Dat zie je verkeerd, hij is vliefd op gitaren, das geen muziekquote:
tot zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga het topic verlaten!
Pieloes gaat even buiten chillen met z'n daggoe!
Kusjelikjedansje!
jouw mening ik accepteer datquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, hij is vliefd op gitaren, das geen muziek
Kusjes aan je daggoequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga het topic verlaten!
Pieloes gaat even buiten chillen met z'n daggoe!
Kusjelikjedansje!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ahh hij zit erin!
Ik zeg jingle, vlak na de jingle van mono dat ie knetter wil schenken
Schenkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ahh hij zit erin!
Ik zeg jingle, vlak na de jingle van mono dat ie knetter wil schenken
Kusjekroel dan! Stiekem kan ik soms gitaren ook wel leuk vinden, maar dat klinkt niet stoer enzoquote:
You know you want toquote:
alleen de hondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
kusjekroelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kusjekroel dan! Stiekem kan ik soms gitaren ook wel leuk vinden, maar dat klinkt niet stoer enzo
Dronken mensen en kleine kinderen spreken de waarheidquote:
En helaas is dat de meerderheid hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel![]()
ik kan alles wel waarderen, jammer dat andere mensen dat niet kunnen(maar dat is hun mening en dat mag )
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dronken mensen en kleine kinderen spreken de waarheid
Nou en, dat zal altijd zo blijven....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En helaas is dat de meerderheid hier
Waar waar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stickers van ONZ-RADIO![]()
Net als PowNed destijds
Het enige wat ik meestal echt niet kan uitstaan is gangsta rap, rnb en de echt hele rauwe metal (met grunten enzo).quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel![]()
ik kan alles wel waarderen, jammer dat andere mensen dat niet kunnen(maar dat is hun mening en dat mag )
Ik wordtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef sharr het volgende:
ik wordt blijer als jij.
Wat een kwaliteitsradio is dit.
Doe ik ook, daarin heb ik weinig keus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou en, dat zal altijd zo blijven....
accepteer het
Ik vond die rugbyfoto beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
http://94.100.127.130/717(...)17505897_5_UwJ3.jpeg
Dat uw vriendin?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
uwquote:
datquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alleen maar "ik wordt" als fout herkennen
Ik adviseer eventueel wat rouge, sowieso lichtende oogschaduw om de ogen beter uit te laten komen, een likje donkerbruine mascara voor een naturel effect en een mat laagje lippenstift over de lippen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
Nee alleen maar die benoemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alleen maar "ik wordt" als fout herkennen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik adviseer eventueel wat rouge, sowieso lichtende oogschaduw om de ogen beter uit te laten komen, een likje donkerbruine mascara voor een naturel effect en een mat laagje lippenstift over de lippen.
[ afbeelding ]
Ik adviseer kleding uit dan zien we verderquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik adviseer eventueel wat rouge, sowieso lichtende oogschaduw om de ogen beter uit te laten komen, een likje donkerbruine mascara voor een naturel effect en een mat laagje lippenstift over de lippen.
[ afbeelding ]
Daggoe = hont.. ik ben de hont uit aan het laten! En nee ik ben nog niet buiten.. eerst ff schoenen aandoenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, hij post zelfs buiten als ie bij z'n matties is
Jij wil die kerel naakt zien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik adviseer kleding uit dan zien we verder
wie is datquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daggoe = hont.. ik ben de hont uit aan het laten! En nee ik ben nog niet buiten.. eerst ff schoenen aandoen..
Nu ben ik misschien raar, maar op wat voor een moment maakt een 3e partij zo'n foto?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
Wordt nog leuk als jullie bij elkaar in de klas komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Praat dan ook eens normaal
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Praat dan ook eens normaal
Zei.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu ben ik misschien raar, maar op wat voor een moment maakt een 3e partij zo'n foto?
Dit was zei niet, jij niet, maar wie dan wel EN WAAROM?
wie is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Rockiejj het volgende:
Na elke zin: Wat zeg je nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als jullie bij elkaar in de klas komen
Zei?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nu ben ik misschien raar, maar op wat voor een moment maakt een 3e partij zo'n foto?
Dit was zei niet, jij niet, maar wie dan wel EN WAAROM?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Na elke zin: Wat zeg je nou?
Nope.quote:
En besproken ookquote:
Waarom voor mijn ninja editquote:
Omdat appelquote:
ik heb de radio niet aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zei net dat ik murp lief vond op de radio.
We hebben echt honderd keer gezegd dat we je lief vonden op de radioquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan
maar hijs weer open
Dank je welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan
maar hijs weer open
Maar wat was nu dan het probleem?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb de radio niet aan
maar hijs weer open
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef EggsTC het volgende:
Wat een rede om een topic dicht te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, dat was mijn verrekijker die tegen je raam kwam...
Ik was er dit jaar voor het eerst, en omdat inqontol niet meer gehouden wordt, ook voor het laatst.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zwaffelt Snuf het raam weer?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sorry, dat was mijn verrekijker die tegen je raam kwam...
