Ik ben nog nooit lid geweest van lexa of een andere datingsite.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel gelegenheden creëren om iemand tegen te komen en je kunt ook aan jezelf werken door kritisch naar je zwakke punten te kijken, maar toch moet die relatie vanzelf komen. En nee, ik was het er ook nooit mee eens, maar juist op een moment dat ik juist wat beter met mezelf door een deur kon om het zo maar uit te drukken kwam ik mijn huidige vriendin tegen met wie ik volgende maand ga samenwonen. En ik had ook regelmatig van die momenten dat ik dacht dat ik nooit meer iemand ging vinden.
Voor TS: Je zegt dat je niet geforceerd op zoek bent, maar je gaat wel bellen naar Lexa om een verklaring te eisen voor het feit dat je geen matches krijgt? Dat lijkt mij behoorlijk geforceerd.
Maar wat ik me afvraag: wil je een relatie om maar een relatie te hebben, of wil je een relatie met een persoon die helemaal bij je past?
Ik wou graag inhoudelijke informatie over de datingsbureaus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Ordos20 het volgende:
Ja maar Vinnie, dat weet je toch niet van te voren? Lijkt me stug om dat je een datingbureau (niet site) contacteerd, en BAM gelijkwaardige relatie. Uitproberen en rondscharrelen is toch de eerste stap denk ik.
Vindt eigenlijk die relatie websites niet echt persoonlijk overkomen en ook onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:10 schreef Asfyxia het volgende:
Je zult gewoon moeten pakken wat je pakken kunt. Dan zit er vanzelf een keer één tussen die ook een langdurige vaste relatie wil.
En wat betreft die relatiewebsites enzo: die zijn alleen goed om mensen te ontmoeten, verder niks. De relatie, daar moet je vervolgens zelf voor zorgen.
Wie had het hier over een player zijn om gezellig kennis te maken? Gewoon lekker ontspannen, een beetje leuk doen, en iemand leren kennen. Hoe je met ze in contact komt is totaal onbelangrijk. Je moet toch altijd eerst aftasten hoe iemand is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:06 schreef Vinnie1985 het volgende:
[..]
Ik wou graag inhoudelijke informatie over de datingsbureaus.
Maar ik heb verder gekeken op internet en ik kom steeds meer tot de conclusie dat het niet voor me is weg gelegd omdat er toch meer ouderen staan ingeschreven.
Denk dat ik beter gewoon in het dagelijkse leven iemand tegen moet komen.
En inderdaad het is niet gelijk een relatie maar het rond scharrelen hebt ook geen zin.
Als je eerst als een player gaat scharrelen dan kan er toch haast geen fatsoenlijke relatie uit ontstaan?
Die tijd heb ik wel gehad van het scharrelen.
Mwoah, volgens mij zijn veel vrouwen van die leeftijd al gesetteld waardoor het aanbod ook minder is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Vinnie1985 het volgende:
Ik ben 26 jaar en ik ben toe aan een serieuze gelijkwaardige en vaste relatie.
Maar ik kom de juiste persoon maar niet tegen.
Normaal gesproken zou je denken dat het voor een jongen makkelijk is, omdat er veel meiden zijn van mijn leeftijd die ook serieus zijn.
Kerel, wie niet waagt wie niet wint. Als je echt zo graag een relatie had gewild, had je het volgens mij al lang geprobeerd.quote:Zoals datingsites zijn niet echt serieus en ik vindt het ook nogal onpersoonlijk overkomen en op het internet heb ik reviews over datingsites gelezen en geen ene positieve review alleen negatieve reviews.
Ik heb gebeld naar de klanten service van lexamore en ik kwam ook met een aantal kritische vragen over hun en daar gaven ze nog geen een fatsoenlijk antwoord op, vindt het onbetrouwbaar overkomen allemaal en het lijk me het beste om niet lid te worden.
Wellicht maar ik vind die dingen ouderwets, ga dan voor internet zou ik zeggen. Daar is het aanbod ook beter lijkt me.quote:Zou mischien een relatiebemiddelingsbureau iets zijn waar je een goed en serieus iemand kan ontmoeten?
Hoe zit het met je eisenpakket? Ben je op zoek naar een topmodel? Wil je totaal geen concessies doen? Ben je wel eens verliefd geweest?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef Vinnie1985 het volgende:
Ik ontmoet best veel mensen maar toch kom ik niet de juiste persoon tegen.
Ik vroeg een reden waarom dat lexamore zo duur is en ik legde uit dat ik vermoed dat de prijzen niet echt rechvaardig zijn, daar konden ze geen overtuigend antwoord op geven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Ordos20 het volgende:
De grote vraag:
WAT heb je ze precies gevraagd dan over de telefoon? Ik kan me voorstellen dat zij ook iets hadden van"wie belt er nou over een website?"
Je snapt dat het gewoon een bedrijf is en geen liefdadigheidsinstelling en je snapt ook een beetje hoe de economie in elkaar zit?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Vinnie1985 het volgende:
[..]
Ik vroeg een reden waarom dat lexamore zo duur is en ik legde uit dat ik vermoed dat de prijzen niet echt rechvaardig zijn, daar konden ze geen overtuigend antwoord op geven.
Een jaar VIP member bij lexamore kost meer dan 200 euro en het enige wat je daaraan hebt is berichten versturen dat lijk me heel erg comercieel.
En ook heb ik gevraagd waarom dat er op hun site positieve reviews staan en bij onafhankelijke sites alleen maar negatieve reviews, dat vindt ik nogal raar.
En ook waarom dat het adres en de kvk gegevens van hun niet op de site staan vermeldt, en ik kreeg als antwoord dat het adres geheim moet blijven voor hun veiligheid ik kreeg alleen te horen dat ze gevetigd zijn in Amsterdam.
En dat het een franse onderneming is en dat ze niet bij de kvk staan ingeschreven, dat is een hele dom en raar antwoord want iedereen met een beetje algemene ontwikkeling weet dat elk bedrijf in Nederland moet een kvk en een btw nummer hebben.
Dat adres en verdere gegevens geheim houden wijst erop dat ze wat te verbergen hebben.
Klachten kunnnen bij hun alleen via dat 0800 nummer ingediend worden of per mail en dat is dan een goede reden om niet met hun in zee te gaan.
Maar stel als je problemen of klachten over hun hebt dan kan je niet de consumentenbond inschakelen of een aangetekende klachtbrief naar hun versturen, ze kunnen je dan makkelijk afschepen via de telefoon of mail.
Ik ben niet achterlijk ik ben recht door zee en zo je kunt zien zijn er veel redenen om niet member te worden.
Dat weet ik maar een bedrijf moet wel waar voor het geld bieden, prijs en kwaliteit verhouding moet overeen komen en bij die datingsites is dat volgens mij niet het gevalquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je snapt dat het gewoon een bedrijf is en geen liefdadigheidsinstelling en je snapt ook een beetje hoe de economie in elkaar zit?
Je kan via zo'n forum eigenlijk nooit een goed beeld van een persoon krijgen, en op elk potje past een deksel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:41 schreef Mishu het volgende:
Ik vind het na het lezen van zijn laatste post niet raar dat hij geen vriendin heeft
Ik ben niet werkloos en ik woon ook niet bij mijn moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef redboyke het volgende:
ben je werkloos en woon je bij je moeder?
idd... TS is Belg of mag wel wat aan zijn Nederlands doen. Anders wordt het via internet sowieso niets...quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef Ferociousness het volgende:
Zoals je al zegde inderdaad
En eisen parket.. Dude
Om even te beginnen met de eerste post uit het topic:quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef Vinnie1985 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar een bedrijf moet wel waar voor het geld bieden, prijs en kwaliteit verhouding moet overeen komen en bij die datingsites is dat volgens mij niet het geval
En om zo vreemd te doen als bedrijf en niet zakelijk te zijn en geen openheid van zaken te geven en achterlijke hoge prijzen hebben vindt ik gewoon niet kloppen!!!
Lexa heeft toch anders een groot aantal leden, dus er zijn genoeg mensen die het ervoor over hebben. Dat jij dat niet hebt, mag je zelf weten, maar zeur er ook niet over. Of ga je ook bellen naar de Ferrari-dealer dat je hun auto's te duur vindt omdat er ook goedkopere auto's zijn? Ze zijn toch zelf vrij om te vragen wat ze willen? Als mensen het ervoor over hebben is het blijkbaar toch niet teveel... Geen openheid van zaken is hun eigen keuze? Of loop jij bij elk restaurant waar je gaat eten ook eerst de keuken in om te kijken of het allemaal wel schoon is? Niemand verplicht je om klant te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef RemcoDelft het volgende:
En niet "ik vindt" schrijven, tenzij je een dom mokkel aan de haak wilt slaan, want ieder ander haakt hierop af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |