abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2004 @ 15:32:05 #176
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_18021755
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.
[......]
pi_18022206
Gezeik over slipknot altijd, het is best grappig, en live beukt het vast lekker weg. Alleen als je brute muziek wil zijn er wel lompere dingen (grindcore )
Binnenkort iowa maar weer eens een keertje opzetten...
mug·gen·zif·ter (de ~ (m.), ~s)
1 kleingeestige vitter => beuzelaar, criticaster, criticus, haarklover, kommaneuker, mierenneuker, peuteraar, pezewever, pietjesneuker, pietlut, scherpslijper
pi_18023192
Slipknot.. ach.. het is wel leuk soms, maar het gaat me snel vervelen.
..nodp
  zondag 28 maart 2004 @ 16:53:01 #179
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18023369
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.
Wat is dat voor bullshit?
Dus je mag geen slipknot luisteren omdat je korn luistert? of *vulwillikeurigebandin* luisitert

Wat is er mis met verschillende muzieksmaken? ik luister ook green day, terwijl ik ook Deicide opzet, kortzichtig mannetje, bah
En als ik zeg dat ik Robbie Williams te pruimen vind, ga je me zeker uit lachen ofwat?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 28 maart 2004 @ 17:09:39 #180
43606 OphiOn
pi_18023716
quote:
Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef metallicattim het volgende:
Wat is dat voor bullshit?
Dus je mag geen slipknot luisteren omdat je korn luistert? of *vulwillikeurigebandin* luisitert
Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.
quote:
Wat is er mis met verschillende muzieksmaken?
Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.
quote:
ik luister ook green day, terwijl ik ook Deicide opzet, kortzichtig mannetje, bah
En als ik zeg dat ik Robbie Williams te pruimen vind, ga je me zeker uit lachen ofwat?
idd dan lach ik je uit, ha ha. En nu moet je niet zo dom doen. Want je weet volgensmij best over wat voor types ik praat. Over koters die niet verder kijken dat TMF & MTV.
[......]
  zondag 28 maart 2004 @ 17:24:01 #181
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_18023945
jah so fucking what, laat ze! ben blij dat ze uberhaupt naar die muziek luisteren, en dat ze maybe een album van een band kopen en de band stuenen, we zullen het maar niet over de top40 kijkende tmf/mtv mensen hebben dan he
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zondag 28 maart 2004 @ 18:52:36 #182
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18025388
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.
  zondag 28 maart 2004 @ 19:04:30 #183
43606 OphiOn
pi_18025578
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.
Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.
[......]
  zondag 28 maart 2004 @ 19:17:53 #184
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18025800
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:04 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.
Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je gečrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.
  zondag 28 maart 2004 @ 20:26:07 #185
43606 OphiOn
pi_18027381
quote:
Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je gečrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.
Dan heb je het dus helemaal fout.
[......]
pi_18481329
*schopje*
iemand Duality al gehoord?
de nieuwe single ...
  zaterdag 17 april 2004 @ 00:02:33 #187
43606 OphiOn
pi_18481346
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 00:01 schreef GhostMan84 het volgende:
*schopje*
iemand Duality al gehoord?
de nieuwe single ...
Ja, helemaal niets aan.
[......]
pi_18482677
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef -Ma3stro- het volgende:
kontslip... sja.. muziek is opzich wel redelijk, tis alleen zo erg van: he wij zijn een stel volwasse mannen en we gaan eens lekker geld verdienen door simpele texten en harde muziek te maken waar de ontevreden pubers zich mee kunnen identificeren.
en om dan 37 duizend keer fuck shit up te zeggen in een nummer...

geef mij maar hardcore
Hardcore: Hey wij zijn aan de pillen en laten we eens geld verdienen door boom muziek te maken voor de wat geflipte (breezah) lui onder ons....

Sorry ik heb nix tegen hardcore, maar wat ik net zij slaat net zo weinig op wat jij net zij.
pi_18482783
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:

[..]

Sterker nog, Metallica Korn en Slipknot gaan samen optreden, wat hij zegt slaat ook nergens op.
*is trots op slipknot shirt*
Ik zit mensen met ID&T jassen enzow (om maar ff een voorbeeld te noemen) toch ook niet af te zijken :S.
pi_18482799
Ik snap het hele commercieele/niet commercieele gebeuren ook niet zo, muziek is muziek imo.
Kan iemand me dat es uitleggen?
  zaterdag 17 april 2004 @ 12:43:51 #191
61320 TwztId
ja toch..
pi_18487440
Duality is inderdaad niet veel aan, Pulse of the Maggots en Don't Get Close daarintegen zijn wel lekker om te horen
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:30:45 #192
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18488333
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 01:31 schreef McKillem het volgende:
Ik snap het hele commercieele/niet commercieele gebeuren ook niet zo, muziek is muziek imo.
Kan iemand me dat es uitleggen?
Het irriteert een aantal mensen gewoon dat artiesten als Britney Spears etc. zo populair zijn en zo veel fans hebben terwijl het ze alleen om het geld gaat (commerciel). De muziek van dat soort bands is dan ook bijna altijd slecht, vaak vals, en meestal gaat het alleen om het uiterlijk.
Heel veel mensen hebben gelukkig een hekel aan dat soort spul maar betrekken het ook op MetallicA die na Justice for all gestopt zijn met speedmetal te maken en veel rustigere muziek uitbrachten om nu weer terug te komen met een een of andere bagger plaat dat door moet gaan voor speedmetal. Vandaar dat ook dat soort bands de naam commerciel krijgen omdat ze alleen nog maar muziek zouden maken voor het geld.
commerciel=muziek maken alleen maar voor het geld
niet-commerciel=muziek maken omdat je het leuk vind

Ik ben het op een groot aantal punten vaak met dat soort mensen eens maar vaak draaien ze ook door zoals bij Slipknot.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:59:17 #193
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_18491856
quote:
persoonlijk vind ik het 9 idioten, die hun instrument niet meester zijn... ze hebben volgens mij 2 drummers te veel.
Als je zulk soort metal wil ga dan fear factory luisteren, dat zijn nog een beetje normale mensen....
Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.

Ten tweede zijn de 2 percussionisten op IOWA niet/nauwelijks te horen, je hoort dus alleen de drummer en dat is Joey Jordison. Hij drumt dus alle drumpartijen in zijn eentje.

Ten derde, Joey Jordison is zijn instrument wel meester en de gitaarluitjes ook. Ze spelen alles strak en er komen niet alleen simpele grunge gitaarriffs en drumritmes in de muziek voor.

Ten vierde, Fear Factory vind ik nou niet bepaald op Slipknot lijken.

Je hebt gewoon een hekel aan Slipknot, waarom post je dan in dit topic, dacht dat dit topic voor mensen was die wel graag naar Slipknot luisterden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Yokozuna op 17-04-2004 17:13:31 ]
  zaterdag 17 april 2004 @ 17:46:12 #194
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18492858
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:59 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.

Ten tweede zijn de 2 percussionisten op IOWA niet/nauwelijks te horen, je hoort dus alleen de drummer en dat is Joey Jordison. Hij drumt dus alle drumpartijen in zijn eentje.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat die twee gasten wel overbodig zijn. Als ze die live nou eens de show in hun eentje laten doen gaat het misschien wat beter klinken
pi_18590216
ik zie eigenlijk best wel veel overeenkomsten tussen slipknot en aemon- fuck it.
ze zijn Slecht en doen niet aan sfeervolle muziek, neen alles moet zwart en wit zijn.

ik zal uit mn hoofd ook zo een tekstje doen en hier heb ik dus niet over nagedacht:

O, you are such a shithole
Feeding me with greed
All that greed inside of me
I just can't seem to find a way
to let it back of me
me, me, ME,ME!!!!

refreintje:
I just won't matter
because i dont see
to see that this is a banana which is slept
on and death is the best option,see
----------
Als Norbert van Slipknot de koelkast opendoet en de koelkastdeur gaat wat stroefjes open, gaat ie dan ook 'hate-leaves'-liedjes schrijven?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_18592023
Amornl87 waar heb je het in godsnaam over??
pi_18592874
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:30 schreef amornl87 het volgende:
ik zie eigenlijk best wel veel overeenkomsten tussen slipknot en aemon- fuck it.
ze zijn Slecht en doen niet aan sfeervolle muziek, neen alles moet zwart en wit zijn.

ik zal uit mn hoofd ook zo een tekstje doen en hier heb ik dus niet over nagedacht:

O, you are such a shithole
Feeding me with greed
All that greed inside of me
I just can't seem to find a way
to let it back of me
me, me, ME,ME!!!!

refreintje:
I just won't matter
because i dont see
to see that this is a banana which is slept
on and death is the best option,see
----------
Als Norbert van Slipknot de koelkast opendoet en de koelkastdeur gaat wat stroefjes open, gaat ie dan ook 'hate-leaves'-liedjes schrijven?
slipknot uitlachen :
1. overeenkomst tussen slipknot en een slechte rapper
2. een songtekst zelf op t moment verzonnen die best van slipknot afkomst had kunnen zijn
3. iets waar ik me over verbaas, ze schrijven een album vol met haat -liedjes, niet 2 haat-liedjes, en een paar liefdesliedjes etc.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_18599742
Slipknot... Mmm.. een aantal goede muzikanten bij elkaar die het moet hebben van een of ander imago. De muziek van hun is talentloos (ok.. de drummer is wel goed bij de muziek dan....)
Mick kan verder geweldig spelen heb ik begrepen. Hij doet het alleen niet. *STOM*

Ik heb van iemand gehoord dat het trouwens een ontzettend grote klootzak is in het echt (Mick dus).

Maar live vind ik ze ook erg slecht. Die zanger doet zo z'n best om actief over te komen, waardoor ie na 1 nummer al bekaf is en niet meer kan zingen (handig, zo'n masker... helpt er echt bij.. NOT).

Not my cup of tea. Wel grappig om te luisteren... zo eens in het jaar, of in de 4 jaar ofzo

Ow.. een pluspunt!!! :
Het is commercieel, waardoor er toch weer "metal" op tv komt!!!! |m|

(btw, Yokozuna.. jij zoekt goede drummers? Check Vesa Ranta, de drummer van Sentenced. De eerste 2 cd's speelt ie echt geweldige death metal! daarna alleen softere metal, waardoor de drumpartijen simpeler zijn )
pi_18601400
Ja, Mick is een geweldige gitarist! Ik heb een keer een filmpje gezien waar hij gewoon alleen wat zit te jammen en die gast kan shredden als een gek! En hij kan ook nog lekker met gevoel spelen.... tja, toen ik dat zag kon ik ook niet begrijpen waarom zo'n gitarist in Slipknot zit.

En Joey is inderdaad een relaxte drummer..... Alleen vind ik zijn gitaarspel in The Muderdolls wat minder

Maargoed, ik luister nooit (meer) naar Metal, dus ik zal me der niet teveel mee bemoeien.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_19105185
goh, wat ik nou weer heb gevonden ergens op internet. de nieuwe cd van Slipknot!
ik kan alvast vertellen dat het een goed ceedeetje is!
veel beter dan de eerste 2 cd's bij elkaar ... ook lekker hard, en alles klinkt veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')