Bijna 100.000 ondertekende petities hebben geen verandering kunnen brengen in de plannen van VVD, CDA en PVV. De bezuinigingen op de cultuur- en mediabegroting gaan door. Naast de gevolgen die dit heeft voor kunstenaars, stichtingen en bedrijven in de culturele sector, treffen deze maatregelen ook direct de evenementen van Q-dance. De verhoging van de BTW op toegangskaartjes (van 6% naar 19%) zorgt ervoor dat de ticketprijzen voor dance events in Nederland flink zullen stijgen.quote:
Wat voor een instrumenten zullen ze dan hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, bij dit nr denk ik altijd; wat voor muziek zouden ze op andere planeten hebben waar intelligent leven heerst
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, bij dit nr denk ik altijd; wat voor muziek zouden ze op andere planeten hebben waar intelligent leven heerst
Oh wacht dat is de titelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Ze willen toch juist 2 nieuwe feesten maken ?
Precies, en hoe zouden zij een "maatschappij" bedacht hebben, ook met geld? Met films, muziek en voetbal? Wat voor andere spellen zouden zij doen dan voetbal/tennis etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat voor een instrumenten zullen ze dan hebben?
En daar is NU al een datum met line up en timetable voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/page/in_qontrol_2012_-_19032005
Vergissingquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En daar is NU al een datum met line up en timetable voor?!?!?
Wtf?quote:Date:
19 March 2005
Zullen ze ook ruilen met dukaten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Precies, en hoe zouden zij een "maatschappij" bedacht hebben, ook met geld? Met films, muziek en voetbal? Wat voor andere spellen zouden zij doen dan voetbal/tennis etc.
Iets als dit misschien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Precies, en hoe zouden zij een "maatschappij" bedacht hebben, ook met geld? Met films, muziek en voetbal? Wat voor andere spellen zouden zij doen dan voetbal/tennis etc.
Wat voor drugs zouden ze hebben? Zouden ze ook alcohol ontdekt hebben? Of iets veel bizarders dan LSD en paddo's?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen ze ook ruilen met dukaten?
Hoe planten ze zich voor?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft hij een kleine piemel Myr ?
quote:
Zouden ze wél een werkende DeLorean hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat voor drugs zouden ze hebben? Zouden ze ook alcohol ontdekt hebben? Of iets veel bizarders dan LSD en paddo's?
Wellicht wel, zouden ze ook onzinnige religies hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zouden ze wél een werkende DeLorean hebben?
Zullen ze paarse zebra's hebben?
Hebben ze misschien een heel asymmetrisch hoofd?
We zullen het nooit weten
Wat goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Myra zat bij mono op schoot.
Ezechielk sloeg myra keihard op dr kont en als reactie sloeg myra dragems vol in zn gezicht
hahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ezechielk sloeg myra keihard op dr kont en als reactie sloeg myra dragems vol in zn gezicht
oh gewoon ff doorgeven dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Moest je bij zijn moment?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bleef er bijna in toen. Ik moest zo hard lachen. Die timing was geniaalquote:
Koelkast zegt net dat hij MC's haatquote:
Omdat niemand met telefoonnummers komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef quaas het volgende:
Ik snap het niet... Waarom praten jullie zo saaaai
Carglas..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat niemand met telefoonnummers komt
06521478quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat niemand met telefoonnummers komt
Braafquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
ik ga vannacht toch sowieso metallica draaien
Technoboy - Catfight !quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef ToT het volgende:
Hoe heet trouwens dat ene nummer van dat wijf dat zingt over elke keer dat ze thuis hoort, dat ze the same old tune boom-boom-boom hoort?
Daarom... jij doet altijd metallicaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef Viro het volgende:
ik ga vannacht toch sowieso metallica draaien
technoboy met catfightquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef ToT het volgende:
Hoe heet trouwens dat ene nummer van dat wijf dat zingt over elke keer dat ze thuis hoort, dat ze the same old tune boom-boom-boom hoort?
Catfightquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef ToT het volgende:
Dit iddquote:
Dit..quote:
Lolquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit..
En omdat huppel anders gaat zuren, doe maar Fire!
Dat mag ik niet hopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Gadver, de oppositie lijkt een meerderheid in de 1e kamer te krijgen, Nederland gaat het 2e België worden
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
0582130835 <- Dat is zn eigen telefoonnummer?
Geen schijt, schaarslot.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
0582130835 <- Dat is zn eigen telefoonnummer?
Nee.. hoezo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef Leonos het volgende:
Heeft het een reden dat er nummers gebeld worden ?
Iets met lolquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef Leonos het volgende:
Heeft het een reden dat er nummers gebeld worden ?
wtfquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef dragems het volgende:
not funny----------------------------gaat wel-------------------------------------funny-------------------------------supergaaf
----------------------------american dad--------------------------------simpsons--------------family guy--------futurama
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef dragems het volgende:
not funny----------------------------gaat wel-------------------------------------funny-------------------------------supergaaf
futurama----------------------------the simpsons-------------------------------american dad--------------famely guy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |