Wat is dat voor bullshit?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.

Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef metallicattim het volgende:
Wat is dat voor bullshit?
Dus je mag geen slipknot luisteren omdat je korn luistert? of *vulwillikeurigebandin* luisitert
Waar lees jij dat? Dat maak jij er zelf van.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef metallicattim het volgende:
Wat is er mis met verschillende muzieksmaken?
idd dan lach ik je uit, ha ha.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef metallicattim het volgende:
ik luister ook green day, terwijl ik ook Deicide opzet, kortzichtig mannetje, bah
En als ik zeg dat ik Robbie Williams te pruimen vind, ga je me zeker uit lachen ofwat?

Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:32 schreef OphiOn het volgende:
Het 1e Slipknot album heb ik toendertijd gekocht. Want dat vond ik een goed album. Ik ben dus wel benieuwd hoe het laatste album zal klinken. Ik vind het alleen erg jammer dat 14-jarige snotjochies met Slipknot shirts rondlopen omdat ze ook weer wat gezien hebben op MTV/TMF. Van die types die ook Nirvana of Korn shirts dragen. Die maskers vind ik wel grappig eigenlijk. Muzikaal gezien zit het goed inelkaar.

Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.

Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je gečrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:04 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Dat mag jij er uit opmaken. Niet mijn probleem. Die 2e zin van je reply slaat helemaal nergens op. Ga jij maar lekker naar Hammerfall luisteren.

Dan heb je het dus helemaal fout.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Hammerfall maar wel naar andere powermetal bands. Aan je gečrgerde reactie te zien heb ik WEL gelijk als ik zeg dat jij KoRn kut wannabe muziek vind. En die overeenkomsten met Slipknot zijn er zeker wel en niet alleen omdat het beide nu metal is.

Ja, helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 00:01 schreef GhostMan84 het volgende:
*schopje*
iemand Duality al gehoord?
de nieuwe single ...

Hardcore: Hey wij zijn aan de pillen en laten we eens geld verdienen door boom muziek te maken voor de wat geflipte (breezah) lui onder ons....quote:Op woensdag 12 juni 2002 12:53 schreef -Ma3stro- het volgende:
kontslip... sja.. muziek is opzich wel redelijk, tis alleen zo erg van: he wij zijn een stel volwasse mannen en we gaan eens lekker geld verdienen door simpele texten en harde muziek te maken waar de ontevreden pubers zich mee kunnen identificeren.
en om dan 37 duizend keer fuck shit up te zeggen in een nummer...
geef mij maar hardcore

Sterker nog, Metallica Korn en Slipknot gaan samen optreden, wat hij zegt slaat ook nergens op.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:52 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik trek hieruit de conclusie dat je KoRn en Nirvane kut vind. En waarom is KoRn wannabe muziek en Slipknot niet ik hoor een hoop overeenkomsten tussen beide bands.

Het irriteert een aantal mensen gewoon dat artiesten als Britney Spears etc. zo populair zijn en zo veel fans hebben terwijl het ze alleen om het geld gaat (commerciel). De muziek van dat soort bands is dan ook bijna altijd slecht, vaak vals, en meestal gaat het alleen om het uiterlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:31 schreef McKillem het volgende:
Ik snap het hele commercieele/niet commercieele gebeuren ook niet zo, muziek is muziek imo.
Kan iemand me dat es uitleggen?

Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.quote:persoonlijk vind ik het 9 idioten, die hun instrument niet meester zijn... ze hebben volgens mij 2 drummers te veel.
Als je zulk soort metal wil ga dan fear factory luisteren, dat zijn nog een beetje normale mensen....

Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat die twee gasten wel overbodig zijn. Als ze die live nou eens de show in hun eentje laten doen gaat het misschien wat beter klinkenquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:59 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Ten eerste zijn de 2 percussionisten bij Slipknot GEEN drummers, ze slaan af en toe op wat olievaten en dergelijke.
Ten tweede zijn de 2 percussionisten op IOWA niet/nauwelijks te horen, je hoort dus alleen de drummer en dat is Joey Jordison. Hij drumt dus alle drumpartijen in zijn eentje.

slipknot uitlachenquote:Op woensdag 21 april 2004 17:30 schreef amornl87 het volgende:
ik zie eigenlijk best wel veel overeenkomsten tussen slipknot en aemon- fuck it.
ze zijn Slecht en doen niet aan sfeervolle muziek, neen alles moet zwart en wit zijn.
ik zal uit mn hoofd ook zo een tekstje doen en hier heb ik dus niet over nagedacht:
O, you are such a shithole
Feeding me with greed
All that greed inside of me
I just can't seem to find a way
to let it back of me
me, me, ME,ME!!!!
refreintje:
I just won't matter
because i dont see
to see that this is a banana which is slept
on and death is the best option,see
----------
Als Norbert van Slipknot de koelkast opendoet en de koelkastdeur gaat wat stroefjes open, gaat ie dan ook 'hate-leaves'-liedjes schrijven?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |