Slipknot r00lt gewoon!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Reddiablo het volgende:
Goede CD!
Jah want mick KAN het wel, zeer jammer dattie er zo weinig gebruik van maaktquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:32 schreef BDisOKE het volgende:
CD word steeeds beter!
Duality is heerlijk meeschreeuwbaar!
Vind het ook wel tof dat er wat gitaar gesolo opzit.
Dan wordt het de hoogste tijd ze weer eens een kans te gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:39 schreef zZaZz het volgende:
ik heb het een aantal jaren geleden een kans gegeven, maar ik kan er nou niets in ontdekken wat mij aanspreekt. ik vind het maar een beetje leeg geschreeuw (qua melodie dan).
een beetje nu-metal voor broekies
nee, dat nummer waar ik het over heb heet Screamquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:17 schreef TwztId het volgende:
Pulse of the maggots is geen bonus nummer hoor![]()
is gewoon nummertje 9 van de cd....
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:24 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
nee, dat nummer waar ik het over heb heet Scream
en die is te downen als je de originele cd hebt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
kan je 's zeggen hoe die shit site werkt? een aantal van die kopjes zijn niet meer gelocked, maar hoe moet je daar iets mee doen? Ik krijg het niet normaal werkend namelijk.
Klassieke muziekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:14 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik lees dit topic nu zo een beetje door en man, wat een stel zeikerds zitten hier (niet iedereen hoor) 50 cent is niet goed want dat is commerciele hiphop prut (ben ik het trouwens wel mee eens) slipknot is niet goed want dat is voor zogenaamd ontevrede broekies, Nirvana is niet goed want in die tijd zat ik nog in de luiers enz enz.. Waar de fok moet ik dan als 14 (
) jarige naar luisteren
![]()
jah, hehe, ik wil het je wel uitleggen, maar ik zou het ook niet weten. ik heb die mp3 doorgestuurd gekregen van een maat van me, die de cd dus wel hep.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
[..]
Wat je zelf leuk vind dus niet top40 troep etc, download eventueel wat van,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:14 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik lees dit topic nu zo een beetje door en man, wat een stel zeikerds zitten hier (niet iedereen hoor) 50 cent is niet goed want dat is commerciele hiphop prut (ben ik het trouwens wel mee eens) slipknot is niet goed want dat is voor zogenaamd ontevrede broekies, Nirvana is niet goed want in die tijd zat ik nog in de luiers enz enz.. Waar de fok moet ik dan als 14 (
) jarige naar luisteren
![]()
Je moet luisteren naar wat jíj mooi vindt natuurlijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die iets tegen een bepaalde band/artiest hebben...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:14 schreef Pink_Ribbon het volgende:
) jarige naar luisteren
![]()
wat maakt het uit dat een stel zeikerds Slipknot vinden zuigen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:14 schreef Pink_Ribbon het volgende:
) jarige naar luisteren
![]()
Gewoon schijt hebben aan de restquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat een stel zeikerds Slipknot vinden zuigen?
En dat nirvana niet goed is, omdat je toen nog in de luiers zat? toen de eerste CD van hun uit kwam was ik net 1 jaar, en ik vind ze ook goed?
beetje jammer hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |