit, alles.
Soulseekquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Muziek downloaden, snel, goede kwaliteit, alles.
JIJ BENT ZEKER OOK ZO BLIJ DAT JULLIE TEGEN TWENTE MOGEN IN DE FINALE?quote:
Ja het ging er over dat het een schijtprogramma is!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik tune in en het eerste wat ik hoor is riolering en toilet-papier
JA FEEST HIER JONGE BIER VROUWEN CHIPS ALLESquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER OOK ZO BLIJ DAT JULLIE TEGEN TWENTE MOGEN IN DE FINALE?
Ik heb de wedstrijd gekeken. Jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat? Die van dragems?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ging er over dat het een schijtprogramma is!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
JA FEEST HIER JONGE BIER VROUWEN CHIPS ALLES
Sowieso een kutloting Utrecht uit bij Twente en RKC (quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
nou, nou, twente heeft van utrecht gewonnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
JA FEEST HIER JONGE BIER VROUWEN CHIPS ALLES
Uhuquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
nou, nou, twente heeft van utrecht gewonnen. Wat een overwinning
___
dan weet je dan je luistert naar dragemsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik tune in en het eerste wat ik hoor is riolering en toilet-papier
murp. said enuff.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom was het topic vanmiddag dicht?
Ik als befkonijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb em opgeslagen als lassie
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
zo verkeerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Baasquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Metwat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje is trouwens flink uitgebreid.
Nee hoor gewoon liggen meuren tot 10 uurquote:
Metmuziek toch?quote:
Sla haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter stuurt mij DMOver Caro Emerald
Staan veel meer liedjes in.quote:
beterschapquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon liggen meuren tot 10 uurBen ziek (koorts etc)
![]()
En u?
Metallicaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef Viro het volgende:
[..]
beterschapMoet van 0.00 t/m 1.00 draaien. 1 hele uur metallica, misschien ga ik door tot 2.00
Bah sterkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag javaanse jongens gekocht
Tot morgen pielousquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef mc-Piel het volgende:
Sprankelende forelletjes van me! Ik ga jullie verlaten..
Tot morgen?
Kusjelikjedansje![]()
Tot morgon!quote:
trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef mc-Piel het volgende:
Tot morgen?
Kusjelikjedansje![]()
Rook jij?quote:
Nee joh,quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook nog de deluxeTering, wat een lekkere shag.
Trusten gozertquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef mc-Piel het volgende:
Tot morgen?
Kusjelikjedansje![]()
Ja ik weet van die zware sjek stem maar dacht/hoopte dat dat een flauwe parodie wasquote:
Die lucky strike is inderdaad ook goed. Maar deluxe javaanse jongensquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh,
Gewoon Duin halfzwaar.. als we dan toch shag gaan roken.
En anders lucky strike Fireleaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Javaanse jongensquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die lucky strike is inderdaad ook goed. Maar deluxe javaanse jongens
Sorry schatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef sharr het volgende:
Ja, wrijf het er nog even in. Ik mag niet stemmen.
Het is niet heel bijzonder hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef sharr het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum bied haar oprechte excuses aan, aan stokstaart.:@
jailbaitquote:
Minderjarig schat ik zo?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetters
![]()
Had het ook wel verdient na het aanvragen van lekker op de trekker
alweer? niet in de middagquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetters
![]()
Had het ook wel verdient na het aanvragen van lekker op de trekker
Ik ben meer van de zware vannelle, maar dit is geen slechte tweedequote:
dit dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is niet heel bijzonder hoor
Samson halfzwaar, mascotte.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben meer van de zware vannelle, maar dit is geen slechte tweede
ik weet hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
Er was trouwens een jingle van jou KKJ.... Iets over koeien.... Dat zet mensen toch wel een beetje op het verkeerde been hoor.
Rookte altijd Rizla blauw. Dan gaat je sjekkie vanzelf uit.quote:
Ik ken geen koeienjingle?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet het
heb ook besloten niks meer in te spreken
quote:''C-be
Wij PVV stemmers zijn niet zo dom als jou. PVDA'er...''
Hij staat naast die bliepjesjingle.quote:
Niet roken is voor eckte bazenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mascotte is voor bazen inderdaad.Rizla is kut
En ditquote:
trolololo dan slaap jij altijdquote:
Wut is bliepjesjingle?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij staat naast die bliepjesjingle.
Ben jij een PvdA'er?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef mc-Piel het volgende:
WHAHA Ik heb op haifs als wiewatwaar die tekst over het dubbelstemmen van PVV'ers.
Krijg ik een reactie van een of andere halvetamme Rocker:
[..]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
8 bit pestherrie. Moet je bekend in de oren klinken toch?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee..
PolitiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten gozertquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
zijn trolololo's jingles.. dan luistert koelkast nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
8 bit pestherrie. Moet je bekend in de oren klinken toch?
Ik heb geen 8-bit jingles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
8 bit pestherrie. Moet je bekend in de oren klinken toch?
Hahha toch netjes dat je gestopt bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom maar op, ik heb 14 jaar gerookt en nu pas een eckte baasch.
Ik ben 17, dus dat was ik denk ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef quaas het volgende:
Maar Sharr was toch die 25jarige bij die foto van die volkswagen ooit ergens in topic 700nogwat...
Of was dat knetter?
Vandaar dus. Vond het al vreemd dat hij die niet kende. Kwam echt 100x voorbij 's nachts.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn trolololo's jingles.. dan luistert koelkast nooit
M'n stufi man.. m'n stufi!!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Rock doe ff posten, kan ik je makkelijker aanklikken..
Ik ben een niet-roker gewordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahha toch netjes dat je gestopt bent
Doe esquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef quaas het volgende:
Rock doe ff posten, kan ik je makkelijker aanklikken..
sochtends niet snachtsquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dus. Vond het al vreemd dat hij die niet kende. Kwam echt 100x voorbij 's nachts.
Ben je nu ook meteen een enorme hater geworden?quote:
Dat is voor ons avond tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sochtends niet snachtsvanaf omstreeks half 5
Neen, maar ik vind het wel stinken nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je nu ook meteen een enorme hater geworden?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is voor ons avond tochTegen acht uur moeten we gaan slapen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Waarom file-informatie? Alsof een fokker naar buiten gaat
Cold turkey, ik moet zeggen, het viel me alles mee. 3 dagen rot, 3 weken pesthumeur (bij vlagen) en daarna vrijwel nergens last van.quote:
Jij moet eens met mijn ouders gaan pratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
Mensen die na stoppen met roken ineens een enorme anti-roker worden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neen, maar ik vind het wel stinken nu.
IK BEN BOOS EN WIL SHAGGIE ROKEN IK KOM NU NAAR OUD-BEIJERLAND WANT JIJ HEBT SHAG TOT ZOquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
Dat is idd hoogst irritant.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
Dat zijn de "stoppers". Die houden ook altijd het gevoel dat ze iets missen. Ik heb dat dus helemaal niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om 6 maanden te stoppen. Dus ik weet wel ongeveer wat het isquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Cold turkey, ik moet zeggen, het viel me alles mee. 3 dagen rot, 3 weken pesthumeur (bij vlagen) en daarna vrijwel nergens last van.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij moet eens met mijn ouders gaan pratenKan leuk worden
Raggozertje, ik heb geen shagquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
IK BEN BOOS EN WIL SHAGGIE ROKEN IK KOM NU NAAR OUD-BEIJERLAND WANT JIJ HEBT SHAG TOT ZO![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag moeten we maar vroeg gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoor al veul eerder te gaan slapen
Helemaal geen last van, iemand moet voor belastinggeld zorgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef sharr het volgende:
Wrom ben je toch weer begonnen dan? Na 6 maanden is het echt wel uit je systeem in principe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het een keer voor elkaar gekregen om 6 maanden te stoppen. Dus ik weet wel ongeveer wat het is
Precies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Helemaal geen last van, iemand moet voor belastinggeld zorgen.
Ik rookte shagquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet als je ergens loopt en iemand steekt een sigaret aan ( van het merk dat jij rookte) dat je het heerlijk vindt ruiken?
Mijn ouders hebben allebei gerookt en ik mag niet eens thuis roken. Mijn moeder heeft zelfs al een paar keer mijn sigaretten weggegooidquote:
oeh geen kusjes voor jou.. wil niet aangestoken worden...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaag moeten we maar vroeg gaanBen ziek ook.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben allebei gerookt en ik mag niet eens thuis roken. Mijn moeder heeft zelfs al een paar keer mijn sigaretten weggegooid
Nouja, je gaat op stap, drinkt teveel en dan laat je je overhalen om een pakje sigaretten te halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wrom ben je toch weer begonnen dan? Na 6 maanden is het echt wel uit je systeem in principe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nou, ik denk het niet. Ze is behoorlijk fel anti-roken. Ze wil gewoon niet dat ik rookquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]Dat is gewoon omdat ze bang is dat ze zelf in de verleiding komt!
Is niet besmettelijk (denk ik)quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh geen kusjes voor jou.. wil niet aangestoken worden...
Wel veel liefde enzo![]()
![]()
![]()
ik zeg elke avond tegen mezelf dat ik vroeg ga slapen
Haha nee klinkt wel herkenbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, je gaat op stap, drinkt teveel en dan laat je je overhalen om een pakje sigaretten te halen.
Ja, ik weet het
Arme schat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
WAT EEN KUTSHOW KOMT ER NOU NOG WAT UIT JE BEK OF WAT? IK GA SLAPEN DOEI.
speciaal omdat jij ziek bent.. zal ik geen caro aanvragen tot iig 6 uur morgenvroegquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is niet besmettelijk (denk ik)![]()
Als je straks maar geen Caro aanvraagt want dan ga ik wel dood
same here.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor je wel maar geen idee wat je allemaal gezegd hebt
Rustug broeder! Hier, neem een ritalinquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
WAT EEN KUTSHOW KOMT ER NOU NOG WAT UIT JE BEK OF WAT? IK GA SLAPEN DOEI.
Geef hem een Twente sjaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Rustug broeder! Hier, neem een ritalin![]()
!
Niet grappigquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee klinkt wel herkenbaar![]()
Ooit ook een jaar gestopt en inmiddels weer een half jaar.
Maar je moet er voor jezelf aan toe zijn en niet stoppen met/voor/door anderen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
harige piemel
lievjes ik ga nog even wat kijken en dan ook slapen
draakje gaat om 1:00u aan, sloop het niet
Kan dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
harige piemel
waarom? wat is er morgen?quote:
We zullen lief voor hem/ haar (?) zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
harige piemel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef quaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HOE VERTEL HET ME
heel veel tegelijk requesten zeker?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom? wat is er morgen?
mooi, metallica is vanaf heden verbodenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Heb geen zin om onz radio crew over me heen te krijgen dus ik draai normaal
Lekker hoorquote:
verjaardag van een lekkerding uit mijn klas TETTEN TETT'N TETquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom? wat is er morgen?
Held.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mooi, metallica is vanaf heden verboden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mooi, metallica is vanaf heden verboden
Slaap lekker julliequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Genoeg gegarpt. Slaap lekker allen.
truste koelkastquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laterzzzzzquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heeft te maken met de djquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef quaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
HOE VERTEL HET ME
heel veel tegelijk requesten zeker?
Ga jij morgen een nieuwe Alfa kopen?quote:
Dees is wel chill hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij bnet werkelijk de eerste die dit voor mijn wilt draaien
jij stuurt mij geen request wanneer ik erom vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij bnet werkelijk de eerste die dit voor mijn wilt draaien
2e hands, eentje uit 2004.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij morgen een nieuwe Alfa kopen?
Ik lig altijd 5 minuten nadat jij je show start te slapen.... Sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Viro het volgende:
[..]
jij stuurt mij geen request wanneer ik erom vraag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik lig altijd 5 minuten nadat jij je show start te slapen.... Sorry
Al gedaan ja!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
STUUR DE VERZOEKJES IN!
Anders blijf ik praten.
Heerlijke auto's. Had een 156 1.8 spark dat kreng rijdt geweldigquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
2e hands, eentje uit 2004.Wel een special edition met meer vermogen, sportstoelen, klein sportstuurtje enz.
Sweetness!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heerlijke auto's. Had een 156 1.8 spark dat kreng rijdt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |