quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Djaser het volgende:
Ik moet toegeven dat Duality een goed nummer is.
Vindt het een prachtplaat!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef IceHeat het volgende:
Ben hem nu aan het luisteren, tis wel ff wennen. Kan er nog niet over overdelen.
Pulse of the maggots is wat mij betreft ook het slechste nummer, maar wat wil je ook met zo'n titel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb net dat bonus nummer gedownload wat je op die site van Slipknot kunt vinden als je de cd hebt.
klinkt wel goed. maar niet echt bijzonder.
die staat toch ook op de cd?!?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Pulse of the maggots is wat mij betreft ook het slechste nummer, maar wat wil je ook met zo'n titel.
kan je 's zeggen hoe die shit site werkt? een aantal van die kopjes zijn niet meer gelocked, maar hoe moet je daar iets mee doen? Ik krijg het niet normaal werkend namelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb net dat bonus nummer gedownload wat je op die site van Slipknot kunt vinden als je de cd hebt.
klinkt wel goed. maar niet echt bijzonder.
verklarenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:27 schreef metallicattim het volgende:
al had ik wel toen ik de eerste keer pulse of the maggots hoorde zoiets van bah, wat is dit nu weer
maar nu vind ik het een van de betere nummers, heb het gevoel alsof het een compleet ander nummer was.. mjah zal wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |