quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben aan de rest![]()
Jah tog niet dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:07 schreef Pink_Ribbon het volgende:
[..]
![]()
Noujaa, tussen openminded en begrijpen (op die leeftijd.) dat mensen Slipknot tof vinden zit nog een aardig stuk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:02 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En ik dacht dat me oma een openminded iemand wasnaja niet dus...
![]()
Nu-metal voor broekies? Waarom voor broekies? Technisch gezien zijn de meeste nu-metal bandjes "broekies" i.v.m. Slipknot. IOWA is ook nou niet echt hapklare brok. Nee, dit heeft niets met broekies te maken. Wellicht de nieuwe plaat wel, ga ik binnenkort luisterenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:39 schreef zZaZz het volgende:
ik heb het een aantal jaren geleden een kans gegeven, maar ik kan er nou niets in ontdekken wat mij aanspreekt. ik vind het maar een beetje leeg geschreeuw (qua melodie dan).
een beetje nu-metal voor broekies
OIWA puur commerciele rotzooi? Hehe, zulke posts zijn het gewoon niet waard om dieper op in te gaan.quote:Vorige CD was imo puur commerciele rotzooi
dat was er nou weer commercieel aan Iowa? helemaal niks. Voor het geval het je niet was opgevallen, de singles daarvan scoorden een stuk minder dan die van een album eerder.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:14 schreef ICTservice het volgende:
Ik heb hem ook maar van internet geplukt, en de cd is een meesterwerk![]()
Weg met die commerciele iowa troep! Slipknot is terug met betere muziek, en zo hoort het ook!![]()
Edit - derde album chart trouwens nu op 2 terwijl Iowa op 3 bleef steken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was er nou weer commercieel aan Iowa? helemaal niks. Voor het geval het je niet was opgevallen, de singles daarvan scoorden een stuk minder dan die van een album eerder.
*proest*quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef super-muffin het volgende:
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth
In welk nummer hoor jij CoF terug?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef super-muffin het volgende:
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth, er zaten wat mindere nummers tussen maar is zeker niet slecht! goed zelfs!
Zuip jij alleen maar cola ofzow?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
*proest*
wederom komt de cola weer bijna via m'n neus eruit
nee, ook nog geitenbloedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Zuip jij alleen maar cola ofzow?![]()
Met geitenkaas?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, ook nog geitenbloed
Ik denk dat een aantal truie metalheads je nu het liefst in stukken zouden willen hakken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef super-muffin het volgende:
ik heb de CD geluisterd
sommige stukjes leek op Cradle of Filth, er zaten wat mindere nummers tussen maar is zeker niet slecht! goed zelfs!
Lijkt me legaal, het staat namelijk op Blabbermouth.quote:SLIPKNOT: Japanese Bonus Track Available For Download - June 5, 2004
The SLIPKNOT song "Scream", which is featured as a bonus track on the Japanese edition of the band's latest album, "Vol. 3: (The Subliminal Verses)", can be downloaded in MP3 format at this location.
As previously reported, "Vol. 3: (The Subliminal Verses)", sold 242,683 copies in the U.S. in its first week of release to debut at No. 2 on next week's The Billboard 200 chart. "Vol. 3 (The Subliminal Verses)" is the follow-up to "Iowa", which registered a first-week sales tally of more than 254,000 copies back in September 2001 to enter The Billboard 200 chart at No. 3.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:54 schreef super-muffin het volgende:
ik heb de CD geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |